Hver dag er hver dag!


salt
 Share

Recommended Posts

Flottemandstrænings:

En fin omgang flottemandstrænings her til aften.

Hemmeligheds Squat:

10 @ 50 kg

8 @ 80 kg

5 @ 100 kg

3 @ 110 kg

3 @ 1x0 kg

3 @ 1x0 kg

3 @ 1x0 kg

3 @ 1x0 kg

3 @ 1x0 kg

4 @ 1x0 kg

Bænkpres:

3 x 6 @ 120 kg

SL DL:

6 @ 60 kg

6 @ 90 kg

6 @ 90 kg

Pure strenght calf:

12 @ 80 kg

12 @ 80 kg

14 @ 80 kg

Leg extensions:

8 @ 60

8 @ 80

8 @ 90

Stack = 95

Pure strength decline presses:

8 @ 120 kg

8 @ 160 kg

8 @ 180 kg

Dovenskaben længe leve.

Pushdowns:

8 @ 50

7 @ 50

8 @ 45

Leg curls:

10 @ 45

10 @ 45

8 @ 45

Smith calf raises:

3 x 10 @ 60 kg + stang

Link to comment
Share on other sites

Flottemandstrænings:

Ikke meget overskud til BB i dag. Jeg har anlagt mig en grim hoste og er lidt øm i ledene.

BB presses:

8 @ 40 kg

8 @ 50 kg

8 @ 55 kg

7 @ 55 kg

Yates rows:

8 @ 120 kg

8 @ 120 kg

8 @ 120 kg

Dødløft:

5 @ 90 kg

5 @ 120 kg

3 @ 140 kg

3 @ 140 kg

3 @ 140 kg

Pulldowns:

8 @ 70 kg

8 @ 80 kg

7 @ 90 kg

Machine curls:

3 x 10 @ 30

Lateral raises:

12 @ 14 kg

6 @ 18 kg

6 @ 18 kg

CS db rows:

3 x 8 @ 28 kg

Coleman curls:

8 @ 15

8 @ 15

8 @ 12,5

Non lockout bb presses:

18 @ 30 kg

12 @ 30 kg

Lige lidt pump til delts.

Planen er at der skal trænes bryst, ben og trsps i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du er ved at blive syg er det måske ok at tage den med ro i morgen?

Jeg har haft det sådan her en del gange. Jeg bliver ikke rigtigt syg, bare lidt hoste og noget ømhed. I løbet af et par dage er det ovre, og det er dag 2 eller 3 i dag.

Link to comment
Share on other sites

' date='18. November 2011 - 21:40 PM' timestamp='1321648815' post='1554701']

True dat. Mænd bliver aldrig sådan rigtig syge :smile:

Argh, det ved jeg nu ikke. Da jeg havde problemer med balancenerven, der var jeg rigtigt syg. Det var noget af det mest ubehagelige jeg har prøvet. Konstant voldsom kvalme og seriøse problemer bare med at stå oprejst. Bare det at dreje hovedet et par centimeter gjorde mig svimmel. Jeg havde problemer med balancen i over 2 uger.

Link to comment
Share on other sites

Argh, det ved jeg nu ikke. Da jeg havde problemer med balancenerven, der var jeg rigtigt syg. Det var noget af det mest ubehagelige jeg har prøvet. Konstant voldsom kvalme og seriøse problemer bare med at stå oprejst. Bare det at dreje hovedet et par centimeter gjorde mig svimmel. Jeg havde problemer med balancen i over 2 uger.

Nå, nå, nå ok :smile: Har ikke rigtig hørt om problemer med balancenerven før, men det lyder da heller ikke særlig fedt som du beskriver det. Det værste er når man ikke selv kan så meget for at blive rask, og det kan man jo sjældent.

Men håber du bliver nogenlunde frisk igen snart, så du får overskud til BB med brohat på :smile:

Link to comment
Share on other sites

' date='18. November 2011 - 21:54 PM' timestamp='1321649697' post='1554704']

Men håber du bliver nogenlunde frisk igen snart, så du får overskud til BB med brohat på :smile:

Jeg håber også at jeg bliver mere frisk, end jeg er lige nu. Jeg fik det værre i løbet af natten :sneaky2: Jeg er ikke ved at dø, men jeg har det heller ikke skide godt.

Der røg min low carb plan i øvrigt. Jeg kan ikke overskue at spise sundt når jeg har det skidt.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Jeg håber også at jeg bliver mere frisk, end jeg er lige nu. Jeg fik det værre i løbet af natten :sneaky2: Jeg er ikke ved at dø, men jeg har det heller ikke skide godt.

Der røg min low carb plan i øvrigt. Jeg kan ikke overskue at spise sundt når jeg har det skidt.

Nej, det håber jeg da ikke du er :smile: Vi ser tiden an, og bare glem det dér low carb til du bliver frisk igen!

Link to comment
Share on other sites

Flottemandstrænings:

Træning i FW med Powerprincess. Ben og pecs stod den på.

Hemmeligheds squat:

?

Bænkpres:

8 @ 110 kg

8 @ 110 kg

10 @ 110 kg

SL DL:

8 @ 50 kg

6 @ 90 kg

6 @ 90 kg

Pure strenght calf raises:

14 @ 80 kg

14 @ 80 kg

16 @ 80 kg

Inc. bb presses:

6 @ 80 kg

6 @ 90 kg

6 @ 90 kg

Leg extensions:

10 @ 65

7 @ stack

8 @ 85

Leg curls:

3 x 8 @ 45

Seated calf raises:

3 x 12 @ 45

Link to comment
Share on other sites

' date='23. November 2011 - 16:03 PM' timestamp='1322060601' post='1555461']

Triceps kick-back coming up :laugh:

Kickbacks er forbudt.

Flottemandstrænings:

Puha, gode doms i hams i dag. Så lavede jeg noget tidligere der klemte en muskel i ryggen, og jeg måtte til tælling. Jeg fik heldigvis løsnet det med noget foamrolling, div. vrid og udstræk. Så jeg var klar til træning af Zefsidemusklerne. Det er lang tid siden jeg har været på Zefside og danset i bar overkrop med Spøer på nakken. Det er faktisk lang tid siden at jeg har fyret den af.

Der var proppet i centeret og specielt omkring håndvægtene. Så jeg måtte droppe db presses. :unhappy: Mine bisps var slappe som altid og det blev de pryglet for. Der var godt med sovs i trisps, og jeg tror faktisk at det blev til en PR i trisps.

BB presses:

8 @ 40 kg

8 @ 50 kg

6 @ 60 kg

8 @ 50 kg

7 @ 50 kg

BB shrugs:

3 x 8 @ 140 kg

DB curls:

6 @ 20 kg

5 @ 22 kg

10 @ 16 kg

10 @ 16 kg

8 @ 16 kg

BB skullcrushers:

8 @ 40 kg

8 @ 50 kg

8 @ 52,5 kg

8 @ 55 kg PR

Lateral raises:

12 @ 16 kg

12 @ 16 kg

14 @ 16 kg halv rom på de sidste 2.

Calf raises:

3 sæt af 80 kg

Machine curls:

12 @ 30

10 @ 30

8 @ 30

Rear laterals:

12 @ 12 kg

10 @ 12 kg

10 @ 12 kg

Pushdowns:

8 @ stack

7 @ stack

7 @ stack

EZ curls:

3 sæt med jane fonda technique.

Link to comment
Share on other sites

' date='18. november 2011 - 21:40 ' timestamp='1321648815' post='1554701']

True dat. Mænd bliver aldrig sådan rigtig syge :smile:

Hvad er det dog for noget frygteligt sludder? Skal jeg nu for gudvedhvilkengang til at genfortælle historien om dengang jeg var så invalideret af influenza at det tog mig fire dage at samle kræfter til at tage på apoteket (som ligger 5 minutter væk) for at købe smertestillende? Skal jeg det, hva?!

Mænd bliver præcis lige så syge som alle mulige andre, hvis de bliver ramt af en rigtig sygdom. Jeg kunne forestille mig at det er de færreste mænd der har et kraftigt nok immunforsvar til at modstå fx ebola eller kopper. For slet ikke at snakke om den frygtede polske pølsepest!

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det dog for noget frygteligt sludder? Skal jeg nu for gudvedhvilkengang til at genfortælle historien om dengang jeg var så invalideret af influenza at det tog mig fire dage at samle kræfter til at tage på apoteket (som ligger 5 minutter væk) for at købe smertestillende? Skal jeg det, hva?!

Mænd bliver præcis lige så syge som alle mulige andre, hvis de bliver ramt af en rigtig sygdom. Jeg kunne forestille mig at det er de færreste mænd der har et kraftigt nok immunforsvar til at modstå fx ebola eller kopper. For slet ikke at snakke om den frygtede polske pølsepest!

I like this!

LOL, undskyld jeg sidder her og griner M. - men ville nu faktisk gerne have haft historien i full length :smile:

Men du har fået en rep, fordi du var fire dage om at komme afsted til apoteket. Stakkel.

Link to comment
Share on other sites

Fed log. Som tidligere sagt, skal du da bare været stolt af, at du løfter det samme i bænk som squat :cool:

Er ret imponeret over dine yates-rows. Hvor oprejst kører du dem?

Ham du postede et par sider tilbage var jeg ikke imponeret over. Hænge-pecs og for lidt masse på brystet. Næ du, Jeff Cervero, så snakker vi pussylaying physique. At han samtidig er pissestærk er bare double up på coolness.

200-06.jpg

204-01.jpg

12reardoubi3.jpg

Edited by Excess
Link to comment
Share on other sites

Fed log. Som tidligere sagt, skal du da bare været stolt af, at du løfter det samme i bænk som squat :cool:

Er ret imponeret over dine yates-rows. Hvor oprejst kører du dem?

Ham du postede et par sider tilbage var jeg ikke imponeret over. Hænge-pecs og for lidt masse på brystet. Næ du, Jeff Cervero, så snakker vi pussylaying physique. At han samtidig er pissestærk er bare double up på coolness.

Hvis jeg nu havde været monsterstærk i bænk, så ville det være fedt. :smile:

Det er svært at sige hvor foroverbøjet jeg er, men jeg føler at jeg står nogenlunde foroverbøjet ala. det her.

Jeg har tidligere været særdeles facineret af Jeff Cervero. Han har en meget tiltalende fysik. En anden, hvis fysik også rykker, er Doug Miller. Hans bisps, hams, styrke og condition er for vild.

Doug-Miller.jpg

Doug_Miller.jpg

35894d1271482131-doug-miller-ocb111409dc_4117_3945x2620-medium-.jpg

Flottemandmandstrænings:

Fredag eftermiddag i Fitnesshelvedet med PowerPrincess. Vi trænede efter mit program. Ikke alle deltagere til dagens træning, var tilfredse med at der var to øvelser til baglår. :tongue:

Jeg spår heftige doms til den unge dame i morgen. Jeg fik presset hende i et par øvelser, og jeg tror at hun blev lidt overrrasket over hvad hun var i stand til at løfte. Det var bestemt godkendt.

Jeg kunne stadig mærke lidt til mine baglår fra i tirsdags. Det var heldigvis ikke værre en at jeg kunne træne igennem det. Min ankel driller stadig og gør mit squat noget ustabilt. Højre knæ falder ind og hoften virker lidt "løs" i det. Få nu fixet det lort din idiot.

Dagens morgenvægt sagde 88,3 kg

Squat:

12 @ 20 kg

10 @ 50 kg

8 @ 80 kg

8 @ 90 kg

6 @ 110 kg

6 @ 110 kg

12 @ 110 kg

SL DL:

6 @ 80 kg

8 @ 80 kg

8 @ 80 kg

Bænkpres:

8 @ 80 kg

8 @ 110 kg

8 @ 115 kg

8 @ 115 kg

Fine udløft fra PP.

Pure strenght calf raises:

3 x 12 @ 80 kg

Smith hack squats:

8 @ 50 kg + stang

8 @ 70 kg + stang

8 @ 70 kg + stang

Inc. bb presses:

6 @ 90 kg

5 @ 100 kg

5 @ 100 kg

Leg curls:

3 x 8 @ 45

Calf presses:

3 x 12 @ 40

Link to comment
Share on other sites

Ok, det er også sådan jeg kører mine rows. Imponerende styrke du har den øvelse! Jeg går ud fra, at du kører med underhåndsgreb når det er yates rows? :smile:

Miller har også en vild fysik! Især hans baglår og guns er out of this world. Jeg synes dog, at han er for massiv - jeg kunne ikke tænke mig at se sådan ud. Jeg kunne til gengæld godt leve med at have en fysik som Jeff :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share