Hvor anstrengende er det at dyrke sex?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Pulsen er da ikke særligt retvisende. Slet ikke i denne sammenhæng (seksuel ophidselse der i sig selv kan påvirke blodtryk og puls), hvis man skal koble det med træningseffekt.

Så skulle de have målt r-værdi i stedet. Det ville self. hæmme udfoldelsernes karakter noget.

Link to comment
Share on other sites

Når du siger r-værdi, så mener du sikkert iltoptagelse, men ja, det vil nok være rimeligt svært at abstrahere fra at have en Douglas-sæk på ryggen (begge) eller at der skulle stå en tekniker ved siden af og betjene et online iltoptagelsessystem :smile: .

Pulsmålingerne vil ganske rigtigt være biased af ophidselse og måske statisk arbejde med små muskelgrupper, men netop derfor er de lave pulsværdier jo særligt bemærkelsesværdige.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Jeg havde engang sex med min kæreste hvor vi begge havde påmonteret pulsur.

Desværre har jeg forlagt pulskurverne, men jeg husker tydeligt at pulsen slet ikke var så høj som vi ellers troede

Primært lå jeg omkring 60-70% af max det meste af tiden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde engang sex med min kæreste hvor vi begge havde påmonteret pulsur.

Desværre har jeg forlagt pulskurverne, men jeg husker tydeligt at pulsen slet ikke var så høj som vi ellers troede

Primært lå jeg omkring 60-70% af max det meste af tiden.

Det værste var da du opdagede i ikke havde kodede målere på og din kærestes reele puls lå på ca 30 hele vejen igennem :(

Link to comment
Share on other sites

:tongue::laugh:

Faktisk lavede vi pulsgraferne for at se om man kunne se noget specifikt omkring det "specielle tidspunkt", - jeg blev faktisk lidt skuffet over hvor lidt pulsen steg da jeg kom..

Desuden kom hun way lang tid før mig ... medmindre hun fakede sin pludselige pulsstigning.. man ved jo aldrig :mad:

Link to comment
Share on other sites

:tongue::laugh:

Faktisk lavede vi pulsgraferne for at se om man kunne se noget specifikt omkring det "specielle tidspunkt", - jeg blev faktisk lidt skuffet over hvor lidt pulsen steg da jeg kom..

Desuden kom hun way lang tid før mig ... medmindre hun fakede sin pludselige pulsstigning.. man ved jo aldrig :mad:

Pludseligt skal man sætte øvre pulsgrænse ud fra helt andre kriterier.

Bip bip bip... Så skat er det slut, du har fået dit payoff Nu skal farmand se formel et og du skal hente øl i kiosken det var aftalen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Pludseligt skal man sætte øvre pulsgrænse ud fra helt andre kriterier.

Bip bip bip... Så skat er det slut, du har fået dit payoff Nu skal farmand se formel et og du skal hente øl i kiosken det var aftalen :laugh:

HAHAHAHA

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
 Share