Hver dag er hver dag!


salt
 Share

Recommended Posts

Bodybuildingstrænings:

Så røg jeg lige på KFC inden træning, for at hælde sovs på. Sovsen hjalp dog ikke på min dødløft, der var ualmindelig lortet. Jeg skyder skylden på benbøjninger i går og for lidt søvn i nat.

Clark Kent og jeg bodybuildede centeret i stykker, for det var der nemlig ingen andre der gjorde. Fat bitches, the usual suspects, og teens var centeret fyldt med.

Der blev sagt bum, talt reps og råbt "kom så - eeeeeen til".

Yates rows:

12 @ 80 kg

3 x 12 @ 90

Almost SpøerRange™

Dødløft:

3 x 6 @ 120 kg *græde sig i søvn*

Front smith presses:

12 @ 55 kg + stang

10 @ 55 kg + stang

10 @ 55 kg + stang

Flere kg, færre reps.

Pulldowns:

8 @ 90 kg

6 @ 90 kg

7 @ 90 kg

Underhåndsgreb hele vejen.

BB shrugs:

3 x 10 @ 160 kg

For store traps.

Lateral raises:

2 x 10 @ 12 kg

SL dødløft:

8 @ 50 kg

8 @ 70 kg

10 @ 70 kg

Gad vide hvad mine baglår siger til det.

Seated cable rows:

2 x 10 @ 55 kg

Væk med egoet, på med kæder og håndtag. Den går lige i lats.

Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstrænings:

Jeg kan se at jeg har skrevet SuperPump, det er selvfølgelig løgn og latin. Det var BRO-Xplode jeg mente. Nå, men den stod jo på BB i dag. Og i den anledning har jeg haft druk-alzheimers hele weekenden, jeg har slet og ret glemt at gå på druk. Det må jeg opveje ved snarest muligt at tage på Zefside og høvle drinks med Bro's.

Så i dag endte jeg op med at bodybuilde mig selv ihjel.

Squatzorz:

5 x 3 @ 125 kg Tungt men nemt.

Inc. BB. presses:

6 @ 100 kg

5 @ 100 kg

6 @ 100 kg

Op og ned i reps for confunsion.

Calf raises:

3 x 12 @ 70 kg +stang

Inc. db presses:

8 @ 46,7 kg

6 @ 46,7 kg

6 @ 46,7 kg

Ez curls:

3 x 8 @ 42,5 kg

French presses:

3 x 12 @ 42,5 kg

Lever calf raises:

3 x 12 @ 200 kg

Hammercurls:

6 @ 26 kg

8 @ 23,5 kg

8 @ 23,5 kg

Pushdowns:

12 @ 10 plader

8 @ 11 plader

8 @ 11 plader

Korte pauser og godt med burn.

Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstrænings:

Så røg jeg lige på KFC inden træning, for at hælde sovs på. Sovsen hjalp dog ikke på min dødløft, der var ualmindelig lortet. Jeg skyder skylden på benbøjninger i går og for lidt søvn i nat.

Clark Kent og jeg bodybuildede centeret i stykker, for det var der nemlig ingen andre der gjorde. Fat bitches, the usual suspects, og teens var centeret fyldt med.

Der blev sagt bum, talt reps og råbt "kom så - eeeeeen til".

Sikke en laekker kyllingesalat! Var det muligt, at man ku' faa opskriften?

Inc. BB. presses:

6 @ 100 kg

5 @ 100 kg

6 @ 100 kg

Op og ned i reps for confunsion.

Fin forvirret pattesovs. En staerk sovs oven i patten.

Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstrænigs:

Jeg tog til bodybuilding lidt senere i dag end jeg normalt gør. Det passede nemlig med at jeg kun tage direkte til fys og blive småjusteret. Bare rolig, jeg fejler ikke noget.

Ellers ganske fin træning, men gårsdagens tunge squat kunne mærkes i dødløften. Dagens post workout meal bested af en franner på Brønshøj torv, godt med sovs.

Omklædningen foregår pt. i svømmehallen, hvilket er et kæmpe irritationsmoment. Dagens stunt bested i at manden med verdens korteste ben føntører sit hår med egen micro-føntører. Hele sessionen blev udført i en heftig Captain Morgan (No6bachs yndlingsrom) og efterfølgende fik kronjuvelerne sig også en tur.

Nogle mennesker har bar ingen skam i livet.

Ps. brugeren Komsikomsa er satme dummere end vådt bølgepap. Hvor meget er 53 gram, hvor meget er en pint, hvad er en mL og en ounce - jaysus.

Yates rows:

3 x 12 @ 90 kg

Dødløft:

5 x 3 @ 120 kg

Seated front smith presses:

3 x 7 @ 60 kg + stang

12 @ 40 kg + stang

Pulldowns neutral grip:

8 @ 80 kg

5 @ 100 kg

7 @ 80 kg

8 @ 70 kg

DB shrugs:

12 @ 40,6 kg

12 @ 40,6 kg

15 @ 40,6 kg

Lateral raises:

2 x 8 @ 13,6 kg

20 @ 6 kg

Lying leg curls:

4 x 8 @ 100

Seated cable rows NO EGO:

10 @ 55 kg

10 @ 55 kg

10 @ 50 kg

Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstrænings:

Jeg vækket i dag med en sms "BUM, BB kl. 13.30" - helt sikkert. Clark Kent trak dog i land senere og digtede en historie om at hans søn var kommet tilskade. Jeg var tidligt totalt ON på træning, men som dagen gik fik jeg lidt kriller i halsen og blev lidt sløv i dag.

Bum bum bum, heldigvis bøssede jeg ikke ud, men sovsede op på et scoop BRO-Xplode. Centeret var totalt tomt, men 20 minutter senere dukkede TosseKlaus op og så var der lidt underholdning.

Morgenvægt: 89,6 kg

Squat:

5 x 5 @ 100 kg

Inc. bb presses:

10 @ 80 kg

10 @ 80 kg

10 @ 80 kg

10 @ 80 kg

Smith calf raises:

16 @ 60 kg + stang

2 x 14 @ 60 kg + stang

BB curls:

3 x 8 @ 40 kg

Straight bar french presses:

3 x 10 @ 45 kg

Lever Calf raises:

3 x 12 @ 200 kg

Hammercurls down the rack:

31 kg -> 8,5 kg. BUM!

Pushdowns:

12 @ 11 plader

10 @ 11 plader

10 @ 11 plader

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstrænings:

Jeg vækket i dag med en sms "BUM, BB kl. 13.30" - helt sikkert. Clark Kent trak dog i land senere og digtede en historie om at hans søn var kommet tilskade. Jeg var tidligt totalt ON på træning, men som dagen gik fik jeg lidt kriller i halsen og blev lidt sløv i dag.

Bum bum bum, heldigvis bøssede jeg ikke ud, men sovsede op på et scoop BRO-Xplode. Centeret var totalt tomt, men 20 minutter senere dukkede TosseKlaus op og så var der lidt underholdning.

Morgenvægt: 89,6 kg

[...]

Præstationsangst? Hvis du er mand for at håndtere I-skåle (sidebemærkning: Pics or osv!), så kan der da ikke findes den håndvægt, du ikke kan tryne!

Var det dig og Klaus, der havde bøsset de gule skiver til? Flere af dem var helt fedtede i kanterne :crazy:

Bum til bro-explode, men hvorfor kun et scoop, hvis du var slatten!

Jeg BB'er i morgen kl. 13, med mindre mine børn kommer alvorligt til skade igen; så bliver det først 13.30.

Link to comment
Share on other sites

Præstationsangst? Hvis du er mand for at håndtere I-skåle (sidebemærkning: Pics or osv!), så kan der da ikke findes den håndvægt, du ikke kan tryne!

Var det dig og Klaus, der havde bøsset de gule skiver til? Flere af dem var helt fedtede i kanterne :crazy:

Bum til bro-explode, men hvorfor kun et scoop, hvis du var slatten!

Jeg BB'er i morgen kl. 13, med mindre mine børn kommer alvorligt til skade igen; så bliver det først 13.30.

Jeg havde ikke fedtet de gule skiver til. Og Klaus, som jeg holdte et skarpt øje med, rørte slet ikke de gule skiver. Så det må være Pedro eller svømmerne, der har sovset dem til. Det var i øvrigt rigeligt med et scoop BRO-Xplode.

Jeg skal så for vidt muligt forsøge at lande til en omgang BB kl. 13:30.

Fine traeninger, der bliver beskrevet her i logsen. Der bliver ikke boesset saa meget, som der bliver i mit boessecenter. I mit center hoerer man oftere lyden "Boes" end lyden BUM!

Jeg overvejer at flytte min log herind i et forsoeg paa at at nedboesse den. Altsaa min log - ikke din.

GunT: Du skal være velkommen til at dobblelogge herinde for afbøssificering. Vi kan ikke have at du bliver HOMO, vel Henning. Kalder dine venner dig måske for HOMO-HENNING?

Link to comment
Share on other sites

GunT: Du skal være velkommen til at dobblelogge herinde for afbøssificering. Vi kan ikke have at du bliver HOMO, vel Henning. Kalder dine venner dig måske for HOMO-HENNING?

Aj hvor er det nize. Det bliver bare saa super, at foere logze herinde. Vi boesses ved.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstrænings:

Jeg er ved at blive syg, men det gider jeg ikke, så jeg bodybuilder mig ud af det. Jeg var træt og uoplagt lige fra morgenstunde og så har jeg ondt i halsen. Det blev kureret med 1,5 scoop BRO-Xplode. I og det blev en rigtig fin træning der var lidt Dorian Yates inspireret.

Nu da GunT har fået lov til at tag teame min log så han kan blive afbøssificeret, vil jeg lige minde om hvordan det fungerer.

DB rows:

8 @ 57,5 kg

10 @ 57,5 kg

16 @ 57,5 kg BUM!

Dødløft:

5 @ 90 kg

6 @ 120 kg

5 @ 130 kg

7 @ 130 kg

Seated smith presses:

10 @ 55 kg + stang

10 @ 55 kg + stang

13,5 @ 55 kg + stang

Pulldowns:

3 x 10 @ 80 kg

Clark Kent holdte en næve i ryggen på mig, så cheat blev elimineret.

BB shrugs:

8 @ 130 kg

12 @ 160 kg

12 @ 160 kg

Lateral raises:

10 @ 12 kg

14 @ 12 kg

Seated cable rows NO EGO:

2 x 10 @ 55 kg

Lying leg curls:

6 @ 110

6 @ 130

6 @ 110

6 @ 110

6 @ 110

Link to comment
Share on other sites

BODYBØSSEBUILDINGS!

duck2d1.jpg

Hold da sovs, hvor jeg var i festhumør i går. Til fest hos minichefen, der havde dekoreret med kulørte lamper og fået sat nogle ordentlige højtalere op ude i haven. Der var også tre thaier til at styre lyset. Det var jo trods alt en housewarming med 25 gæster. Jeg har været på en gang antibiotika, så jeg glædede mig til at se, hvor hurtigt jeg blev fuld og hvor meget. Bum sagde det og så væltede jeg rundt. Røg i byen i Bangkok og kan ikke huske, hvad jeg foretog mig i timevis. Vågnede til morgen og var frisk og afsted til BøsnessFirst gik turen. Jeg trænede følgende i et næsten tomt center:

UH pull-ups:

10

10

9

Supersettet med:

Dips:

12

18

16

Og så blev jeg ædru og fik gevaldige tømmermænd. Så meget, at jeg blev nødt til at gå i Club Room og læse Muscle & Fitness og derefter gå ud og kigge efter golfudstyr.

Hold kæft en bøsset træning!

Nu skal jeg over i min log og se, om nogen har svaret korrekt på gårdagens gåde. Spændende!

Link to comment
Share on other sites

BODYBØSSEBUILDINGS!

duck2d1.jpg

Hold da sovs, hvor jeg var i festhumør i går. Til fest hos minichefen, der havde dekoreret med kulørte lamper og fået sat nogle ordentlige højtalere op ude i haven. Der var også tre thaier til at styre lyset. Det var jo trods alt en housewarming med 25 gæster. Jeg har været på en gang antibiotika, så jeg glædede mig til at se, hvor hurtigt jeg blev fuld og hvor meget. Bum sagde det og så væltede jeg rundt. Røg i byen i Bangkok og kan ikke huske, hvad jeg foretog mig i timevis. Vågnede til morgen og var frisk og afsted til BøsnessFirst gik turen. Jeg trænede følgende i et næsten tomt center:

UH pull-ups:

10

10

9

Supersettet med:

Dips:

12

18

16

Og så blev jeg ædru og fik gevaldige tømmermænd. Så meget, at jeg blev nødt til at gå i Club Room og læse Muscle & Fitness og derefter gå ud og kigge efter golfudstyr.

Hold kæft en bøsset træning!

Nu skal jeg over i min log og se, om nogen har svaret korrekt på gårdagens gåde. Spændende!

Puha, det kommer til at tage noget tid, før denne log kan erklæres ubesudlet igen efter dette indlæg. I skal vide, begge to, at vi er mange, der håber, at Quantanahomo kommer ud på den anden side som ægte bøss'fri bodybuildingsmand. Keep the faith! :smile:

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstrænings:

Hold da fest, det var fint med en gæstelogning fra GunT, omend træningen var yderst bøs.

I dag var det jo mandag og det betyder Bodybuilding. Kælderen er igen brugbar som omklædning, hvilket er helt fantastisk. Så slipper jeg for svømmehallens omklædning.

Jeg lagde ud med benbøjninger, eller det vil sige at destruerede mig selv med benbøjninger.

Squat:

5 @ 90 kg

10 @ 110 kg puha den var hård

8 @ 110 kg også hård

12 @ 110 kg ekstremt nem.

Så havde jeg suget al kraft ud af mit legeme.

Inc. db presses

6 @ 46,7 kg

7 @ 46,7 kg

7 @ 46,7 kg

Calf raises smith:

3 x 14 @ 60 kg + stang

BB curls:

8 @ 40 kg

8 @ 40 kg

10 @ 40 kg

BB french presses:

3 x 8 @ 45 kg

Lever calf raises:

3 x 12 @ 200 kg

Hammercurls:

8 @ 21 kg

8 @ 23,5 kg

8 @ 23,5 kg

Nedskub med reb:

12 @ 30 kg

11 @ 30 kg

10 @ 30 kg

Link to comment
Share on other sites

FLOTTEBUILDINGStrænings:

Jeg er begyndt at cutte opad. Der går ikke lang tid før jeg ser sådan her ud.

27.jpg

Clark Kent var mødt tidligt ind til træning, godt tanket op på SuperPump.

Yates rows:

4 x 12 @ 90 kg SpøerRangeTM

Dødløft:

5 @ 90 kg

3 @ 120 kg

3 @ 140 kg

3 @ 140 kg

8 @ 120 kg

Seated smith presses:

14 @ 55 kg

10 @ 55 kg

10 @ 55 kg

Pulldowns:

8 @ 80 kg

6 @ 100 kg

6 @ 100 kg

10 @ 70 kg

BB shrugs:

3 x 10 @ 160 kg

Goodmornings:

2 x 8 @ 50 kg

Lying leg curls:

10 @ 100

10 @ 110

Seated cable rows NO EGO:

2 x 10 @ 55 kg

Og så står den vel på DOMS i baglår de næste 4-5 dage.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige gennemført internettet og kom i tanke om min gamle logbog fra min tid inden mol. Den gang hed det getbig, hvilket senere blev til fitforum. Nu hedder det vist getbig igen. Her er mine stats fra det første indlæg i min logbog. Det er februar 2004:

Personlige stats:

Alder: 20 år

Højde: 179 cm

Vægt: ca. 70 kg

Bodyfat: ca. 10 % +/-

Løft:

Bænk: 1 x 107 kg

Squat: 6 x 100 kg (garanteret ikke til godkendt dybde)

Dødløft: 8 x 110 kg

Squatten har helt sikkert ikke været særligt dyb og dødløften har været kranløft med efterfølgende rygskade. Men det er sjovt at kigge igennem og se hvor slap man har været.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige gennemført internettet og kom i tanke om min gamle logbog fra min tid inden mol. Den gang hed det getbig, hvilket senere blev til fitforum. Nu hedder det vist getbig igen. Her er mine stats fra det første indlæg i min logbog. Det er februar 2004:

Personlige stats:

Alder: 20 år

Højde: 179 cm

Vægt: ca. 70 kg

Bodyfat: ca. 10 % +/-

Løft:

Bænk: 1 x 107 kg

Squat: 6 x 100 kg (garanteret ikke til godkendt dybde)

Dødløft: 8 x 110 kg

Squatten har helt sikkert ikke været særligt dyb og dødløften har været kranløft med efterfølgende rygskade. Men det er sjovt at kigge igennem og se hvor slap man har været.

:laugh:

Der er løbet mange prots i gennem systemet siden da!

Link to comment
Share on other sites

Overvejer at faa gang i en af de der pre-traeningsdrinks. NO-Explode eller Superpump. Du har proevet begge, ikke?

Any thoughts?

Begge er lige potente. Om det er den ene eller den anden gør ingen forskel. Hvis jeg ikke fik at vide hvilket af de 2 produkter jeg havde indtaget, så ville jeg ikke kunne kende forskel.

Jeg bruger BRO-Xplode pt. fordi der er mere i bøtterne (1 kg kontra 800 gram).

1-1,5 scoop 30 minutter inden træning og så kører bussen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share