Allround performance


Artorious
 Share

Recommended Posts

Løb 2/12

Tog efter skole ud på atletikbanen med en fra klassen, for at få lidt "officielle" tider, det blev dog ikke til så meget da der langs indersiden af banen var gravet huller, formentligt til dræn. Det blev dog til en enkelt 400 m spurt.

Ca. 5 km stille og roligt, ca 4.40/km

En enkelt 400 m inkl. hop over huller - 1.06 min

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Styrketræning 5/12

Bænk

10*50kg

10*70kg

6*100kg

1*130kg

5*110kg

8*90kg

Pullups (OH)

10*BW

3x10*BW+10kg

10*BW

Dips

10*BW

3x7*BW+25kg

Dødløft

6*70kg

6*120kg

3x5*150kg

4*150kg

Squat

6*70kg

6*90kg

6*90kg

Tjek af teknik på sidste sæt af dødløft 4x150 kg. Nogen der har noget at indvende?

Edited by Artorious
Link to comment
Share on other sites

Løb 9/12

Så kom der endelig lidt kilometer i benene. Det blev til:

6,2km på i alt 26 min og 2 sekunder, hvoraf de første 3 km blev løbet på ca. 13 min og 45 sek. Herefter tog min bror, som idag åbenbart havde bedre ben end jeg, over og så måtte jeg jo bare følge med :4mewantfood:

Edited by Artorious
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kedeligt at finde sin log på side 6 for 3 gang :nonono:

Lige før nytår rendte jeg ind i en omgang sygdom, var egentlig ret sikker på det var lungebetændelse, men det gik heldigvis i sig selv igen. Er dog stadig lidt snottet og hoster osv. men jeg er dog blevet frisk nok til at træne igen.

Idag fik jeg taget sammen til at træne lidt igen. Det blev til:

12 km småløb med 15 kg i sækken på 1 time 18 minutter.

En dejlig hård tur. Først havde jeg bestemt mig for at gå en hurtig 15 km, men meget kort efter at jeg var startet forsøgte jeg at smålunte og fandt det mere økonomisk.

Jeg "løb" i mine vandre støvler for igen at vende fodtøjet til dem inden det går løs på alligatorløbet om 3 uger.

Link to comment
Share on other sites

I dag stod den på en hurtig styrketræning i hulen.

CHins/pull ups

10*bw OH

10*bw UH

10*bw + 10kg OH

3x7*bw + 20kg UH

Bænkpres

10*50kg

8*90kg

3x5*100kg

Squat

2x10*60kg

12*70kg

- Her fik min træningsmakker og jeg heldigvis kontrolleret vores teknik af en 16 årig gut med en uges træningserfaring og massiv viden fra internettet.

Military

6*40kg

3x6*50kg

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning 14/1

7,6 km (ca) løb i tiden 33 minutter. En moderat tur, oven på en lidt for lang løbepause.

Idag har jeg fundet ud af at min bror deltager ved Evolutionrace Winther Challenge på lørdag(?), hvilket tvinger mig til også at deltage, hvis jeg skal have en chance for at opretholde håneretten. Min form er væsentligt dårligere end den var i september sidste år, og hans er væsentlig bedre, så nu handler det om at lave en cost/benefit analyse :tongue: .

Nej det handler selvfølgelig om at deltage, have det sjovt og lade vær med at tude, så ses vi på lørdag?

Link to comment
Share on other sites

Evolutionrace Winter Challenge

8 km løb + 7 discipliner

Vi ankom til Isterød højskole ca. 930, jeg fik nummer 39 og blev sendt afsted på ruten 11.09. Kom i mål ca. 12.15.

Jeg havde egentlig skruet forventningerne temmelig højt op, til trods for min manglende træningsindsats på det seneste. Alt gik også som smurt indtil armgang i telefonpæl, hvor jeg startede med at gå konventionel armgang med handsker på. Halvejs var mine hænder dog ved at glide ud af handskerne, så alt imens jeg hang i pælen, skiftesvis i højre og venstre hånd, tog jeg handskerne af. Herefter kom jeg en meter videre, ca en meter fra slutstregen, hvor jeg røg ned pga. manglende udholdenhed i grebet. Pis os.

Efterfølgende prøvede jeg med at hoppe baglæns med samlede hænder, denne gang (desværre) uden handsker, og faldt igen ned godt en meter fra stregen.

Herefter var mine biceps så ristede at der ikke ville været kræfter til et tredje forsøg. Dvs. 15 min straftid på den konto, samt arme af bly på de efterfølgende omgange :sneaky2:

Herefter faldt moralen sgu noget, men det hjalp da lidt at få stenen over gærdet.

Alt i alt var det som sædvanlig et fedt arrangement, som dog havde fortjent lidt mere forberedelse fra min side.

Edited by Artorious
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Cool med Vinter EVO! Havde man da bare vist det...

Var det samme rute som i sommers?

Bittert med armgangen. Det giver ikke ligefrem motivation.

Hvilke dicipliner var pillet fra?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Det troede jeg egentlig også jeg havde...

Jeg forstår da ikke hvorfor nogle af diciplinerne var pillet fra.

300 meter i vandet, havde da krydret turen...

Link to comment
Share on other sites

Træning 19/1

Besluttede mig for at smide sækken på ryggen og gå en hurtig 8 km, men som sidste gang var det sgu for kedeligt.

8 km løb i støvler, med 15 kg i sækken. Tid ca. 43 min

Jeg var nede og gå et par gange, for at sætte batteriet tilbage i mp3 afspilleren, men ellers blev der bare givet gas.

Edited by Artorious
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share