HCG "kuren" ?


Guest T B
 Share

Recommended Posts

Gider ikke en gang quote noget af det lort der bliver skrevet her inde, fordi der bliver lukket lige så meget lort ud herinde som der gør på bodyhouse.dk

Her for i min Version af HCG Kuren....

Jeg ANER IKKE hvad det er for noget men faktum er det har virket for mig gik fra 118 kg til 104 kg på de ca 20 dage kuren varede, og JA ! man kan ikke holde det vægttab uden man laver en livsstilsændring... men i modsætning til de andre klaphatte som siger at du også taber dig ved at æde selleri og drikke vand i 20 dage så skal man huske at udover det her stof måske har en virkning/måske ikke.... så er der en HELT del psykisk i det og det kan være en god måde at kickstarte sin nye livsstil på.... så hvis man føler det er SVÆRT at komme igang så kan jeg da kun abefale produktet.... og man skal huske selvom det her er på antidoping listen så er det fuldt ud lovligt i ex. USA og hvis Amerikanerne må hvorfor helvede skulle vi andre så ikke også ha lov bare fordi der sidder nogle kålhoveder i et lorte råd somewhere....

bare man sætter sig lidt ind i tingene er "doping" af alle afskygninger ikke farlige, dem der dør og for skader er dem som ikke tager deres forhåndsregler. og det er DUMT

MEN VIGTIGST AF DET ER DIN KROP OG DIT LIV DU BESTEMMER SELV!!!!

Nice 2,5 år gammel tråd og god holdning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share