Hver dag er hver dag!


salt
 Share

Recommended Posts

Du må mene en anden Spøer. Jeg bor på Nørrebro :tongue: Og du ved, at du altid kan sove på mit grandiøse badeværelse.

Nørrebro/østerbro = same same! :tongue:

Der skulle være rigeligt med plads til mig på dit badeværelse - det snupper jeg!

Link to comment
Share on other sites

Flottemandstræning:

Jeg var sgu lidt halvsløj i dag. Tog alligevel til træning og gennemførte en hæderlig omgang. Efterfølgende smuttede jeg i sauna, som jeg havde helt for mig selv.

Clark Kent og jeg tag-teamede Anders, vores fysioterapeut. Jeg fik løsnet ryggen lidt og fik nåle i mig 4 forskellige steder. Så jeg er så god som ny.

Clark Kent må så småt begynde at træne sine guns igen.

Smith presses:

8 @ 37 kg

10 @ 57 kg

10 @ 57 kg

10 @ 57 kg

10 @ 57 kg

10 @ 57 kg

BB Shrugs:

4 @ 120 kg no straps

8 @ 120 kg straps

8 @ 120 kg

8 @ 140 kg

8 @ 140 kg

Squeeze i toppen på alle sæt.

Ez curls:

8 @ 37 kg

10 @ 37 kg

10 @ 37 kg

10 @ 37 kg

8 @ 42 kg

8 @ 42 kg

Face pulls:

3 x 8 @ 25 kg

Lateral raises:

10 @ 13,5 kg

8 @ 16 kg

8 @ 16 kg

12 @ 11 kg

Cable curls:

6 @ 50 + 12 @ 25

6 @ 50 + 12 @ 25

6 @ 50 + 10 @ 25

Rear laterals:

2 x 10 @ 12 kg

+ wrist curls.

Link to comment
Share on other sites

Flottemandstræning:

Jeg var sgu lidt halvsløj i dag. Tog alligevel til træning og gennemførte en hæderlig omgang. Efterfølgende smuttede jeg i sauna, som jeg havde helt for mig selv.

Clark Kent og jeg tag-teamede Anders, vores fysioterapeut. Jeg fik løsnet ryggen lidt og fik nåle i mig 4 forskellige steder. Så jeg er så god som ny.

Clark Kent må så småt begynde at træne sine guns igen.

[...]

Med 3 kg! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Med 3 kg! :laugh:

Men de blev trænet! Skal de også trænes i dag eller har du for voldsomme doms efter i går?

Flottemandstrænings:

Endnu en semiseriøs træning, heldigvis er min sygdom også semiseriøs. Så det går lige op. Der var ikke så mange i centeret i går, men det sædvanlige kl. 13.30 crew var der. Af berømtheder kan nævnes, TosseKlaus™, Mr. Half reps, løbebåndsklaskeren og Team Quarter reps. Klaus kørte sine flotte Incline/decline presses og Mr. Half reps kørte db lockouts.

Hvad gør man når man er halvsyg, man tager da lige en omgang 36 kilometers transportcykling og efterfølgende 1,5 times ryg/trisps-træning, BUM!

BB rows:

8 @ 70 kg

8 @ 80 kg

8 @ 80 kg

8 @ 80 kg

8 @ 80 kg

Tecnique perfection. I did shed a tear afterwards.

Dødløft:

6 @ 80 kg

5 @ 100 kg

3 @ 115 kg

3 @ 135 kg

3 @ 145 kg

3 @ 145 kg

3 @ 145 kg

3 @ 145 kg

Cable rows DY:

8 @ 65 kg

8 @ 75 kg

6 @ 90 kg

Pushdowns:

3 x 10 @ 35 kg

Pullups:

12

10

8

Dips:

16

14

14

Cybex dual axis:

7 @ 190

7 @ 190

8 @ 170

Ben og bryst senere i dag.

Link to comment
Share on other sites

Flottemandstrænings:

Endnu engang var jeg halvslatten i betrækket. Dog bedre end i går. Efter halvanden time var jeg ikke nået halvvejs, så jeg besluttede mig for at sætte tempoet op og fik færdiggjort resten på 20 minutter.

Som den sløvemands og hurtighedsmand jeg er, så blev nummer 2 patøvelse udført i smithhelvedet. En af de lokale tossemandstrænere kunne derfor ikke bruge smithstativet til hans sædvanlige og ligegyldige pattræningsrutine. Han begav ud på ukendt farvand. Bedre kendt som "frivægte", nærmere bestemt bænkpressen. I hans nye omgivelser begyndt forvirringen at sprede sig. Stangen vejer 13 kg mere end stangen i hans naturlige habitat og så smed han lige 5 kg ekstra på i låse. Efter at han have ligget i 10 sekunder med stangen død på brystet, sprang løbebåndsklaskeren til og bailede ham ud. 1 sæt var hvad der skulle til, så var han færdig, hehe.

Squat:

5 @ 50 kg front

3 @ 70 kg front

3 @ 80 kg front

3 @ 80 kg front

6 @ 80 kg back

6 @ 90 kg back

3 @ 100 kg back

4 @ 110 kg back

3 @ 110 kg back

3 @ 110 kg back

3 @ 110 kg back

3 @ 110 kg back

Stadig ingen energi til døds high reps, men teknikken var rigtigt god i dag.

Bænkpres:

6 @ 80 kg

5 @ 100 kg pause

3 @ 110 kg

2 @ 120 kg

3 @ 110 kg

16 @ 80 kg

Calf raises:

8 @ 67 kg

8 @ 97 kg

8 @ 97 kg

8 @ 97 kg

Leg curls:

8 @ 110

6 @ 120 + 6 @ 90 + 4 @ 70

Leg presses:

3 x 8 @ 200 kg

Incline smith presses:

6 @ 77 kg

6 @ 97 kg

6 @ 97 kg

8 @ 77 kg

Lever calf raises:

3 x 10 @ 180 kg

Seated leg curls:

8 @ 110

8 @ 110

8 @ 130

Yoke, delts og bisps til alm. bb-tid i morgen.

Edit. I omklædningen var der optaget i den første afdeling. Jeg lusker videre, da jeg ikke gider små børn og gamle mænd når jeg klæder om. Det larmer lidt fra afdeling og da jeg runder skabene ser jeg til min store rædsel at Captain Morgan er i gang med udøve optøning af sine kronjuveler og så indda i sin signatur possition. Jeg laver en hurtig 180 grader piruette og lige pludselige ser afdeling 1 slet ikke så slem ud alligevel.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Han begav ud på ukendt farvand. Bedre kendt som "frivægte", nærmere bestemt bænkpressen. I hans nye omgivelser begyndt forvirringen at sprede sig. Stangen vejer 13 kg mere end stangen i hans naturlige habitat og så smed han lige 5 kg ekstra på i låse. Efter at han have ligget i 10 sekunder med stangen død på brystet, sprang løbebåndsklaskeren til og bailede ham ud. 1 sæt var hvad der skulle til, så var han færdig, hehe.

:laugh:

Hehe, imens du stiltidende, men dog frydefuldt fulgte med fra sidelinjen som var du i biffen til en komedie...ah det er nogle nice beskrivelser af tosser du har i din log :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Hehe, imens du stiltidende, men dog frydefuldt fulgte med fra sidelinjen som var du i biffen til en komedie...ah det er nogle nice beskrivelser af tosser du har i din log :4thumbup:

Jeg må indrømme, at jeg ikke lagde mærke til at han failede totalt. Han sagde heller intet. Folk plejer at pruste og stønne eller råbe på hjælp når de er i den situation. Normalt er jeg meget obs på den slags, og er den første der hjælper. Vi kan ikke have at folk kommer tilskade, men der må gerne grines og peges fingre af ubrugeligt idioti. Jeg har de sidste par dage kun haft energi til sættene og til at ævlekævle med Clark Kent. Jeg var faktisk også stadig lidt sur over at Store Eva ikke gad pille skiverne af benpressen da hun var færdig. Hun kommer 10 plader på i alt, kører en ROM der er kortere end at det er nødvendigt at udløse sikkerhedsmekanismen og så rydder hun ikke op efter sig. STRAM OP FFS.

Så jeg sad i en buble uden energi og surmulede for mig selv.

Link to comment
Share on other sites

Ekstra flot flottemandstræning:

Hold da fest for en flottemandstræning. Jeg var frisk som en havørn og der blev tændt op kedlerne med Godsmack og Pantera på anlægget inden træning. Først en tur i cancergrillen og efterfølgende op ad en bakke, jeg vil beskrive som "Col du Tourmalet".

Der var nogle af de sædvanlige tosser i centeret The Artist formerly known as Mr. Quarter reps aka. Mr. Lockout, Løbebåndsklaskeren, Arne og Anorektikeren. Mr. Lockout lagde hårdt ud med 14 pladers benpres og gik direkte på 34 kg db presses/lockouts. Anorektikeren kæmpede bravt med 10 kg på hver side i hacksquatten. Det burde simpelthen ikke være tilladt lave så meget larm, når man har så lidt vægt på.

Jeg er gået i mesterlære hos Arne. Jeg er begyndt at dele ud af bolcher som det første. For at få mit svendebrev skal jeg kunne få begge mine ben, skiftevis, over hovedet. Og efterfølgende kunne bænke 115 kg i en alder af 71.

Ellers så legede jeg strenght and conditioning coach™ for en af de andre i bænkpres.

Dagens mål bestod i to dele. 1. rive lortet fra hinanden. 2. Ikke gå før jeg var sikker på doms eller anden form for smerte i bisps.

Smith front presses:

opvarmning med dbs. op til 6 @ 31 kg

8 @ 67 kg

5 @ 77 kg

4 @ 77 kg

8 @ 67 kg

12 @ 57 kg

10 @ 57 kh

BB shrugs:

6 @ 90 kg

18 @ 125 kg

12 @ 145 kg

12 @ 145 kg

8 @ 145 kg

Ez curls:

10 @ 30 kg + stang

8 @ 35 kg + stang

8 @ 35 kg + stang

8 @ 35 kg + stang

8 @ 35 kg + stang

8 @ 35 kg + stang

Rear laterals:

12 @ 12 kg

12 @ 12 kg

8 @ 16 kg

Lateral raises:

8 @ 16 kg

8 @ 16 kg

5 @ 21 kg + 10 @ 9 kg

Face pulls:

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

8 @ 25 kg

Cable curls:

8 @ 55

6 @ 55

10 @ 45

12 @ 25

Machine curls:

5 @ 35 kg

6 @ 30 kg

6 @ 25 kg

Hammercurls:

12 @ 12 kg

10 @ 17 kg

+ lidt wrist curls.

Så stod den på wellness i saunaen med tur under den kolde og det hele. Her til aften spillede jeg en omgang basket i 40 minutter.

Nu drikker jeg vand med isterninger og en bøtte fromage frais med blåbær.

Dagens kost:

110 gram havregryn med mælk.

2 skiver rugbrød med en dåse tun og lidt miracelwhip. 1 avocado. Og resten af den litermælk fra morgenmaden. 1 wasa crisp and cereal bar.

50 gram proteinshake. 1 NO-Xplode shake med 2 scoops.

360 gram kylling med grøntsager.

1 bøtte fromage frais med blåbær.

Link to comment
Share on other sites

Er dine bizpz mærkede af, at du rent faktisk trænede igennem failure og kom ud på den anden side?!

BUM for noget FlotMandsTræningsMandsMad!

De har det egentligt fint.

Til dem der ikke lige kan gennemskue hvad der skete. Så trænede jeg mine bisps så hårdt at de mistede pumpet. Det har jeg alligevel ikke prøvet før.

Link to comment
Share on other sites

Hihi det har jeg prøvet. Ikke med bisp, men det sker tit når jeg træner abs. De bliver mindre markerede umiddelbart efter træning end inden. Det er meget demotiverende.

Har du DOMS i bisperne i dag?!

De kan godt mærkes, men decideret doms vil jeg ikke kalde det. Mine traps er lidt ramt af doms. Det hele forsvinder heldigvis fordi den står på ryg og trisps kl. 11. Bum!

Link to comment
Share on other sites

Flottemandstrænings:

Energiforladt flottemandstrænings i dag. Både Clark Kent og jeg var godt udbombet efter gårsdagens workout, og så var det en tidligmandstræning. Allerede kl. 11 var vi klar.

Der var nogle af de usual suspects, men det der prægede træningen allermest, var prollefaktoren. Den var gennem taget i dag. Nogle vil endda sige, at den var af krogen.

Jeg legede Strenght and Conditioning Coach™ flere gange i dag. Først i form af en ny øvelse til Clark Kent og senere spotning af en prolle.

Clark Kent ville gerne lave noget single leg work og kunne ikke rigtigt finde en øvelse der passede. Jeg ordinerede derfor en omgang single leg vertical leg press i smithstativet. Jeg spår (der læspes imens (til dem af jer der er Mandrilfans)) seriøse DOMS i hams og glutes i morgen hos Clark Kent.

Vores tynde prolleven skulle så have et spot i bænkpres. Det første jeg spørger om er "hvor mange skal du have" og det andet jeg gør er at forklare hvordan jeg hjælper "jeg hjælper først når du går i stå".

Han skulle så have 8 gentagelser med 70 kg - fair nok. Allerede på tredie rep måtte jeg hjælpe til og så fik han lige 3 ekstra forced med oven i hatten. Bagefter kunne han passende tanke op på de 3 bananer og den X-ray energidrik han havde taget med.

Clark Kent fik lokket med i sauna + klod bruser igen. Jeg tror at han er ved at ansøge om en saunatraineestilling hos de gamle.

Jeg er ved at sætte den sidste slutspurt af diæten ind. Morgenvægten sagde 83,8 kg i morges. Hvis jeg kan ramme 83 kg på tirsdag, så er det perfekt.

Yates rows:

3 x 8 @ 100 kg

Dødløft:

3 @ 125 kg

3 @ 125 kg

3 @ 125 kg

3 @ 125 kg

3 @ 125 kg

3 @ 125 kg

Seated cable rows DY:

8 @ 65 kg

6 @ 80 kg

8 @ 80 kg

Pushdowns:

3 x 10 @ 10,5 plader

Strictzorz pullups:

8

8

6

6

BB french presses:

3 x 10 @ 40 kg

Inverted rows:

3 x 8 @ bw

Standing ab crunches:

3 x 10 @ 30 kg

Og så i sauna med dobbelt op på den kolde bruser. Rygterne vil vide det at visse lavede en triple kold bruser.

Link to comment
Share on other sites

tror vidst det er på tide med et nyt navn til loggen :bigsmile:

Lognavnet kommer fra en bodybuilding.dk tråd. En bruger påstod at han var Nik og Jay og Burhan G's træner. Han kaldte alle de andre brugere for tøsedrenge, remouladebamser og kulhydratbamser. Det var særdeles god underholdning, desværre slettede han alle sine indlæg i tråden.

Link til meget lang tråd.

Det er sgu i orden det der form der!

:blush:

Flottemandstræning:

Jeg tog et smut i cancergrillen inden træning og når jeg kører den vej, så tager jeg et smut op ad Sydmarken, bedre kendt som Col Du Tourmalet.

Centeret var ret tomt i dag Instruktør K og Instruktør D var der og de trænede skuldre. Her gik diskussionen på en anden centerbrugers gøren og laden i centeret.

Clark Kent var i gang med sine ISOLATORS™ da jeg ankom. Og boy oh boy, jeg havde ting i godteposen til dagens træning. Som den friend jeg er, så havde jeg taget 500 gram kreatin med til Clark Kent. Han har brokket sig noget over det nye kreatin han selv har købt. Så kunne han lige så godt få mit, da jeg ikke gider indtage det.

Det er ikke nogen hemmelig at jeg er gået hen og blevet vanvittigt flot, hehe. Hvilket heller ikke gået forbi de andres næser i centeret. Instruktør D blev udspurgt af en gut "ham der, hvad tager han? Nede i omklædningen ser han helt sindsyg ud og har nogle proportioner der er helt vilde. Jeg har aldrig set noget lignende". Clark Kent fandt dette fantastisk underholdende.

Min egen konklusion må være at han aldrig har set kombinationen af over og underkrop der matcher nogenlunde. :smile:

Ellers stod den på Jesper Hansen Tribute i squatten og dropset i calf raises.

Squat:

5 @ 50 kg front

3 @ 70 kg front

3 @ 80 kg front

2 @ 90 kg front

6 @ 90 kg back

3 @ 100 kg back

3 @ 115 kg back

3 @ 115 kg back

3 @ 115 kg back

3 @ 115 kg back

3 @ 115 kg back

40 @ 70 kg back - JESPER HANSEN TRIBUTE.

Så måtte jeg lige ligge ned i 10 minutter.

Bænkpres:

8 @ 80 kg

6 @ 100 kg

6 @ 110 kg

6 @ 110 kg

Calf raises i smith:

8 @ 97 kg + 8 @ 67 kg + 6 @ 37 kg - De sidste tre reps brændte som jeg aldrig har prøvet før.

8 @ 97 kg

8 @ 97 kg

Leg curls:

8 @ 110

8 @ 120

6 @ 120

Leg presses:

10 @ 120 kg

10 @ 160 kg

10 @ 160 kg

Inc. bb presses:

6 @ 50 kg

8 @ 80 kg

10 @ 80 kg

Lever calf raises:

3 x 8 @ 180 kg

Goodmornings:

6 @ 60 kg

5 @ 60 kg

5 @ 60 kg

Well, we meet again. Som Mortal Combat "FINISH HIM". Og færdig det var jeg.

Link to comment
Share on other sites

Ellers stod den på Jesper Hansen Tribute i squatten og dropset i calf raises.

Squat:

5 @ 50 kg front

3 @ 70 kg front

3 @ 80 kg front

2 @ 90 kg front

6 @ 90 kg back

3 @ 100 kg back

3 @ 115 kg back

3 @ 115 kg back

3 @ 115 kg back

3 @ 115 kg back

3 @ 115 kg back

40 @ 70 kg back - JESPER HANSEN TRIBUTE.

Så måtte jeg lige ligge ned i 10 minutter - Tunen tribute

Og evt krydret med en bræk-tur i skraldespanden :laugh: !

Link to comment
Share on other sites

Okaj, jeg nåede til side 4 hvor de diskuterede hvad BB egentlig var, så gik jeg død i det.

Jeg har længe gået og spekuleret over et übersejt navn til hvad jeg går og laver for som PP siger "Det der er altså ikke særlig BB det der". Og det er jo helt okay for det er jo heller ikke mit mål.

Jeg er indtil videre kommet op med et par alternativer.

Bodyshaping

Bodysculpting

begge har den uheldige forkortelse BS... hmm.. Men på den anden side så husker man det vel?

Eller hvad med SOS for Sund og Smuk, eller Stærk og smuk, eller Stærk og Sund?

SSS

Sundsmukstærk?

Kunne selvfølgelig også bare være konservativ og sige træning...

Jeg ved ikke helt!

idé?

Link to comment
Share on other sites

Okaj, jeg nåede til side 4 hvor de diskuterede hvad BB egentlig var, så gik jeg død i det.

Jeg har længe gået og spekuleret over et übersejt navn til hvad jeg går og laver for som PP siger "Det der er altså ikke særlig BB det der". Og det er jo helt okay for det er jo heller ikke mit mål.

Jeg er indtil videre kommet op med et par alternativer.

Bodyshaping

Bodysculpting

begge har den uheldige forkortelse BS... hmm.. Men på den anden side så husker man det vel?

Eller hvad med SOS for Sund og Smuk, eller Stærk og smuk, eller Stærk og Sund?

SSS

Sundsmukstærk?

Kunne selvfølgelig også bare være konservativ og sige træning...

Jeg ved ikke helt!

idé?

FP kommer med en fin beskrivelse i sin logtitel :smile:

Link to comment
Share on other sites

Flottemandstrænings:

Selve træningen var ikke så vild. De doms jeg havde erhvervet mig, efter gårsdagens bentræning, gjorde hele dagen særdeles interessant. Glutes, hams og tildels quads var godt og grundigt ømme. Det var ikke for sjov at tage sokker på i morges. Og hver gang jeg stoppede for rødt, blev jeg lige mindet om mine hams, når de ramte tværbarren.

Clark Kent havde proklameret formiddagstræning. Onde tunger siger at han droppede den ide. Jeg er en gentleman i min bedste alder, så jeg måtte tage affære selv. Jeg uddelte spot og hjælpende hænder til højre og venstre. Strenght & Conditioning Coach™ (mit alterego) var i sit es og højde punktet var da Dennis fik en double på 100 kg i patpres (dog med meget lidt hjælp på den sidste).

Vores skinny-prolle havde endnu engang valgt at proviantere med bananer og en x-ray energidrik.

Dagens træning er 8. dag i streg med BB, og jeg tager nummer 9 med i morgen. Det må være en PR.

Morgenvægten sagde 83,6 kg

Seated front BB presses:

8 @ 30 kg

8 @ 50 kg

7 @ 60 kg

6 @ 60 kg

6 @ 60 kg

8 @ 50 kg

BB shrugs:

6 @ 90 kg

6 @ 120 kg

6 @ 140 kg

6 @ 160 kg

6 @ 160 kg

6 @ 160 kg

12 @ 120 kg

EZ curls:

8 @ 20 kg + stang

6 @ 40 kg + stang

6 @ 40 kg + stang

10 @ 30 kg + stang

10 @ 30 kg + stang

10 @ 30 kg + stang

Lateral raises:

8 @ 17 kg

8 @ 17 kg

8 @ 16 kg

Rear laterals:

3 x 10 @ 12 kg

Face pulls:

3 x 8 @ 25 kg

Cable curls:

8 @ 50

8 @ 50

6 @ 50 + 10 @ 30

Upright rows:

8 @ 20 kg

8 @ 30 kg

8 @ 40 kg

Hammercurls:

2 x 8 @ 17 kg meget meget strict.

Kl. 11 træning med Clark Kent i morgen. Jeg har lovet at tage bolcher med, så han kan få lidt luft.

Link to comment
Share on other sites

Okaj, jeg nåede til side 4 hvor de diskuterede hvad BB egentlig var, så gik jeg død i det.

Jeg har længe gået og spekuleret over et übersejt navn til hvad jeg går og laver for som PP siger "Det der er altså ikke særlig BB det der". Og det er jo helt okay for det er jo heller ikke mit mål.

Jeg er indtil videre kommet op med et par alternativer.

Bodyshaping

Bodysculpting

begge har den uheldige forkortelse BS... hmm.. Men på den anden side så husker man det vel?

Eller hvad med SOS for Sund og Smuk, eller Stærk og smuk, eller Stærk og Sund?

SSS

Sundsmukstærk?

Kunne selvfølgelig også bare være konservativ og sige træning...

Jeg ved ikke helt!

idé?

Flotindetræning!

Link to comment
Share on other sites

Man kan fandme sige meget, men det er satme meje BB! at træne BB! så mange dage i streng. Flere dage man træner uden pause, jo større bliver man. Specielt når man osse tyller X-ray. Og ganske, ganske fin flottemandsform. Må se om jeg rent teknisk kan magte at smide et billede af undertegnede (manglende) form op i egen log - så alle kan se hvem der vandt Amager Strand Cut dysten. :laugh: Good goings og god tur til Roskilde.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share