væksthormoner


samedke
 Share

Recommended Posts

Meget sjovt indlæg Pauli, men hvis knægten ingen gang kan læse og forstå de ting der er skrevet til ham nu, hvordan skal han så opfatte den sarkasme der klart skinner igennem i dit indlæg. Det kommer lidt for ofte indlæg af denne karakter, som kan gennemskues af mange, men en del æder dem råt. Hvis vores gode ven Samedken er kommet en smule i tvivl om han nu skulle lade være med at tage AS, så får han med dit indlæg et skub i den rigtige retning til at gøre det. Flot.

Jeg forsøger ikke at rede verden og knægten er tydeligvis uden for pædagogisk rækkevidde. I couldn't care less...

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg forsøger ikke at rede verden og knægten er tydeligvis uden for pædagogisk rækkevidde. I couldn't care less...

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Alt hvad jeg påpeger er at man en gang i mellem skal tænke sig om inden man poster i vildskab for at være sjov. Jeg er osse ligeglad med knægten :smile:. Det lyser ud af ham at han intet forstår.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forsøger ikke at rede verden og knægten er tydeligvis uden for pædagogisk rækkevidde. I couldn't care less...

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Det er stadig en unødvendig handling, der kun kan kaste skade af sig. Hvorfor ikke bare trække på skuldrene og fortsætte en sikkert udemærket dag?

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Til samedke:

Jeg syntes ikke du skal tage doping. Alle mine indslag var ironisk ment. Jeg gør blot grin med dig, fordi jeg er klogere end dig, men knap så stærk. Jeg er med andre ord ikke en rar person.

Du kan finde mange rare mennesker inde på www.bodyhouse.dk, hvor de gerne vejleder i brugen af doping. :smile:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Til samedke:

Jeg syntes ikke du skal tage doping. Alle mine indslag var ironisk ment. Jeg gør blot grin med dig, fordi jeg er klogere end dig, men knap så stærk. Jeg er med andre ord ikke en rar person.

Du kan finde mange rare mennesker inde på www.bodyhouse.dk, hvor de gerne vejleder i brugen af doping. :smile:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Apropos uden for pædagogisk rækkevidde. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Igor, jeg har altid værdsat din sobre deltagelse i debatten på MOL(hvilket sikkert ikke altid er lige let, hvis man er fortaler for AS etc). Men det er jo ikke just fordi bodyhouse er bedre (og indlæg som dem MT poster hjælper jo heller ikke på det generelle billede af BH) .. og jeg mener at huske at du selv(som en af de mest velinformerede på BH) har måtte se nogle af dine påstande skudt i sænk herinde i en dialog om AS(kan ikke finde tråden lige nu, men du husker den måske selv).

Så jeg finder det sgu lidt sjovt at BH-brugere altid påstår at "folk ikke aner en skid", når de tydeligvis heller ikke selv gør det. Det bliver perfekt eksemplificeret i en BH-avatar der siger "Folk der ikke har prøvet AS skal holde deres kæft med at "rådgive" omkring det! træt af at se på det!" ... så enhver klaphat der doper sig ved mere om AS end de læger der lever af at forske i problemfeltet ??? ... siger sgu lidt om IQ-niveauet :0( ´.. hvordan binder den mand sine sko !?!

Jeg er ganske enig at folk som ikke har prøvet ting selv skal lade være med at tilråde det, det er alm logik.

Jeg kan sagtens huske tråden du omtaler, det var ikke så fedt at jeg ikke kendte til hvordan diverse stoffer fremstilles, men det gør nu heller ikke noget, for det har jeg nu heller aldrig påstået, jeg ønsker heller ikke at vide hvordan de fremstilles, så ja, den part blev skudt flot i sænk :blush:

men jeg er clean nu og har været det i over 1 år nu, og jeg dødsløfter stadig 300kg og bænker 210kg i sæt uden brug af spotter, så jeg er ganske tilfreds med at være clean, så åbenbart har jeg beholdt min styrke som jeg skrev i den tråd, selv om folk påstod det ikke kunne lade sig gøre på den måde, derved syntes jeg nu at det som jeg skrev om at jeg vidste hvordan man skulle gøre det hvis at man skulle gøre det, har holdt fuldt ud.

Jeg ser mig nu ikke som en foretaler for roids, men jeg gider ikke at sidde at finde på sides som aldrig er blevet bevist for at prøve at skræmme folk fra et misbrug, jeg ville nu hellere fortælle om de realle sides frem for de fiktive som folk sidder og finder på selv efter behag, og hvis at man betragter sig selv som klog fordi man finder på den slags så hurra for kloge åge :4thumbup:

Jeg syntes nu ikke at roids er den vej som folk bør vælge, men det er op til dem selv, men som bedrevidene kunne man eventuelt oplyse om de rigtige sides, eventuelt lave en poll med nogle realle grunde til at lade være, alle de mange selv opfundne sides gør bare at folk ikke tror på en skid af det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ganske enig at folk som ikke har prøvet ting selv skal lade være med at tilråde det, det er alm logik.

Jeg går ud fra at du med tilråde mener fraråde ellers ignorer nedenstående (:

Jeg har aldrig prøvet at tage heroin, bør jeg lade være med at fraråde det til en person, hvis jeg skulle komme i en situation hvor jeg havde muligheden for det? Nej. DET er logik.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Jeg går ud fra at du med tilråde mener fraråde ellers ignorer nedenstående (:

Jeg har aldrig prøvet at tage heroin, bør jeg lade være med at fraråde det til en person, hvis jeg skulle komme i en situation hvor jeg havde muligheden for det? Nej. DET er logik.

Nej, jeg tror skam han mener, at folk der ikke har prøvet fx krudt på egen krop skal lade være med at tilråde andre det. Makes sense to me.

Link to comment
Share on other sites

´hahahaha comark jeg griner af din uvidendehed. du spiller så smart, men i sidste ende ved du ik en skid.

HGH kan sagtens køres alene over en 3månders tid, og jo det har en bemærkelses værdig muskelopbygnings værdi. folk bruger ikke kun vækst i bodybuilder verden. hvis du ikke vidste det bruger man i legeverden, til folk som er syge og sengeliggende, som har brug for ikke blive fede. derfor. der er ingen negative bivirkninger ved HGH med mindre man er i puperteten.

lad vær med at diskutere hvis du ik har forstand.

lad vær med at svine Bodyhouse til.

hvis en 16årig går derind for at spørge om diverse stoffer, så bliver han af ALLE brugerne frarådet til det. forstår ikke hvorfor BH har sådan et dårligt omtale. du hjælper jo kun folk som har brug for det, så de ikke kommer galt afsted.

btw tårdstarter lad vær med at bestille fra udlandet, det bliver 100% nakket i tolden.

gå ind på BH, og bliv rådgivet af nogle ordetlige, som har forstand på det.

men mit råd er at lade hver med at røre før du er 20 år .

Nu udtaler du dig om noge8underfirstået hos rasket som du ikke har forstand på. Hvis du siger at HGH har en bemærkelsesværdi fremgang i muskelmassen (underforstået at det er hos raske), har du slet ikke sat dig ind i emnet. Der er en voldsom synergi effekt hvis det kombineres med et steroid, men ikke før.

Jeg synes det er foruroligende at du mener at du kan rådgive om den slags.

Jeg er ikke modstander af at folk som er "motionister" vælger at bruge doping. Synes det er en helt privat sag, men man bør sgu efterforsker det ordentligt hvis man vil give sig i kast med det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser mig nu ikke som en foretaler for roids, men jeg gider ikke at sidde at finde på sides som aldrig er blevet bevist for at prøve at skræmme folk fra et misbrug, jeg ville nu hellere fortælle om de realle sides frem for de fiktive som folk sidder og finder på selv efter behag, og hvis at man betragter sig selv som klog fordi man finder på den slags så hurra for kloge åge :4thumbup:

Jeg syntes nu ikke at roids er den vej som folk bør vælge, men det er op til dem selv, men som bedrevidene kunne man eventuelt oplyse om de rigtige sides, eventuelt lave en poll med nogle realle grunde til at lade være, alle de mange selv opfundne sides gør bare at folk ikke tror på en skid af det.

Det kan godt tænkes, at nogle i denne tråd overdriver bivirkninger ved steroider, men det største problem ved bodyhouse er, så vidt jeg kan se, at der nærmest INGEN er derinde, der tror på at man kan øge sin styrke og muskelmasse uden brug af doping. Det synes jeg er et langt mere bekrymrende budskab.

Link to comment
Share on other sites

Nu udtaler du dig om noge8underfirstået hos rasket som du ikke har forstand på. Hvis du siger at HGH har en bemærkelsesværdi fremgang i muskelmassen (underforstået at det er hos raske), har du slet ikke sat dig ind i emnet. Der er en voldsom synergi effekt hvis det kombineres med et steroid, men ikke før.

Bjarne Riis og Jesper Skibby har begge indrømmet et omfattende forbrug af væktshormoner gennem en længere årrække i 1990'erne. Ingen af dem har vist opnået en særlig bemærkelsesværdig fremgang i muskelmasse :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg går ud fra at du med tilråde mener fraråde ellers ignorer nedenstående (:

Jeg har aldrig prøvet at tage heroin, bør jeg lade være med at fraråde det til en person, hvis jeg skulle komme i en situation hvor jeg havde muligheden for det? Nej. DET er logik.

sikke en fordrejning :crazy:

Der er vi jo ude i at fraråde ting,og ikke i at opfordre til et misbrug hvilket er det helt modsatte, det er helt fint at fraråde ting, jeg fraråder selv mange ting som jeg ikke selv har prøvet, og det syntes jeg at er det eneste rigtige.

Link to comment
Share on other sites

Det kan godt tænkes, at nogle i denne tråd overdriver bivirkninger ved steroider, men det største problem ved bodyhouse er, så vidt jeg kan se, at der nærmest INGEN er derinde, der tror på at man kan øge sin styrke og muskelmasse uden brug af doping. Det synes jeg er et langt mere bekrymrende budskab.

Det er da noget fis at sige, vi har mange rigtigt gode atleter som aldrig har brugt doping, nogen har deltaget i OL og andre i VM, Jeg var selv 3 gange dansk mester i boksning før jeg nogensinde så noget doping IRL.

Hvis at du gir dig tiden til at læse derinde så opdager du at der er mange som fraråder doping og aldrig selv ville bruge det, de fleste af Bodyhouses medlemmer har osse en profil herinde hvor de bare har valgt at ikke udtale sig lige så frit, her er bla tale om noget af jeres mest ærrede medlemmer som imod doping og nogen af jeres ærrede medlemmer som herinde er imod doping med taler åbent om deres misbrug inde på Bodyhouse.

saint pauli

Du har ret i at jeg er off, men så vil jeg dog kalde det for off fore life, for jeg skal aldrig dope mig mere, jeg klarrede bla en doping test i sidste md, det gik fint, og jeg har derved ret til at stille op alle steder jeg vil nu.

Link to comment
Share on other sites

saint pauli

Du har ret i at jeg er off, men så vil jeg dog kalde det for off fore life, for jeg skal aldrig dope mig mere, jeg klarrede bla en doping test i sidste md, det gik fint, og jeg har derved ret til at stille op alle steder jeg vil nu.

Ja ifølge de gældende regler, men du vil stadig have en livslang fordel. Personligt er jeg ligeglad, så længe folk er ærlig omkring tingene. Derfor vil du heller ikke se mig kritisere dig pga. dine valg. At jeg så kan være uenig med eventuelle holdninger er en anden sag. :smile:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Det er da noget fis at sige, vi har mange rigtigt gode atleter som aldrig har brugt doping, nogen har deltaget i OL og andre i VM, Jeg var selv 3 gange dansk mester i boksning før jeg nogensinde så noget doping IRL.

Hvis at du gir dig tiden til at læse derinde så opdager du at der er mange som fraråder doping og aldrig selv ville bruge det, de fleste af Bodyhouses medlemmer har osse en profil herinde hvor de bare har valgt at ikke udtale sig lige så frit, her er bla tale om noget af jeres mest ærrede medlemmer som imod doping og nogen af jeres ærrede medlemmer som herinde er imod doping med taler åbent om deres misbrug inde på Bodyhouse.

Det var nu ikke tænkt som et personlig angreb på dig, Igor. Jeg trækker min udtalelse tilbage og genfremsætter: Der er i mine øjne ALT FOR FÅ brugere på bodyhouse, der tror på, at clean træning over en årrække kan medføre en betydelig fremgang i styrke og muskelmasse :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share