AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

FREDAG 29. NOVEMBER DAG 3 - 39 UGER, 6 DAGE

Welcome all Sweeties :smile:

post-18762-0-71714700-1385759846_thumb.j

Jeg har lavet hemmelig ting i dag, og så har jeg været fornuftig. Fornuftig, fordi jeg har passet min træning, så bliver jeg så glad.

På job havde jeg planlagt at flytte plads, hvilket jeg havde booket det meste af eftermiddagen til. Lige som jeg havde taget de fleste af mine ting ned på min nye plads i stuen, fik jeg at vide, at vi får nyt inventar på mandag, så det kan ikke betale sig at flytte fredag. OK! Jeg troede ellers jeg var smart... Vi har bestilt et flyttefirma til at komme og gøre alt, men jeg ville gerne SELV flytte mine ting. Det tager næsten længere tid at pakke mine ting ned i en flyttekasse, end det gør at bære det ned af to omgange. Ja, det bliver et virvar hvis alle gør som mig, men det gør de ikke :smile: Men jeg glæder mig til min nye plads, det er altid spændende når der sker nye ting på jobbet. I love it!

Var tidligt hjemme, så havde god tid til at lave super shake, og spise en stenaldermuffin. Tjekkede ind kl. 17.30, og ville som altid starte ud med cardio. Men havde spist for meget tid at jeg kunne bevæge mig, så jeg udskød det efter 5 min. med sidestik. Der var rimelig tomt, og musikken på iPod var kedelig :unhappy: Men jeg kom igennem dagens program, og dag tre er én af de nemme. Så var der det dér cardio... Havde det meget bedre, og var mere frisk efter BB, så jeg fik klaret mine 15 min. i fin stil. Måske jeg skulle lægge cardio bagefter, præcis som i dag, med 5 min. opvarmning kun. Det virkede meget bedre.

Når man er tidlig færdig, må man gerne tage i Bilka. Så det gjorde jeg, med højt humør. Købte tre x broccoli og noget "girl stuff". Det duer ikke at løbe tør for nogen af delene! Ville have været i Elgiganten (igen), men der var kø for at komme ind (igen) ½ time før luk, så det må blive i morgen. Glæder mig allerede!

Smuttede lige forbi Boghandleren også, for at smugkigge i Yahia's bog. Hold da op siger jeg bare, var helt opslugt af alle de forskellige digte om røveri, hash og denne her økonomiske pulje, som de betaler til i nogle islamiske familier. Men jeg synes bogen er vildt spændende, og kunne godt finde på at købe den. Jeg tog mig selv i, at jeg prøvede at læse digtene op, som han gør, bare inde i mit hoved.

Dygtig!

CARDIO

5 min. opvarmning
15 min. løb 10 km/t, 2,5K

DRAMA BUILDING

Devious Builder Incl. Press

6x6x16

Chest Supported Rows

6x6x16

*

Devious Builder Seated Shoulder Press
6x6x16

Pull Down (Medium)
6x6x45

*

Devious Builder Lateral Raise
5x8x9

Rear Lateral Raise (Special Edition)
5x8x30

NÆSTE TRÆNING: I MORGEN

Link to comment
Share on other sites

LØRDAG 30. NOVEMBER DAG 4 - 39 UGER, 5 DAGE

Så er det lykkedes mig endnu engang at smadre min lower back. Denne gang kunne jeg dog fortsætte, og delvist gennemføre dagens program. Det skete da jeg kørte Box DL, og jeg kunne godt mærke, at 80 kg, lige i dag, ikke virkede særlig godt. Så kan jeg lære det. Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre nu, men skal i hvert fald have en eller anden form for behandling i næste uge, da min tilstand ikke er holdbar. Welcome to Hell.

Har ikke rigtig så meget andet at skrive, fordi jeg er voldsomt irriteret mens jeg skriver dette.


DRAMA BUILDING

OH Squat
4x5x20

*

BOX DL
1½x6x80

*

BULGARIAN SPLIT SQUAT BITCH

5x6x7

CABLE CRUNCHES

5x5x27½

*

SMITH SQUAT

5x10x20

*

LEG CURL
5x10x15

CALVE SMITH

5x10x40


NÆSTE TRÆNING: I MORGEN

Link to comment
Share on other sites

SØNDAG 1. DECEMBER DAG 5 - 39 UGER, 4 DAGE

Jeg har været fornuftig i dag, og passet min træning. Det går også en smule bedre med lænden, hvilket hjalp på motivationen og humøret. Så det er heldigvis dejligt. Føler stadig en lille låsning i venstre side, men måske jeg selv kan afhjælpe det, med stræk og roll. Det håber jeg, for jeg er ræd for at det skal ende som sidst, med ca. 10 kiropraktorbesøg, og en situation der var langt værre, end ved start. Så jeg slår koldt vand i blodet, og holder fokus på min træning.

Mit dag fem program er fantastisk, og det gik fint i dag. Gjorde som beskrevet på dag tre mht. cardio, fem minutter pre, og resten post. Holder stadig! Var i tvivl om jeg kunne løbe pga. lænden, men det gik helt ok.

Der var god tid til at tage i Bilka og Elgiganten. Kom hjem med et nyt strygejern, men er ikke sikker på om jeg vil beholde det. Det er måske lidt for voldsomt til mig, måske ikke. Der er plastikknapper overalt! Skal lige summe lidt over det, men det er begrænset hvor meget strygefrit tøj jeg kan finde frem, til work og workout. Så jeg må lige tage mig sammen. Hvor svært kan det være, at beslutte sig for et nyt strygejern?!

Sweety, RIP <3

post-18762-0-93377000-1385922464_thumb.j


X-MAS CARDIO

5 min. løb pre-workout, 0,9K
15 min. løb post workout, 2,6K

X-MAS BUILDING

DB Incl. Press
4x6x16

Chest Supported Rows
4x6x16

*

DB Seated Shoulder Press
4x6x16

Pulldown (Medium)

4x6x45

*

DB Lateral Raise
4x6x9

DB Rear
4x6x30

*

Preacher Curl
4x6x +10

French Press
4x6x35

NÆSTE TRÆNING: TIRSDAG

Link to comment
Share on other sites

SØNDAG 1. DECEMBER DAG 5 - 39 UGER, 4 DAGE

Jeg har været fornuftig i dag, og passet min træning. Det går også en smule bedre med lænden, hvilket hjalp på motivationen og humøret. Så det er heldigvis dejligt. Føler stadig en lille låsning i venstre side, men måske jeg selv kan afhjælpe det, med stræk og roll. Det håber jeg, for jeg er ræd for at det skal ende som sidst, med ca. 10 kiropraktorbesøg, og en situation der var langt værre, end ved start. Så jeg slår koldt vand i blodet, og holder fokus på min træning.

Mit dag fem program er fantastisk, og det gik fint i dag. Gjorde som beskrevet på dag tre mht. cardio, fem minutter pre, og resten post. Holder stadig! Var i tvivl om jeg kunne løbe pga. lænden, men det gik helt ok.

Der var god tid til at tage i Bilka og Elgiganten. Kom hjem med et nyt strygejern, men er ikke sikker på om jeg vil beholde det. Det er måske lidt for voldsomt til mig, måske ikke. Der er plastikknapper overalt! Skal lige summe lidt over det, men det er begrænset hvor meget strygefrit tøj jeg kan finde frem, til work og workout. Så jeg må lige tage mig sammen. Hvor svært kan det være, at beslutte sig for et nyt strygejern?!

Sweety, RIP <3

attachicon.gif576935_428668073834129_1699922316_n.jpg

X-MAS CARDIO

5 min. løb pre-workout, 0,9K

15 min. løb post workout, 2,6K

X-MAS BUILDING

DB Incl. Press

4x6x16

Chest Supported Rows

4x6x16

*

DB Seated Shoulder Press

4x6x16

Pulldown (Medium)

4x6x45

*

DB Lateral Raise

4x6x9

DB Rear

4x6x30

*

Preacher Curl

4x6x +10

French Press

4x6x35

NÆSTE TRÆNING: TIRSDAG

Nyt strygejern er det sådan et fint et med damp ?

så husk at købe rigeligt med Ritalin .... :nissegrin::nissegrin:

Håber du nyder juletemaet som da har fået en tand til i forhold til sidste år !

Mvh Jens

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG 3. DECEMBER DAG 5 - 39 UGER, 2 DAGE

Sweet Jesus, så startede flytteriet på job i dag! Flyttemænd, elektrikere, kabler og rod overalt. Kunne have arbejde hjemmefra, men ville gerne være sikker på, at mine ting står som de skal, og at der ikke er nogen der stjæler min stol :laugh: Nu har jeg brugt så lang tid på at indstille den, så den kun passer til min afro. Så det er selvklart der ikke er nogen der skal låne (stjæle) den. Mangler lige at få fyldt køleskabet op med et par Max, det må jeg huske til i morgen.

Havde IF-dag nr. to i denne uge, så mangler en dag, som bliver fra i morgen aften. Havde virkelig ondt i maven på vej hjem i Metroen, så jeg lavede lidt fuss for at få mig en siddeplads. Det passede perfekt med, at min super-shake var klar til kl. 17.00, og så var alt jo godt igen. I love you shake :wub: Jeg er begyndt at forstå, hvorfor hunde er så trofaste overfor deres ejere, det hele er styret af mad! Men jeg forstår dem godt.

Humøret var fint til dagens træning, hvor jeg tjekkede ind kl. 18.30. Jeg havde flot tøj på i dag, fra Nike. Fik ikke taget et billede, men skal nok få taget et snarest til alle katte-fans <3 Jeg synes jeg gjorde det godt i dag, og det går fortsat bedre med ryggen. Så jeg havde min lille pigbold med, og brugte tid efter træning på stræk og rul. Har en aftale i morgen, hos en kiroptraktor der hedder Jacob West. Jeg vil gøre mit bedste for at være sød og modtagelig, men efter sidste erfaring med kiropraktorer, møder jeg op med en smule drama factor i morgen. Jeg håber han tager det fint, we will see.

Til dagens træning, var der en frikaner! Det er altså sjældent der kommer nogen, så der blev list hilst, på afrikanermåden, hvor man lige nikker (nigga) og smiler til hinanden. Sådan har det altid været, lige siden jeg var lille. Det gør man bare, selvom man ikke kender hinanden. Jeg ville egentlig have snakket med, fordi jeg synes han virkede spændende, men jeg ved folk godt kan blive en smule skræmte over mine øjne, når jeg bliver nysgerrig. Men hvis han kommer igen, så spørger jeg! LOL.

post-18762-0-16641100-1386104750_thumb.p

Frikaner! :wub:

http://www.youtube.com/watch?v=-AW499p3SD8


SANTA CARDIO

5 min. løb pre workout 11 km/t

15 min. løb post workout 10,5 km/t

SANTA BUILDING

DB Incl. Press

8x6x16

CS Rows
8x6x16

*

DB Seated Shoulder Press
8x6x16

Pull Down (medium)
8x6x45


NÆSTE TRÆNING: I MORGEN

Link to comment
Share on other sites

ONSDAG 4. DECEMBER DAG 2 - 39 UGER, 1 DAG

OK, OK, OK! Så hun hedder Bodil! I morgen er off, så når hun kigger forbi, sidder jeg hjemme i min lejlighed, med en kop Nespresso, og laver spam-opdatering i loggen.

Dagen i dag har været hektisk! Jeg nåede dårligt at komme på arbejde, før jeg skulle afsted til Jacob West inde ved Axeltorv. Var spændt på at møde ham. Jeg valgte en konsultation ved ham, fordi han er partner i biksen, og havde det ældste eksamensbevis. Selvom der var young Sweeties, vælger jeg folk med omhu i en sådan situation.

Men konsultationen gik fint, og jeg fortalte åbent og ærligt om mit sidste kiro-forløb. Han viste stor ærgrelse på fagets vegne, over at jeg nærmest bare var blevet behandlet som et stykke kød, ved bare at blive knækket gang på gang. Jeg havde helt glemt, at man skal have næsten alt tøj af, men stod tilbage i lilla strømpebukser og BH. Jeg havde naturligvis ikke forberedt ham på hvad der ventede, mine ikke-så diskrete torso tattoo's og muscles all over. Han udbrød, "hold da op, du har jo FLERE muskler end mig". Jeg svarede "det er stille og roligt", man skal jo ikke tage modet fra folk :smile: Var lige ved at kommentere det her ord "flere"... Swole personas vil have hørt det mange gange, velvidende at de mener større.

Nå, men jeg blev undersøgt på en sjov måde, og skulle lave sjove ting. Diagnosen var Diskogent Syndrom. Der blev sagt INGEN dødløft, medmindre jeg vil spille "russisk roulette". Et-benet dødløft kunne gå an. Han luftede dog tanken om, at han gerne ville lave et lille knæk, men kun på den dårlige side. Vi skal ses igen på fredag, og jeg fik lektier for, i form at øvelser jeg skal lave hver time... Mmmhhh, ok. Jeg tager dette meget seriøst, for jeg skal bare blive OK asap, da jeg har så mange ting jeg skal nå. Men det går allerede bedre, så jeg er fortsat positiv.

Var hjemme til shake-tid = kl. 17.00, og havde en fest med pre-workout musik og stenaldermuffin. Var dog en smule træt, da jeg går sent i seng for tiden, og har siddet oppe med mit studieprojekt. Det skal afleveres mandag d. 16. december kl. 14.00, og efter da, har jeg aftalt en lille reunion, med someone special <3 Der bliver masser af tid til at træne mellem Jul & Nytår, da jeg holder fri fra arbejde fra fredag d. 20. december, og starter igen mandag d. 6. januar, DAGEN FØR MIN FØDSELSDAG (OBS!!!) :smile:

Træningen i dag var en smule alternativ, da jeg gerne ville sørge for ikke at stresse ryggen mere. Der var ellers DL og OL Squat, men de blev skippet. Jeg blev under dagens træning, voldsomt forstyrret at et par, som lavede en blanding mellem dans, yoga og CF i det funktionelle område, og var nærmest overalt, HELE TIDEN. Da jeg er ved at køre min Bulgarian Bitch, bliver der lige så stille skubbet en måtte over ved min bænk, fordi de skal have plads??!! LOL, 4 real? Så tog jeg måtten, og i bedste Amir-stil, lod den flyve 4m væk, med en smule eye roll. I think they got it :laugh:

IF fra i aften til i morgen, yes!

Julen er ved at lande i loggen, weeeeeeee :cheer:



X-MAS BUILDING :rudolph:

OH Squat
4x5x20

*

BULGARIAN SPLIT SQUAT STILL A BITCH
5x6x6 (7'eren var optaget af en drama queen)

CABLE CRUNCHES
5x15x17½ (rehab)

*

SMITH SQUAT
5x10x30

SMITH CALVE
5x10x30

*
BOX STEP UP
5x10x6

LEG CURL
5x10x15


post-18762-0-38770500-1386196360_thumb.j


NÆSTE TRÆNING: FREDAG :Mrs_Claus:
Link to comment
Share on other sites

TORSDAG 5. DECEMBER - 39 UGER, 0 DAGE

#BODILTHEBITCH #DOUBLEDRAMA #STORMDK #UNDTAGELSESTILSTAND

Hallleoooowwwwwwwww :wootdance:

Sikke en spændende dag/aften må man sige! Eftersom Bodil først sådan rigtig ville komme til København kl. 18.00, tænkte jeg ok, tager LIDT tidligere hjem end normal. Kl. 10.30 bliver der sendt en Area Mail ud på job, fra chief's secretary, om at vi blev anbefalet at tage tidligere hjem i dag, pga. vores egen sikkerhed (firmaet kører jo ikke uden os, he he). Mailen blev sendt som Drama Mail = HØJ PRIORITET. Kl. 12.00 blev der sendt endnu en mail, da der åbenbart ikke var så mange der havde taget det alvorligt. Sørme, om der ikke nåede at komme endnu en mail kl. 13.00. Altså på en dag som denne, har jeg virkelig fået fornemmelsen af, hvordan ANDRE personer kan få panikken frem i én. Så kl. 13.30 tog jeg hjem, og sikke en stille og dejlig tur det var. Nåede også at få den obligatoriske sms fra min Mor, og at jeg skulle tage hjem.

Mødte to venner på vej hjem, som på ingen måde havde tænkt sig at flytte sig, fra deres faste plads ved kanalen.

post-18762-0-95346000-1386278894.jpg

Eftersom jeg havde god tid til at tage hjem, skulle jeg lige forbi Netto, som havde tilbud på hakket kalv & flæsk. Mmhhh, frikadeller yes! Så jeg købte ind til frikadeller, og gik straks i gang da jeg kom hjem. Lidt grøntsager i farsen, løg og krydderier, duften var dejlig, og tænderne løb i vand, som var jeg en hund. I dag var jo IF dag, remember?

Ville lige hælde lidt vand i farsen, så den ikke klæbede så meget, så jeg tog elkedlen, hvor der altid ligger lidt vand-rester. Den er tættere på end vandhanen, og det er jo tomato-tomato. Studsede et kort øjeblik over indholdet, men hældte så en god sjat i. Mine frikadeller blev færdige, mens jeg sad og arbejdede på computeren.

Kl. bliver 17.00 = SHAKE TIME :clown2: Det var som altid en lille rescue. Efter shake, ville jeg skrive lidt på min opgave, og satte vand over til en kop te. Lige som vandet skal til at koge, skummer hele kedlen over, og vandet vælter ud! SÅ KOMMER JEG I TANKE OM DET, JEG HAR IKKE HÆLDT AFKALKER UD AF KEDLEN FRA I GÅR! Drama nooooooooooooooooooooo.

Hhmm, hvad så med mine frikadeller? De duftede SÅ godt, men mon man kan smage afkalker i frikadeller? :hehe: Ok, jeg kunne simpelthen ikke lade chancen går forbi, så jeg tog en mikro bid af en frikadelle, og MED DET SAMME, mærkede jeg krads i halsen. OMG CALL 911 :freaked: Så tog jeg flasken med afkalker frem, for at kigge på etiketten. Hhhmm, hvor slemt kan det være, det var en lille bid... Stort kryds, men trods alt ikke det ætsende symbol. Overvejede et splitsekund at ringe til Giftlinjen, men tænkte at den nok ikke ville være bemandet i dag, og at jeg måtte klare mig selv. Jeg kan bekræfte, at det er mig der skriver denne update, så jeg er fortsat i live. Men synes stadig at kunne mærke lidt krads i halsen. Besluttede mig for at smide frikadellerne ud i skraldespanden. Øv :unhappy:

post-18762-0-61358000-1386278762_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Nyt strygejern er det sådan et fint et med damp ?

så husk at købe rigeligt med Ritalin .... :nissegrin::nissegrin:

Håber du nyder juletemaet som da har fået en tand til i forhold til sidste år !

Mvh Jens

Ja, med damp :Mrs_Claus: Det er lige før man ikke kan få andet i dag - eller de modeller der er uden damp, koster 129,- og ligner noget af ekstremt dårlig kvalitet.

Jeg ved ikke hvad Ritalin er, explain please?

post-18762-0-16643500-1386279304_thumb.j

Juletema er fantastisk, og det er dejligt at se den glæde det spreder på MOL :newyear:

Nike laver fedt tøj, men det er bare pæneste på slanke piger, så jeg venter lige lidt med at bruge opsparingen på nyt træningstøj :wink: Hvad synes du om deres sport-bher?

Det er da ikke rigtigt, at de kun er pænt på slanke piger! How on earth would I wear it?? LOL, altså. Hvorfor har du den tanke? Jeg kan dog godt forstå, at du ikke vil ud og investere hundredevis af kroner i nyt (Nike) tøj, hvis du regner med at down size. De har jo flere forskellige linjer, og jeg tror sagtens du kunne finde noget som sad godt, i Sportswear linjen. De har altid op til XL, så der er massere af muligheder for at finde noget det ser godt ud, uden det strammer for meget nogen steder.

Lige mht. sports BH'er må jeg melde pas. Primært fordi jeg ikke har særlig store boobs, så jeg gider ikke betale 400-500 kr. for en sports BH. Derudover, skal jeg bruge en del, med alle de ugentlige træninger. Mine sports BH'er er fra Aldi, som jeg måtte sende min Mor afsted for at købe af flere omgange, fordi de er så super gode, og bliver udsolgt på nul komma fem. De har dem på spot ca. to gange om året, og koster 90 kr. Så dem har jeg rigtig, rigtig mange af :clown2: Deruder, træner jeg kun i sports BH'er med bryderryg, det er mest behageligt for mig.

post-18762-0-83726600-1386279915.jpg

Men jeg vil sige, value for money wise, er Nike sports BH'er ganske standard. Tit når jeg køber på nike.com, læser jeg de reviews fra andre, som er en stor hjælp. De gode er dog, at der er gratis fragt og retur, så du kan prøve at bestille, og se om det er noget.

Link to comment
Share on other sites

Det er da ikke rigtigt, at de kun er pænt på slanke piger! How on earth would I wear it?? LOL, altså. Hvorfor har du den tanke? Jeg kan dog godt forstå, at du ikke vil ud og investere hundredevis af kroner i nyt (Nike) tøj, hvis du regner med at down size. De har jo flere forskellige linjer, og jeg tror sagtens du kunne finde noget som sad godt, i Sportswear linjen. De har altid op til XL, så der er massere af muligheder for at finde noget det ser godt ud, uden det strammer for meget nogen steder.

Lige mht. sports BH'er må jeg melde pas. Primært fordi jeg ikke har særlig store boobs, så jeg gider ikke betale 400-500 kr. for en sports BH. Derudover, skal jeg bruge en del, med alle de ugentlige træninger. Mine sports BH'er er fra Aldi, som jeg måtte sende min Mor afsted for at købe af flere omgange, fordi de er så super gode, og bliver udsolgt på nul komma fem. De har dem på spot ca. to gange om året, og koster 90 kr. Så dem har jeg rigtig, rigtig mange af :clown2: Deruder, træner jeg kun i sports BH'er med bryderryg, det er mest behageligt for mig.

attachicon.gifIMAG0241.jpg

Men jeg vil sige, value for money wise, er Nike sports BH'er ganske standard. Tit når jeg køber på nike.com, læser jeg de reviews fra andre, som er en stor hjælp. De gode er dog, at der er gratis fragt og retur, så du kan prøve at bestille, og se om det er noget.

Hehe det er fordi jeg er lidt små-forelsket i deres thights og dem har jeg ingen intentioner om at hoppe i før om en hel de kg :wink: Har et par træningsbukser, som er ret fede, men der er ingen lommer i, så de bliver ikke brugt særlig tit.

Aldi-varianten har nok ikke helt nok støtte til mig. Bruger primært casall sport-bher, men nike har bare et lidt større udvalg end casall, så det ender nok med at jeg må prøve en nike-variant på et tidspunkt :smile:

Link to comment
Share on other sites

FREDAG 6. DECEMBER - TRÆNING 3 - 38 UGER, 6 DAGE

Oh altså Madiba, hvor er det trist :unhappy: Må indrømme jeg sad og fældede nogle tårer i går aftes, men det er nok mest fordi, jeg kom til at tænke på min far og Afrika. Afrika som jeg endnu ikke har besøgt. Jeg ved bare, at det er lige et sted for mig, og vi ville have det SÅ sjovt. Kan dårlig nok skrive om det, uden at blive ked af det...

Nå, men bortset fra det er jeg altså glad! Glad fordi jeg har trænet, og været i Netto OG Bilka :w00t:
Arbejdede hjemme fra i dag, både pga. vejret og den ustabile metrodrift, samt at jeg skulle til kiro igen. Så jeg havde god tid i morges, til at forberede mine telefonmøder. Skyr til morgenmad, bagefter to Nespresso, og grønne bønner med løg og aubergine til frokost. Fantastisk! Så afsted til Jacob West. Nu bor jeg ude ved Vestamager, og herude skal jeg hilse og sige at det blæser en anelse mere - skulle man være i tvivl. Så det at komme de få hundrede meter ned til Metroen var ret svært. Overvejede om jeg skulle tage bilen, og om Metroen overhoved kørte? Det er altid ude ved mig den bliver aflyst, fordi den kører over jorden herude, og hvis der er bare er en lille fugl der vil nyde en stille stund på skinnerne, så går der er en overvågningsalarm, og det hele stopper. Helt seriøst, så kunne jeg tiltræde et job ved Metro Service uden oplærning. Jeg kan det hele uden ad, jeg ved hvad man skal sige i alle tænkelige situationer.

Kom ind af døren 10 min. før min tid, og var spændt på hvad der skulle ske. Der blevet lavet en form for massage vil jeg kalde det, og så skulle jeg lave rotation til begge sider. Så meget jeg kunne. Herefter blev vi enige om at lave MANIPULATION! Det som jeg kalder "at knække ryggen". Altså jeg husker det tidligere fejlforløb, og alt det man skal, hvordan armen og benet skal lige, dyb vejrtrækning osv. Mens jeg ligger der og bliver lidt bange for hvad der skal ske, har jeg forberedt mig på, at jeg skal ligge på højre side, fordi det er i den venstre problemet er. Jeg "plejer" at blive knækket på begge sider. Men så siger han til min store overraskelse, at han kun vil knække den stærke side, for det vil kun irritere mere at gøre det på den dårlige side??!! Så er det jeg tænker, hvordan i al verden der kan være så stor forskel, på to personer med samme uddannelse? På den ene side var jeg meget chokeret, og på den anden side meget lettet. For det var dét, som nærmest smadrede min ryg GANG PÅ GANG, ved at blive manipuleret på den dårlige side, gennem 10 konsultationer. Hold nu op hvor er det vildt.

Fandt hjem igen, næsten til shake-tid, en time tidligere, men det passede fint, da de lukker tidligere fredag. Der var ikke så mange mennesker til træning. Havde fået at vide af Jacob, at jeg helst ikke skulle løbei ca. en uge, men gerne gå, cykle, svømme og crosstraine. OK, så tager jeg crosstraineren i dag, før og efter.

Da der var gået fem min. på CT, besluttede jeg mig for, at post cardio absolut ikke skulle ske på samme maskine. Ved ikke hvorfor, men jeg kan altså ikke lide CT! Alle er vilde med den, men jeg synes det syrer til i mine ben.

Lige i dag, kl. 18.30 havde vi aftalt vejledermøde. Så jeg nåede lige at færdiggøre fire øvelser, førend jeg løb ned for at hente min telefon, og starter Skype. Alle er online, så er det altid spørgsmålet hvem der ringer. Jeg skriver en besked til vejlederen, og ringer til en fra gruppen, for lige at høre hvad der sker, da kl. er 18.35 og der ikke er sket noget. Han bekræfter mødet, og der bliver ringet til min Skype. Vejlederen er dog ikke til stede, og uden ham er det hele lidt ligemeget. Vi prøver og ringe og alt muligt, men han svarer ikke.

Altså nu ved jeg ikke hvordan andre vejledere er, men ham her er rimelig useriøs, glemmer aftaler, ringer op til os på forkerte tidspunkter, og laver no-show. Jeg har ikke haft en vejleder før, men i og med de får løn for deres virke, så er det da forventligt at de holder deres aftaler, og tager tingene seriøst. Jeg kan sige så meget, at det ikke var gået på min arbejdsplads, og honestly, så har jeg tænkt mig at klage over det. Jeg ved ikke hvor meget tid jeg spildt indtil nu, møder som starter 20 min. efter de er planlagt (og når de så endelig starter, skal vi lige bruge 15 min. på at høre om hvad hans børn har lavet af sjove ting), en fuldstændig useriøs tilgang til tingene (manglende forberedelse). Så jeg priser mig lykkelig for, at jeg ikke tog hjem for at tage kaldet, for det overvejde jeg, for at være foran min computer. Jeg kan kun ryste på hovedet.

Men så fik jeg klaret min cardio, og resten af min træning, og lige til tiden. Så alt er godt igen.

Jeg fik taget en del billeder i dag, faktisk så mange at jeg måtte stoppe mig selv, da jeg fandt ud af der kun var ½ time til luk, og jeg endnu ikke var færdig med træning. Nu vil jeg gerne fokusere lidt på mine ben, for det er, og har altid været, dem der halter pga. afro-factor. Så dagens billede, er taget for at have udgangspunkt i et eller andet. Det ser ud som om jeg står på tæer, men det gør jeg ikke. Mit hoved ser stort ud, fordi jeg har mistet hår. Mistet = selv klippet pga. voldsom afro frizz. Der røg virkelig meget....

Drama, let's work them legz! Det skal være vildere, MEGET vildere :clown2:

post-18762-0-64491400-1386365010_thumb.j

På vej hjem, i Netto. Det må være et tegn på, at sangkarrieren er forbi. Altså hvem gider købe en Anna David hårtørrer? Stop nu det her, jeg-har-været-kendt-for-et-eller-andet-ligegyldigt-så-nu-vil-jeg-lave-mit-eget-brand-og-sælge-fuldstændig-ligegyldige-ting.

post-18762-0-27981500-1386364993_thumb.j

BODIL BUILDING

DB INCL. BENCH PRESS
6x6x16

CS ROWS
6x6x16

*

DB SEATED SHOULDER PRESS
6x6x16

PULL DOWN (MEDIUM)
6x6x45

*

DB LATERAL RAISE
6x6x9

ST. REAR LATERAL
6x6x30

BODIL CARDIO

5 min. pre workout på cross trainer (don't like :4nope: )
44 min. power walk, 5,0K


DET SNER :4jumpy:


NÆSTE TRÆNING: I MORGEN

Link to comment
Share on other sites

LØRDAG 7. DECEMBER - TRÆNING 4 - 38 UGER, 5 DAGE


post-18762-0-37763300-1386449204_thumb.j

Hvem har fødselsdag om en måned? :Mrs_Claus:
Lørdagstræningen gennemført tilfredsstillende. Måtte skifte RDL ud, pga. rehab status. Forsøgte mig lige så stille med squat, og det gik OK. Der skal nok bare ikke alt for meget vægt på, indtil lower back er clearet. Der var several drama looks i dag, men jeg var også fin i tøjet :wub: Ingen billeder, kun et enkelt pre workout blev lagt op på Instagram og Twitter. Det er som om Instragram har fået en lille revival her i DK, og folk har fundet ud hvordan de skal bruge det. Det har naturligvis også smittet af på mig, og det er jo meget simpelt at bruge. Så det vil jeg gøre noget mere. Hvis nogen har lyst til at smide deres Insta name, så gør det endelig, yes!

Der blev afholdt vejledermøde kl. 17.00, og vejleder havde strammet sig an. Han kom med nogle pointer, som jeg selv havde observeret. Vores gruppe fungerer lidt sjovt, i og med de to andre deltagere er meget ivrige skribenter, men sjældent er lydhør overfor det jeg siger. Jeg har nok altid en lidt kritisk tilgang til tingene, hvilket kan være godt og skidt. Men jeg har været nød til at lægge lidt låg på mig selv, så det ikke virker for overvældende for de andre. F.eks. er deres arbejdsmåde, at én person skriver et afsnit, og så kommer en anden og retter til, i fht. hvad han nu synes. Jeg synes det er spild af tid, at arbejde sådan, for så kan nr. to bare nøjes med at skrive? Der bliver ikke talt særlig meget om perspektiv, så jeg frygter at opgaven kommer til at afspejle brudstykker. Det bliver spændende at se hvordan det hele ender.

Jeg har længe tænkt på, at jeg ville prøve at skifte skummetmælken i min super shake, ud med soyamælk. Der får man mere fedt, og færre carbs for pengene, så jeg er spændt på smagen. Det skal afprøves i aften, da jeg var i Bilka tidligere og købe to liter :clown2:

Mine squats i dag var afro to the grass!




DRAMA BUILDING

OH SQUAT

4x5x29

*

OL SQUAT

6x6x50

*

BULGARIAN BITCH

4x6x7

CABLE CRUNCHES

4x15x17½

*

SMITH SQUAT

5x10x +30

*

SMITH CALVE

5x20x +50

LEG CURL

5x10x20


NÆSTE TRÆNING: I MORGEN

Link to comment
Share on other sites

SØNDAG 8. DECEMBER - TRÆNING 5 - 38 UGER, 4 DAGE

post-18762-0-04495200-1386543242_thumb.j

Så skete der lidt igen i dag på Englandsvej. Der var godt med plads, da jeg tjekkede ind kl. 16.00. Skulle lige chatte lidt med min kollega i receptionen, og catche up på latest drama. Havde ellers en lidt stram tidsplan, da en to-timers parkering altid bliver brugt lige på klokkeslettet.

Lagde ud med cardio, og et minut inde i mit løb, kom jeg i tanke om det kiro Jacob West havde sagt mht. løb... Han sagde godt nok, at løb på løbebånd var bedre end udendørs underlag. Men det føltes på ingen måde dårligt, tvært i mod, så jeg besluttede at klare det seks minutter. Ikke fem minutter, men seks minutter :shades:

Over til DB's og i gang! Doing my thing. Min musik blev dog hurtigt overdøvet at konstante stød på gulvet, og jeg måtte med drama eyes se mig omkring, for at finde ud af, hvad i al verden der foregik, og om nogen var kommet til skade? Det viste sig at være Young Team Guns, der var mødt taltstærk op, hele fire "bro's". Englandsvej har altid en overvægt, at fodbolddrenge. Typer som møder op i Adidas A-bukser, en random fodboldtrøje, og så et par Nike Free sko. Standard. Men Young Team Guns, skulle lige markere deres tilstedeværelse, ved at lave air drop med deres 14 kg DB's - bare lige så man er klar over, at de altså er i gang med at lave massive curls. I Drama World er der efterhånde skilte om dit og dat allevegne, og ét af dem forklarer, at vægte skal have gulvkontakt før de slippes. De må have overset den notits. Irriterende, men jeg kom videre.

Nåede forsinket hjem til shake, først kl. 18.30. Varianten med soyamælk i går aftes, var rigtig god, og kan anbefales. I hvert fald med neutral smag. Det var netop denne neutrale mælkesmag, jeg gerne ville fremhæve. Må se om jeg kan finde et par soyamælk på tilbud, da 18 kr. literen er vild nok.


DRAMA BUILDING

DB INCL. BENCH PRESS
4x6x18

CS ROWS
4x6x18

*

SEATED SHOULDER PRESS

4x6x18

PULL DOWN (MEDIUM)
4x6x18

*

DB LATERAL RAISE

4x6x10

ST. SINGLE REAR LATERAL RAISE

4x6x15

*

EZ DRAMA CURLS

4x6x +10

FRENCH PRESS

4x6x35

AFRO CARDIO

6 min. pre workout run på løbebånd, 11,0 km/t -> 11,5 km/t i alt 1,07K
16 min. post power walk, 2,5% -> 3%, 7 km/t i alt 2,0K

NÆSTE TRÆNING: TIRSDAG (OTTE DAGE TIL REUNION)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_04042015

post-6679-0-01446900-1386618071.jpg

Soyamælk har sine sundhedsmæssige fordele, men som du skriver en del dyrere. Jeg mener der findes uformelle vegetariske/veganske fælleskøb hvor prisen på soyamælken er i bund. Enten www.vegetarkontakt.dk (?) eller et helt andet sted jeg så det. Mere hvis du gør noget ud af det.

Mit mave/tarmsystem lærte nu aldrig at fordøje den soyamælk.

Link to comment
Share on other sites

Hvad sker der for instagram-cliffhanger? Jeg ser intet link til din konto?

Mmmhhh, jeg kan ikke rigtig se, at man kan linke til sin Twitter account - kun MSN, Website og Skype. Hvilket for øvrigt kunne trænge til at blive opdateret, altså hvor mange har deres MSN og Skype account til at stå på MOL? MSN??

Jeg kan se man kan connecte sin Twitter account, men jeg er ikke interesseret i at give MOL tilladelse til at poste på min Twitter. Det har jeg i forvejen Facebook og WordPress til.

Link to comment
Share on other sites

ONSDAG 11. DECEMBER - TRÆNING 1 - 38 UGER, 1 DAG

København, 1961 :smile:

post-18762-0-56078200-1386794406_thumb.j

Har været syg :unhappy: Altså ikke sådan halsbetændelse/influenza, men sådan mave-virus-agtig. Mandag aften, hvor jeg havde kørt IF hele dagen, startede det. Jeg skulle til at have min Super Shake, men kunne godt mærke, at jeg ikke var sulten. Jeg plejer ellers altid at være sulten, til Super Shake tid. Jeg havde faktisk kvalme, men tænkte "pjat med dig, det skal bare ned. Du er sulten nu." Efter ½ time, røg det hele op igen. De næste to dage, har jeg haft det mærkeligt, og manglet appetit/haft kvalme. Det plejer jeg altså ikke, så synes det har være lidt underligt. Jeg var helt afkræftet, og tanken om nogen som helst form for træning, kunne jeg slet ikke overkomme.

I dag blev jeg så frisk igen, og var afsted til træning. Det vil sige jeg er en dag bagud, og har ikke kunnet holde min IF, da jeg har spist de få gange jeg nu har været sulten. Det er jeg ret sikker på nok skal gå. Min største frygt var egentlig muscle mass. STAY WITH DRAMA PLEASEEEEEEEEE, DON'T LEAVE MEEEE!!!

Dag 1 er en nem dag, forstået på den måde, at der ikke er mange forskellige øvelser, og dermed tider/set/reps/notater der skal ajourføres. Overskueligt. Lækkert. Fint. På trods af, at min kost ikke har været optimal i dag, forstået på den måde, at jeg har spist for lidt, følte jeg humøret var godt. Lagde ud med 10 MINUTTER på løbebånd, og det går fortsat bedre med ryggen. Love it - Loveth!

Muscle workout gik også helt fint, 16'ere var optagede, så jeg så mig nødsaget til at size-up til 18. Der skulle kæmpes lidt på de sidste reps, da jeg havde otte sæt i alt. Drama looks everywhere.

Sluttede af i god stil på løbebåndet igen, med en udbytterig power walk. I gamle dage, havde jeg næsten aldrig incline på, og aldrig mere end 0,5 eller 1,0. Nu starter jeg ud på 3,0, og kan se værdien i det. Took me a while :clown2: Så i disse tider, hvor jeg holder mit løberi på et roligt niveau, er det, det bedste alternativ for mig, da jeg ikke gider crosstrainer, step, cykel. Romaskine, måske.

Heller ikke den store appetit her til aften, håber - og regner med det bliver bedre. Så det blev til en lille skål suppe, og så kæmpede jeg med at få mine 500g broccoli ned. Wow det var svært, men det lykkedes. Ikke særlig BB, ikke at kunne spise sin mad.


Husker I at være gode ved hinanden, og give de hjemløse og deres hunde en lille skilling <3 (specielt ham ved Kgs. Nytorv med den sorte Labrador)




DRAMA BUILDING

DB INCL. DRAMA PRESS
8X6X18

CS ROWS
8X6X18

*

DB SEATED DRAMA PRESS
8X6X18

PULL DOWN MEDIUM

8X6X45


CARDIO

10 min. pre workout, løb 11 km/t
20 min. post workout, power walk, 3% incl., 7,0 km/t


NÅR LATS VOKSER, SÅ VOKSER ARMHULERNE MED UD. LIDT ULÆKKERT.

post-18762-0-35276700-1386794851.jpg

BEN SKAL VÆRE VILDERE!

post-18762-0-05946600-1386794862.jpg

post-18762-0-66684200-1386794876.jpg




NÆSTE TRÆNING: I MORGEN

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share