Hver dag er hver dag!


salt
 Share

Recommended Posts

Mon ikke det gælder alle herinde? :laugh: Tænker at mad efter træning må man selv stå for - om så man lige tager hjem forbi først, køber noget med hjem til Motta, bestiller en burger eller tager en OATS&WHEY med hjemmefra er op til én selv. Og så griller vi så fælles efterfølgende (i hvert fald dem der kan nå det inden de går) :smile:

Netop. Jeg synes at vi skal bestræbe os på at få grillet så alle kan nå at få lidt mad med :smile:

Link to comment
Share on other sites

Altså vi kan griller lige efter traning og så spise mens der er tour? Grillen kan sagtens holde nogle timer så der er bare flyvende servering? Hence Gym, køb kød i SB, tænd grill, tour + mad og snacks?

Whats not to like? Hvis vi går fra Gym ved en 13.30-14?

Link to comment
Share on other sites

Altså vi kan griller lige efter traning og så spise mens der er tour? Grillen kan sagtens holde nogle timer så der er bare flyvende servering? Hence Gym, køb kød i SB, tænd grill, tour + mad og snacks?

Whats not to like? Hvis vi går fra Gym ved en 13.30-14?

Jeg synes at det lyder som en RIGTIG god plan! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Flottemandstrænings:

En flot omgang flottemandstræning. Regnen begyndte at sile ned på vej ind mod The Gym og mit humør dalede stille og roligt. Da jeg ramte Gladsaxe Torv var jeg pissed, så jeg besluttede mig for at tage bussen resten af vejen. Bussen egentlig ikke meget bedre, men den var i det mindste tør.

Da jeg trødte indt i The Gym, var MC og Spøer det første der ramte mine øjne og derefter LaMotta. Puha, alt var godt igen og jeg var klar til træning. Hansen.j, Mambomads, MortenH og Karim var der også.

Hansen.j og jeg var de sidste der blev færdige med træningen. Vi hoppede ud hansen-mobilen, smed hansen-musik på anlægget og skræmte en dame der var på vej over vejen. Turen gik direkte til SuperBest, hvor vi teamede op med Spøer, efter prots.

Herefter hjem til LaMotta og se enkeltstarten. ALLE holdte med Evans, på nær dem der ikke gjorde. LaMotta var en fantastisk vært der havde sørget for salat og isterninger. Patkanonen spiste omkring 800 gram kød og lige så meget kræftfremkaldende brændt kul.

Mambomads var en idiot og smadrede et glas. Jeg købte en liter Mountain Dew. For samme pris kunne jeg have fået 3 liter Faxe Kondi, men jeg er heldigvis rigere end Mambomad.

Dagens største nedtur var at jeg havde glemt eucalyptusbolcherne. Så der var ingen der lige kunne få lidt luft.

Squat:

6 @ 50 kg front

3 @ 70 kg front

3 @ 80 kg front

6 @ 80 kg back

6 @ 90 kg back

6 @ 100 kg back

6 @ 100 kg back

6 @ 100 kg back

Bænkpres:

8 @ 80 kg

3 @ 100 kg

8 @ 110 kg

8 @ 110 kg

8 @ 110 kg

MC og Hansen.j spottede på skift de to sidste sæt.

GHR:

3

8 m. band assist

8 m. band assist

BB French presses:

8 @ 40 kg

8 @ 50 kg

8 @ 50 kg

8 @ 50 kg

Calf raises:

3 x 12 @ 14 plader

Inc. db presses:

6 @ 26 kg

8 @ 41 kg

6 @ 46 kg

5 @ 46 kg

Donkey raises:

16 @ 40 kg

14 @ 72 kg

14 @ 72 kg

Pushdowns:

3 x 12 @ stack.

Evt. træning i morgen, hvis altså vejret arter sig.

Link to comment
Share on other sites

Kældermandstrænings:

Vejret var lort og jeg ville gerne se Touren. Derfor blev det til en omgang i kælderen. Ikke noget vildt og ophidsende.

Military presses:

8 @ 20 kg + stang

8 @ 30 kg + stang

6 @ 40 kg + stang

6 @ 40 kg + stang

6 @ 40 kg + stang

6 @ 40 kg + stang

Pullups:

8

8

8

5 wg

7

7

Sad lige i lats.

Seated cable rows:

8 @ 55

8 @ 70

8 @ 70

Ikke så tungt. Fokus på kontakt og squeeze.

EZ curls:

8 @ 20 kg + stang

10 @ 30 kg + stang

10 @ 30 kg + stang

10 @ 30 kg + stang

Den ene side føltes tungere end den anden, også selvom det var samme vægt der sad på begge sider.

Facepulls:

3 x 8 @ 25

Hammercurls:

2 x 8 @ 16 kg

Ind foran kroppen.

I morgen skal jeg hente min nye cykel, så der er ikke tid til træning. Den står på træning tirsdag og måske med besøg af Clark Kent.

Link to comment
Share on other sites

Ufatteligt dårlig timing med cykel, når man nu omsider får sneget sig til en gæste træning i le gym i morgen ved en 17 tiden...

Ja det er godt nok dårligt timet. Ny cykel > træning. Jeg kører pt. På en lånt mtb og det er ikke optimalt.

Link to comment
Share on other sites

Hej friends. Det var rart ikke at cykle 900 km.

Flottemandstrænings:

Dagens flottemandstræning var hård og lang. DSHOI. Mambomads, Hansen.j, Smeden og Essensen var i huset. Mads har for mange penge og er begyndt at drikke Thiese sødmælk. Hansen.j melder ham snart til luksusfælden.

Så fik jeg smidt lidt kg på i patpressen. Ikke noget vildt, men det var nogenlunde.

Squat:

8 @ 20 kg front

6 @ 50 kg front

3 @ 80 kg front

3 @ 80 kg front

6 @ 80 kg back

6 @ 90 kg back

6 @ 90 kg back

3 @ 100 kg back

3 @ 110 kg back

3 @ 115 kg back

2 @ 120 kg back

Bænkpres:

8 @ 80 kg

3 @ 100 kg

6 @ 115 kg

4 @ 120 kg

4 @ 120 kg

6 @ 110 kg

GHR:

8 blue band

3 uden assist

8 blue band

8 blue band. Eneste sæt der sad godt.

Calf raises:

3 x 10 @ 15 plader

Pushdowns:

12 @ 23 plader

10 @ 24 plader

10 @ 25 plader

Zercher squats:

6 @ 60 kg

6 @ 70 kg

5 @ 70 kg

Inc. bb presses:

6 @ 90 kg

6 @ 90 kg

6 @ 90 kg

Goodmornings:

8 @ 60 kg

6 @ 60 kg

6 @ 60 kg

Me meet again *rale med sabler*

Donkey raises:

16 @ 40 kg

14 @ 72 kg

14 @ 72 kg

BB french presses:

3 x 10 @ 40 kg

Link to comment
Share on other sites

Det e rsørme flot at patte mere end man kan bene... Diskodreng. :heartpump:

Generelt slappe ben og så ny teknik fra coach Bertel. Så bliver det til knap så mange kg. :unhappy: Jeg har ellers lavet 8'ere på 120 kg for ikke så længe siden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share