Fotos fra DM i Bodybuilding 2008 - finaler herrer


Orsted
 Share

Recommended Posts

Ah, fuck. Kan man se EXIF META på det slideshow?

Me, dumbass. :laugh:

Imponerende skarphed ved ISO 1600 på den 40D. Der kan min 20'er sgu ikke være med. :cry:

Det meste er taget på 400 og 800 med noisereduction i kameraet slået til. Ellers er filerne ubehandlede - ingen photoshop eller forbedringer.

:-)

Link to comment
Share on other sites

Er der slet ingen der har taget billeder fra søndagen? Det er jo en katastrofe, hvis det er håndteret så elendigt!! :dry:

Jeg er specielt interesseret i de to AF herre-klasser med henholdsvis Anders Holm og Anders B. Rasmussen. Der må sgu da være nogen der er vågnet nu, og har uploadet en 50 - 500 billeder fra de to klasser. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hvad skulle det være? kræft? injection site? olie? Uheldigt placeret under alle omstændigheder... lol.

Han samme bule på hans højre side også, men dog lidt mindre, der er bare ingen billeder som viser det tydeligt. kunne vel ligne noget infektion fra et injektionssted???

Link to comment
Share on other sites

Er der slet ingen der har taget billeder fra søndagen? Det er jo en katastrofe, hvis det er håndteret så elendigt!! :dry:

Jeg er specielt interesseret i de to AF herre-klasser med henholdsvis Anders Holm og Anders B. Rasmussen. Der må sgu da være nogen der er vågnet nu, og har uploadet en 50 - 500 billeder fra de to klasser. :blush:

Hey KK...

Jo der blev skam skudt en masse billeder, men hvornår DBFF får dem uploadet er ikke til at vide.

Jeg har selv en lille bunke fra min egen klasse, som jeg nok skal smide nogle stykker op ad senere i aften.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share