AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

' date=' 2. maj 2011 - 23:38 ' timestamp='1304372288' post='1509963']

Lunges

3x10x30 (Det blev aldrig seriøst. Kunne ikke køre fuld ROM, fordi enten min røv er for stor, eller min bukser for små. You choose :smile: )

LOL - løsningen hedder hotpants..og jeg garanterer dig, at det vil du ikke høre et ondt ord for i centret!!. :laugh:

Jeg forsøgte at lave almindelig curls, men den p.... maskine fik dræbt mine biceps :mad: Først tog jeg 24 kg, det gik ikke. Så tog jeg 22 kg, det gik ikke. Så tog jeg 18 kg, det gik ikke. Så gav jeg op :crybaby:

hehe..husker at jeglavede samme stunt engang med incline db press på en dårlig dag...det var ren ydmygelse! :crazy::tongue:

Link to comment
Share on other sites

' date=' 2. maj 2011 - 23:38 ' timestamp='1304372288' post='1509963']

Mandag d. 2. maj

Lunges

3x10x30 (Det blev aldrig seriøst. Kunne ikke køre fuld ROM, fordi enten min røv er for stor, eller min bukser for små. You choose :smile: )

Jeg forsøgte at lave almindelig curls, men den p.... maskine fik dræbt mine biceps :mad: Først tog jeg 24 kg, det gik ikke. Så tog jeg 22 kg, det gik ikke. Så tog jeg 18 kg, det gik ikke. Så gav jeg op :crybaby:

:laugh: ha ha dine guns er røget ned på røven :rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 5. maj

Look at your physique

Girl you are a beauty well I am a beast

They must have been trippin to let me off the leash

:4winkkiss:

Leg Press

1x10x110

2x10x120

1x10x130

Standing Calve Raises (Smith w/ Reebok Step)

2x10x48

2x10x68 (jeg var frisk på MERE BB, men min makker har så tynde lægmuskler at man ikke fatter det. Kom nuuuuuuu med de ben drenge!!!)

Lever Seated Row

1x10x30

1x10x40

1x10x50

1x10x55

Rumænsk Dødløft

1x10x25

2x10x50

1x10x60

1x8x60 (MoFo)

Standing Preacher Curl

4x10x10

Standing Rope Curl

1x10x10

2x10x15

1x10x17,5

Link to comment
Share on other sites

LOL - løsningen hedder hotpants..og jeg garanterer dig, at det vil du ikke høre et ondt ord for i centret!!. :laugh:

hehe..husker at jeglavede samme stunt engang med incline db press på en dårlig dag...det var ren ydmygelse! :crazy::tongue:

Mmhh, jeg må lige tjekke hvad Nike har af hotpants så. Skal nok lige skrive hvis jeg finder noget der passer til min booty :tongue:

:laugh: ha ha dine guns er røget ned på røven :rofl2:

Mmhh, ok... jyden har talt :laugh: Mollerup, jeg bliver nød til at lære dig at være lidt mere street. Du skal være nede med dine homies/bitches, og de dér jyske jokes skal vi arbejde lidt på :yo:

Link to comment
Share on other sites

' date=' 5. maj 2011 - 22:44 ' timestamp='1304628286' post='1510898']

Mmhh, ok... jyden har talt :laugh: Mollerup, jeg bliver nød til at lære dig at være lidt mere street. Du skal være nede med dine homies/bitches, og de dér jyske jokes skal vi arbejde lidt på :yo:

:laugh: :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

' date=' 5. maj 2011 - 22:44 ' timestamp='1304628286' post='1510898']

Mmhh, ok... jyden har talt :laugh: Mollerup, jeg bliver nød til at lære dig at være lidt mere street. Du skal være nede med dine homies/bitches, og de dér jyske jokes skal vi arbejde lidt på :yo:

He he, Princess du kan prøve :smile:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 8. maj

Sådan én dag, hvor man kommer sent (tidligt) hjem fra byen, og efterfølgende ikke kan sove mere end et par timer... Så er det godt man har planlagt træning med 2M, så man får noget ud af dagen og kommer i gang. Der var stort set ikke nogen i centeret, men vejret var jo også ok, taget i betragtning af vores klima.

Der blev drukket en del i går, men jeg drikker jo altid med måde, så det blev aldrig ude af kontrol-agtigt. En ellers ganske fornøjelig aften vi havde i går, og jeg tænker repeat, repeat, repeat. Zefside is true love.

Træning igen i morgen med 2M på hjemmebane :smile:

Jeg skal endnu en gang fokusere lidt mere på mine ben, og det dér cardiOMG... ellers kommer jeg ikke rigtig videre. Rygtet herude på øen siger, at vi snart går over til 2-split.

Lever Shoulder Press

4x10x20

DB Side Raise

4x10x6

DB Rear Lateral Raise

4x10x5

Smith Bench Press

1x10xStang

1x10x28

3x6x50

DB Bench Press

1x10x18

3x10x20

Lying Cable Triceps Kick Back

H/V

4x8x5

Cable Pushdown (triceps)

1x10x10

1x10x15

2x10x12,5

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 9. maj

Systems thumping party jumping

Shorty she’s a perfect 10

She rock her hips than roll her hips

OMG OMG OMG, back again! Actually, I think I'm gonna do this one in English, just so you think I have lost it... because I have, after spending eight hours at work, and four hours at the gym - two of them were workz, shouting at people :smile:

Did some cardiOMG today and jump rope!

I have become a little picky when it comes to food... We have several canteens where I work, but some days you would be amazed what is on the menu! So I brought to work some back-up cans of tuna, just to be safe :smile: Maybe for some it is too crazy, but I hide them in my desk drawer.

A lot of people at the gym today, regular customers, the teens, the smelley ones, the douche bags - they were there! Ohhh, and Rolf... He had these kind of hotpants on, they are quite high cut. The colour used to bed red and white, but now they are pinkish and yellowish. He asked me and 2M Whiteboy to join him at the beach one day... to a place called Sneglehuset at Amager Strand, and as he said: "the most beautiful place in Europe"! So do you think we accepted the invite??

My training partner likes to show off my biceps to his friends, believe it or not! So he had this friend at the gym today, don't know his name, who he placed 10 cm from me while I was doing BB Curls for real Niggas, and they started pointing, laughing and were just about to drop dead, because I am so freaky...

Otherwise, not much to write, we will do our show again tomorrow, so watch out :smile:

Leg Press Wonder Machine for BB's only

1x10x120

3x10x130

1x10x120

3x10x130

Leg Extension for Swole Quads Only

1x8x35

1x8x40

1x8x45

1x8x50

Front Pulldown to keep up with Miss JAAB

1x8x50

1x10x40

2x10x35

Seated Row because I Want to be a Powerpuff Girl

2x10x35

2x10x40

BB Curl for Real Niggas

4x10x22

4x10x22

DB Wrist Curl for the Cure of Bitchassness

4x10x12

Seated Twist to Avoid Getting Six Packed

3x10x20

1x10x25

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 10. maj

Wupaaaaaaaa BB snacks in tha house today = Christian BB og hans gode ven med de flotte vener, FP!

Rygterne på Amager siger at ZS bliver væltet på lørdag, og vi blev alle enige om at det bliver rigtig grimt. Håber jeg kan komme og se noget FF, men er ikke sikker... :crybaby:

Træning i dag, var OK. Godt med skulderøvelser, hvor jeg fik taget lidt ekstra da jeg var i god tid i dag. Men jeg kommer altid for sent alligevel til kick-off, fordi man altid liiige møder nogen man skal tale med. Der var en fyr som meget overraskende kom over for at spørge mig om en skulder øvelse jeg var ved at lave, og fortalte mig lidt om sin skade. Jeg prøvede at vejlede så godt jeg nu kunne, og bliver altid glad når folk kommer og spørger mig om noget :4jumpy:

Rolf var in tha house, og han synes det er fantastisk jeg kan give min makker noget modstand. Det synes jeg jo også!

Fik også lavet lidt cardiOMG i holdsalen, så det er tilfredsstillende. Kører lidt low-carb pt., og jeg måtte tage en tun-trumf i brug i dag, da kantinen havde negativ på BB mad. Men frokost er virkelig vigtig for mig, så jeg har noget ordentligt at træne på, da jeg ikke spiser lige før træning.

I morgen er BB fri, men skal lige til 1 times boksetræning. Ellers er der BB igen på torsdag.

BB Military Press

4x8x22

3x10x20

DB Front Raise

2x10x6

1x10x7

Plate Front Raise

3x10x10

DB Side Raise

2x10x6

1x10x7

DB Rear Lateral Raise

3x10x8

Smith Bench Press

1x10x50

3x10x55

Decline Chest Press

2x10x30

2x10x35

Lying Cable Triceps Kick Back

H/V

4x6x5 (det var rent cirkus :clown2: )

Cable Forward Triceps Extension

1x10x10

3x10x12½

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 12. maj

Ohhhhhhhh happy day? :smile: Yes, yes vi nærmer os weekenden, hvor jeg skal på CrossFit Kettlebell uddannelse. Ved ikke om jeg overlever, OMG OMG OMG.

Men der blev torsdags-trænet i dag, lidt senere end sædvanligt, meeen jeg skulle lige til en times cardiOMG i holdsalen. Jeg er ikke just motiveret til powerwalk eller løb for tiden, så er der rart jeg kan gå til holdtræning hvor der sker noget, og jeg ikke føler tiden går langsomt!

Ved ikke om jeg træner i morgen, men jeg ved i hvert fald jeg ikke træner lørdag pga. uddannelse, og nu må vi se om der er overskud til træning søndag aften. Jeg tror det ikke, men nu får vi se.

Ellers kommer jeg forbi Atlas i næste uge, til den længe ventede træning hos mine to niggas - you know who :smile: Glæder mig til at køre Clark Kents curls, det er jo min favorit!!

Leg Press

1x10x120

1x10x130

2x10x140

Calve Raises

1x10x50

2x10x70

1x10x90

DB One Arm Row

1x10x12

3x10x14

Back Pulldown

1x10x30

3x10x35

Machine Preacher Curl

2x8x25

2x6x30 (sorry, men jeg havde meget syre i de små guns, så man ikke fatter det. Ja, Hulck - der var spot på igen :tongue: )

BB Curls

4x8x24

Jeg har da lige nogle billeder til Jer, der var nogen der synes det var en god idé... Jeg har ikke så mange kommentarer til dem. Mine ben er stadig småtykke, og det tager vel lidt tid at få lidt mere fedt af. Jeg har ikke noget jeg skal nå :smile:

post-18762-062114900 1305233920_thumb.jp

post-18762-022818900 1305234195_thumb.jp

post-18762-069532400 1305234128_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Det er, ja, undskyld mit franske, fandenfis'me god BB-form :superman: Foreligger der en måling på guns?

Du må køre mine curls til hver en tid!

Det der med Kettlebells lyder spændende, hvis det ikke var fordi, det er i KrydsPas-regi... Men måske er der lidt mening at hente i galskaben. Snup lige et par bells med i lommen til Atlas, så vi kan få nogle tricks.

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 13. maj (OMG jeg vidste slet ikke det var fredag d. 13. i fredags, OMG OMG)

Rolf fulgte nærmest efter mig konstant, og jeg konfronterede ham også med det til sidst, og hans kommentar til det var, at jeg var som en magnet... ho ho ho! Alle skulle lige spørge hvorfor jeg trænede alene, når nu 2M ikke var der. Han havde brug for en off day, så han kan pleje de små lægmuskler fra i går. Ellers god fredags stemning, både blandt medlemmer og personale.

55 min. cardiOMG i holdsalen, jeg er så stolt af mig selv! Tog lidt tidligere fri fra arbejde for at nå min cardiOMG træning.

Front Raise

4x10x8

Side Raise

4x10x8

Rear Lateral Raise

4x10x8

Shoulder Press

2x10x30 (der var faktisk en fejl... jeg var så stiv så jeg troede det var incl. BP!)

Incline Bench Press

3x8x30

1x8x35

Triceps Kickback H/V

4x10x8

DB Triceps Extension

4x10x7

Armbøjninger

1x20

Planke

90 sek.

Sidebøjninger

1x15

Mandag d. 16. maj

Pga. tidspres måtte jeg træne i Lyngby i dag. Det er ikke fedt, når man er vant til Lyongade og alle sine snacks and home's. Hvad kan man lære af det?

Centeret var packed med DB's og jeg var op til flere gange tæt på at uddele øretæver :smile: PP står og kører lunges i squat rack, og efter 2/4 sæt kommer der en lille bulldog gående, med en lille mørkhåret puddelhund ved siden af. Han kigger på mig i spejlet og søger øjenkontakt, for nu skal han spørge hvor meget jeg mangler. Fair nok :smile: Jeg svarer så simpelt som: "2 sæt", og smiler. Han skynder sig straks at sige: "DET ER HEEELT OK, du skal slet ikke skynde dig. Nogen gange tror folk bare de skal skynde sig helt viiildt meget. LOL. Du skal slet ikke skynde dig!" Jeg svarer bare "ok", ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det. Herefter stiller han sig op et par cm fra mig, og glor. Puddelhunden holder sig i baggrunden, og bjæffer lidt af og til. Bulldog finder så et offer der står og kører BB curls, og begynder en crazy lecture om teknik for wannabe bulldogs and pudels. Offeret æder der råt.

Da jeg er på mit sidste sæt, har bulldog igen blikket på mig, og jeg kan se han koncentrerer sig meget om min teknik. Jeg tænker ved mig selv: "Nigga try me, just try me and I'll smack you with a plate!" :smile:

BB Curls

4x10x22

DB Wrist Curls

4x10x12

Leg Press

2x10x120

2x10x130

2x10x90

2x10x100

Lunges

4x10x60

Pulley

4x10x30

One Arm DB Row

1x10x14

3x10x16

DB Side Bend

3x10x16

1 times cardiOMG i holdsalen + sjip. Wupti :smile:

Træning igen i morgen med 2M, gotta love it!

Link to comment
Share on other sites

Sagtens!

(Rigtig fine delts :smile: )

Tak :blush:

Gode guns!

Tak :blush: og tak for sidst!

Wauw - gode billeder. Du' massiv! :4flex:

Tak :blush: Gad vide hvornår vi ser dig i byen...

Damn nogle billeder :superman:

Jeg er totalt midsundelig over hvor markeret du er!

Tak søde Jane :blush: Det skal du ikke være, jeg er også misundelig på dig!

Gode bøffer!

Tak :blush: Jeg prøver at følge dit gode eksempel, selvom C siger du er tyk. Men vi ved godt hvem der er foran!

Det er, ja, undskyld mit franske, fandenfis'me god BB-form :superman: Foreligger der en måling på guns?

Du må køre mine curls til hver en tid!

Det der med Kettlebells lyder spændende, hvis det ikke var fordi, det er i KrydsPas-regi... Men måske er der lidt mening at hente i galskaben. Snup lige et par bells med i lommen til Atlas, så vi kan få nogle tricks.

Tak CK :blush: På onsdag it is. Krydspas, WTF?? Fuld gas, intet andet!

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 17. maj

Masser af home's til træning i dag :4thumbup: Jeg var lige ved at tro at Team ABBMH havde givet den lidt for meget gas i weekenden, siden de så lyssky holder sig til træning på loftet... Men pludselig, ud af det blå, ser jeg en møj-hamrende svedende CBB i spejlet, komme gående mod mig - men uden Tykke! Vi sludrede kort, og han havde nærmest lidt travlt, fordi han skulle nå hjem til sit tredie (!) træningspas for i dag, OMG OMG!

Mig og 2M var kørt lidt skævt af hinanden, så vi kørte modsat program :clown2: Det er nok min skyld, hi hi, upsiii. Rolf sang "we don't need no education" sangen ekstremt højt, ingen ved hvorfor?? Han synes jeg skal stille op til september, og at jeg skal begynde i en roklub. Det tror han jeg vil være god til, så kan jeg blive trimmet ned og så kan jeg jo også komme ud i naturen :smile:

1 times cardiOMG i holdsalen! Jeg er så flittig, selvom jeg stadig kan mærke lidt Jägermeister i blodårene... Jeg har lige købt en Nike+ Polar WearlinkTM som jeg kan bruge med mit Nike+ SportsbandTM, så jeg kan se om jeg forbrænder "nok" på mine cardiOMG timer. Egentlig ikke noget jeg synes der er så interessant at poste her, medmindre jeg også fortæller hvor mange kcal jeg indtager dagligt + ligevægt. Så det er bare lige til mig selv for starters, men jeg forventer at holde den på 500-600 kcal/time.

Jeg ved ikke om jeg træner BB i morgen, men cardiOMG er for sure!

Front Raise

1x10x7

3x10x8

Side Raise

1x10x7

3x10x8

Rear Lateral Raise

4x10x8

BB Upright Row

4x10x24

DB Incline Bench Press

4x10x18 (der var meget mere overskud, men min 2M spotter legede cirkus artist i den anden ende)

Incline Bench Press (skulle have været alm., men jeg er af og til lidt blank når jeg træner! You must have noticed...)

1x10x30

3x10x35

Triceps Kickback H/V

4x10x7

DB Triceps Extension

4x10x7

PS Atlas træning bliver torsdag i næste uge, og jeg glæder mig rigtig meget :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share