Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Hola :cheer:

Der er ikke det store tidsmæssige overskud til at få trænet i øjeblikket - og da slet ikke til at få opdateret...

Siden sidst er det ikke blevet til andet end diverse gåture (også nogle længere), en enkelt løbetur, en enkelt styrketræning noget basketball og det tror jeg vist var det...

Tilgengæld har jeg haft en lille uge hvor jeg har været småsyg + nogle dage med en mave infektion - så det er jo skønt :nonono: ..

Heldigivs er jeg på toppen igen :superman: - jeg er dog noget træt i øjeblikket, men håber jeg bare lige skal vænne mig til de lidt mørkere tider :wink: ...

Til basket i sidst uge valgte jeg meget elegant at falde over en tværgående stolpe - hvilket resulterede i at min venstre knæ fik en god dyb hudafskrapning, blev helt blå og hævede noget op´, samme skinneben fik en stor bule og blev også blåt gult og grønt... Modsatte lårfik et fint langt blåt mærke som strækker sig rundt om låret (ca 25cm)... Derudover fik overarmen et slag... Så jeg er sikkert på at jeg var meget yndig da jeg kom humpende hjem :laugh::crazy::innocent: .. På grund af det her stunt er det ikke blevet til træning i weeekenden... og i går gik jeg med Elva i seng da jeg var super træt :blink: ...

Jeg håber på at få tid til en lille træning senere :superman: - indtil videre har jeg dog en meget glad og meget vågen baby på skødet (som åbenbart synes mine fingre er meget spændende når jeg skriver på tastaturet - fingrene bliver i hvert fald studeret nøje :wub:)

/Cat

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lau; Tak for info :bigsmile: ... Jeg var et øjeblik sikker på at Nikolaj havde fået dig overtalt til at prikke lidt til mig :poking: ... Men uanset hvad, så forsøger jeg at huske at fylde mig med fiskeolie :4mewantfood: ... Den lille trold skal jo gerne ha' de bedste vilkår :devil:

og til jer begge: I er så søde sammen :flowers:

Link to comment
Share on other sites

En lille hurtig omgang blev det til :smile:

Squats med bold i ryggen

1x20

Unilateral loaded KB front squat

3x10/10

Windmills

3x5/5

KB DL

3x10

Mave på bold

3x15

Unilateral BO KB Row

3x10/10

Rumænsk KD DL

3x12

Udført i diverse supersets så tempoet blev holdt nogenlunde og jeg da fik pulsen lidt op :innocent::blush:

I morgen står den forhåbentlig på Salsa med Kauf :wub: - hvis den lille tillader det :innocent::wub::w00t:

/Catten

Link to comment
Share on other sites

Hey igen :cheer:

Onsdag blev det til en god times dans :slut: med Kauf :wub::flowers:... Den lille var vågen, men synes det var ok at kigge på at vi dansede :bigsmile: ...

Torsdag stod den som vanligt på basketball :yo:

Fredag var der dømt afslapning - udover gåturen that is :wink:

Lørdag var det tid til min debut i kampsammenhæng på basketbanen... Jeg tror min træner udtrykte det ret godt: "Det er fedt du er tilbage med din styrke, men det er som om du hele tiden lige er et skridt bagved" - og jeg kan ikke gøre andet en at give ham ret :blush:

I går var der ikke tid til træning da vi var ude hele dagen :smile: men tilgengæld håber jeg på en omgang i dag :superman: ....

Så jeg krydser fingre for at trolden tager sig en lur på et tidspunkt :wub:...

/Cat :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hold op hvor står det skidt til med opdateringer i denne log :nonono:

Onsdag blev Salsa droppet dá jeg simpelthen var træt og Elva ikke lignede en som var på vej til at sove :wub:

Torsdag blev det til en god omgang basket :yo:

Fredag og Lørdag ikke dey store :blush:

Søndag en basketkamå :devil::superman::yo:

Hmmm...

Det ser ikke ligefrem imponerendse ud - og her på det sidste er jeg også faldet lidt af på det med de lange gåture med vognen :nonono: ...

Det er ikke helt godt nok...

Catten

Link to comment
Share on other sites

Når det nu har stået lidt skidt til med træningerne på det sidste er det vel på tide at lave lidt igen...

Så her for lidt siden blev det til følgende med KB i stuen:

Squat med bold i ryggen ´- opvarmning

1x25xmig

Front Squat - unilateralt load

3x10/19

Windmills

3x5/5

Rumænsk DL

3x12

Mave på bold

3x12-15

SemiSumo DL

3x10

OA BO KB Row med rotation

3x10/10

Planken

2x?

og det var så det der var tid til inden Elva vågnede igen :bigsmile:

Ikke det store, men jeg er alligevel sikker på at jeg nok skal blive øm :blush: (Så kan jeg lære det og begynde at lave lidt regelmæssigt igen :tongue: )

Kosten får også en skalle igen - for jeg er stille og roligt, men meget sikkert, begyndt at falde af på den igen... Så efter en weekend med lidt for meget slik - og især chokolade (med en super oppustet mig som resultat) er det nu tid til at være basis igen... Med enkelte undtagelser som allerede er planlagte (bl.a. en julefrokost og en fødselsdag)...

Så satser vi på at jeg holder det frem til jul denne gang :bigsmile:

/Cat :cheer:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Hej FRU KAUF :bigsmile:

Skal vi snart se lidt skriblerier i loggen igen? :poking: Og igen: tillykke med brylluppet!!! :wub::heartpump::flowers:

Hey Tulle

Rigtig mange tak for det...

Undskyld jeg ikke har set dit svar før, men har ikke været herinde siden mit sidste log-indlæg :blush:

Skidt må man nok sige...

1000 Tak for lykønskningen :w00t: - Vi havde en fantastisk dag :wub: ...

Glæder os nu endnu mere til vores velsignelse og bryllupsfest til sommer :cheer:

Knus

post-2010-1232317881_thumb.jpg

post-2010-1232317998_thumb.jpg

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Nå...

Så er det vist tid til en opdatering herfra...

Siden sidst har alt hvad der hedder træning gået ned af bakke - alle mine gode rytmer og intentioner er pist væk og jeg har bare ikke gidet trække mig ud i gråvejret.

Trolden er blevet for stor til at tage med i centret (nu sover hun max 30min ad gangen - og vågner nemt) - tilgengæld sover hun ca 13 timer hver nat uden at vågne overhovedet... Så det er skønt...

Basketball har jo dog spillet (frem til julepausen - og starter op igen på torsdag). De sidste to træninger har jeg desværre måtte springe over - den ene fordi Kauf og jeg sku' giftes og den anden fordi jeg i øjeblikket er alenemor og ikke har lyst til hun skulle passes flere aftener i træk....

Fra den. 27ende december og frem til brylluppet 9. januar tog jeg mig sammen, fik trænet en masse og holdt en streng diæt (synes lige jeg ville fjerne det allerværste flæsk som der efterhånden er kommet her og der - og fik da også smidt 4,2kg))... Med brylluppet og vores hyggeligt bryllupsweekend efterfølgende, samt en fødselsdag og nogle fester (alle mine studiekammerater er i gang med at blive færdige) har kosten ikke været den bedste siden...

Så Mol-folk..

Nu skal der ske noget...

Jeg er træt af stadig at bære rundt på de extra graviditetskg (de fleste var røget men nogle kom på underlig vis stille og roligt tilbage)og så har jeg et bryllup til sommer som jeg skal være klar til...

Motivationen er ikke helt i top lige nu, men det skal den nok komme så snart jeg får fingeren ud og kommer i gang...

De næste par uger har jeg som sagt ikke mulighed for at tage i centret (da det bare ikke fungerer med en vågen baby - man får ikke lavet en dyt) - men så er det jo heldigt at man har 2ben at gå på og har både swissbold og KB hjemme i stuen... Bebsen siger godnat kl ca 20.15, så hvis træningen ikke er nået i løbet af dagen må den komme til at være der...

Jeg er stoppet med at amme, så nu kan jeg gå på diæt med god samvittighed - behøver ikke længere tænke i at der skal være nok energi til at producerer mælk... Som udgangspunkt hedder kosten basis og så må vi se om kg ikke så småt begynder at ryge af. Hvis der efter et stykke tid ikke er sket noget, så må jeg tage hårdere midler i brug :devil:

Hvis jeg falder af på den har jeg brug for at I giver mig et spark bagi ...

Så I må endelig ikke holde jer tilbage :superman:

/Cat aka Fru Kauf :cool:

ps. hvis I undrer jeg over 2 bryllupper er det fordi vi blev nødt til at få noget papirnusseri i orden her i starten af januar - men vores "rigtige" bryllup og bryllupsfest bliver til sommer (25. Juli)

Link to comment
Share on other sites

Halløj igen...

En lille opdatering herfra...

Tirsdag: Små 2 timers gåtur :walking: - og en omgang med KB herhjemme

Onsdag: En omgang Core-træning

Torsdag: Basket-træning

Fredag; Endnu en omgang KB herhjemme - havde egentlig planlagt en løbetur men da jeg vågnede var der sne over det hele og skoven var fuldstændig smattet og glat, så planerne blev ændret :innocent:

Kosten kører det stadig ikke med, men jeg er sikker på at det nok skal komme...

Og så er det lige gået op for mig at vi skal afsted på skiferie om ca 2 uger :superman::w00t: Det bliver bare så hyggeligt - så skal den lille trold pakkes ned i en pulk og så ellers med derudaf :devil: ....

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Her til formiddag nåede jeg lige en hurtig runde med KB'sne

Det blev til

Squat m. bold i ryggen

Front squat med unilateralt load

Rumænsk KB DL

SemiSumo KD DL

Windmills

OA KB Press på bold

OA KB Row

Mave på bold

og det var vist det :devil:

I weekende er det ikke bledet til det store udover et par gåture i raskt tempo :walking:

Men nu kommer min mand :wub: snart hjem så jeg kan komme rigtig igang igen :superman: ...

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Hey min dejlige skat :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

Det er vel nok dejligt at se, at du har fået lavet en super plan for træningen. Så første skridt for motiveret træning er da helt sikkert på plads. Hvis du mangler mere motivation, kan jeg sende et :rocketwhore:i din retning, så skal du nok få gang i løbefutterne :tongue::wink:

Jeg glæder mig helt vildt til at komme hjem til dig og trolden. Som vi har snakket om, så ryger fjerneren ud og SÅ bliver det mr. og mrs. Slimfit i topform til vores forestående bryllup :bigsmile:

God træning og et kæmpe motivationskys her fra syden :4winkkiss::wub::flowers:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share