Træning i hjemmet " bryst"..


Freggy
 Share

Recommended Posts

Hej..

er en fyr på 20 år som til dagligt ikke har den " store" tid til at tage i centeret..

så ville høre om der var en som kunne give mig eksempler på Øvelser til Bryst som kan udføres i hjemmet, Har ingen bænk. har kun mit Flade gulv og et par håndvægte med en masse skiver..

prøver så vidt muligt at træne Arme,skuldre,lænd osv Derhjemme og Derfor for det meste " Bryst/mave" når jeg nu kommer i centeret ;).

er det muligt at træne Bryst derhjemme Uden en bænk ??..

Tak på forhånd.

P.S HAR siddet og kigget mange sider igennem for et lignende spørgsmål, men fandt intet ...

Link to comment
Share on other sites

Armstrækkere skulle nok kunne gøre det. Hvis de er for lette for dig, så kan du smide nogle af alle dine vægtskiver i en taske på ryggen. Alternativt kan du lave floorpress med dine håndvægte.

- Rod

Amstrækkere er på ingen måde nemt nok for mig da jeg på vej tilbage fra noget sygdom som har udelukket mig fra alt slags træning i 8 måneder :), synes bare ikke jeg kan mærke at armstrækkere giver så meget til brystet..

men vil da prøve noget floorpress :).

Mange tak

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Amstrækkere er på ingen måde nemt nok for mig da jeg på vej tilbage fra noget sygdom som har udelukket mig fra alt slags træning i 8 måneder :), synes bare ikke jeg kan mærke at armstrækkere giver så meget til brystet..

men vil da prøve noget floorpress :).

Mange tak

Du kan varierere armstraekkeren ved at smaekke foedderne op paa en stol og afstanden mellem dine haender.

Uden at jeg er ekspert i noget,

saa synes jeg at den niver mere i brystet og vingerne hvis man har foederne hoejt oppe haenderne laengerer fra hinanden.

Overvej ogsaa at koebe "pushup" haandtag. http://www.storstil.dk/images/5138_push-up-r.jpg

Saa kan du komme de ekstra 5 cm ned der virkelig goer en forskel,

og man foeler ikke man smadre haandledet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Som de andre skriver, så er armstrækkere en fin øvelse til brystet. Jo bredere hænderne er placeret jo mere går den i brystet. Og har du ikke en tung rygsæk at smide på som belastning, så sæt fødderne op på en bord eller en stol, således du får mere kropsvægt ned til arme og bryst at presse. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share