Jøgge


Jørgen L
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fredag og lidt af lørdag gik med weekendtur med kollegerne:

Løb i Råbjerg Mile, bad i Vesterhavet, cykling i en ½ pelikan, og 5 km løb..

Idag har jeg så været til BJJ seminar med Augusto Ferrari..

Rigtigt dygtig, og MEGET afslappet.. Rullede med ham, og fik minsandten ros - det luner altid, ligegyldigt hvor gammel man bliver :tongue:

Fik også repareret lidt på instruktørerne, som døjede med nakke og lænd.

Link to comment
Share on other sites

Anden dag med Augusto. Utroligt behagelig fyr.

Thøgersen fik sit blå bælte (nordjyllands første), og jeg var med til den gode og opbyggelige tradition: Tæv hans rygstykker med et bælte - bagefter :laugh:

Fik også rullet lidt med Svendsen - han er ved at være en stor fyr den knægt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lidt løb osv..

Træner fortsat hver dag undt. tirsdag.

Torsdag blev det til en næsten-rekord, da jegløb min faste rute i 19:13 - 5 sekunder langsommere end rekorden. Også god fart på turen idag. Chins og pushups som sædvanlig.

I går rullede jeg godt 2 timer, og det kørte faktisk fint, selvom jeg ikke fik Mandal ned med nakken! :sneaky2:

Men det gjorde jeg i mandags, så det opvejer det lidt :tongue:

Zap viste sit indre bæst i lørdags - se selv:

http://www.23hq.com/PimpDaddy/photo/245324...album%5fid=2453

Link to comment
Share on other sites

Lige billedet fra zaps kamp - hvis det skulle blive fjernet fra siden..

Jeg er - sammen med min kollega - blevet hyret til at undervise nogle af de nye medicin/ingeniørstuderende fra AAU.

De skal høre om FET walking projektet, samt lære lidt om bevægeanalyse. Skal nok blive sjovt + det betales OK :cool:

Monster opvarmning i mandags - vi var mange, hvilket gjorde det ekstra sjovt!

Lidt rul bagefter - blev tromlet af Zap :laugh:

post-1576-1191411740_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

I mandags var der rul i klubben. Masser af kampe - lækkert - og det gik fint.

Så ville Zap lege :dry: Det er ensbetydende med at man ikke længere vinder.

Jeg fik dog held med at indtage dominante positioner et par gange, og var faktisk igang med noget der lignede en submission også, men han eksploderede fri.

Og så skadede jeg min skulder lidt i kampen. Intet kommer gratis der.. :tongue:

På fredag kommer Iran Mascarenhas. Det bliver go' lir!

Idag:

Løb, chins og pushups.

Og minsandten:

PR i løb!! 19:05 hedder den nye rekord tid!

Det er dælme sjældent det sker..

Link to comment
Share on other sites

DBM: Tak for det!

I går:

MMA med Iran.. Jeg havde inden foretrukket, at vi havde nøjes med grappling.

Men nu handlede det om stående game og GNP - og det var FEDT!! :devil:

Vi kørte forskellige drills fra guard, halfguard og op ad væg. Det er råt, brutalt og pisse sjovt..

Jeg kunne nok godt blive lidt hooked på det.

Og en hyggelig feature: Jonas Bousamaki, som jeg kæmpede imod til Adrenaline stævnet, var med til træningen.

Sidste nyt fra MMA verdenen - i hvert fald den lokale: Zap skal møde Mario Stapel til et stævne d. 20 oktober i Herning.. Bliver spændende.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er ikke det mest informerede stævne jeg har set.. Slet ikke når man tænker på hvad det kunne være....

Noget af en overraskelse med Randy.. Også for Dana ser det ud til..

Men - han er jo før kommet ud af retirement :4thumbup:

Og skal jeg følge hans eksempel, har jeg jo stadigt godt 6 år i gamet :devil:

Link to comment
Share on other sites

Så er Zaps kamp gudhjælpemig blevet aflyst :mad:

Efter sigende ville tyskeren pludseligt ikke køre herop, men forlangte at blive fløjet...

Så ingen Stapel kamp... :dry:

Kenneth Rosforth fra Kbh var så andet alternativ, men Zap kunne ikke fremskaffe en AIDS test hurtigt nok, som Kenneth forlangte.. Synd, da det også kunne have blevet en fed match.. :unhappy:

Så jeg skal desværre ingen steder idag. Regner dog med at tage ud i klubben og afreagere.. :devil:

Har løbet hver dag den sidste uge + den sædvanlige styrketræning.. Det er ikke helt skidt - og igår med en "løbetid" lige lidt langsommere end rekorden..

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg er også temmeligt træt af det. Specielt fordi jeg faktisk havde Zap som vinder af denne her.. :unhappy:

Det ved man selvf. aldrig, men manden er et veritabelt monster.. Jeg har ikke haft ham i problemer i snart et år nu i grappling - og jeg vejer trods alt næsten 20 kg mere end ham!. Han har aldrig tabt til Iran, og har kun haft eet nederlag i klubben i samme tidsperiode...

Jeg kan godt se Zap komme langt..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wooops - there it is! :4thumbup:

Jeg har tilmeldt mig Lillebælt ½ maraton. Derfor er træningen på landevejen blevet lidt omprioriteret - primært i retning af lidt længere ture.

Senest er en 7 km rute blevet lagt ind, som jeg forleden klarede på 34 minutter. Dette var dog dagen efter en julefrokost i klubben, men stadig et OK resultat..

Og så bliver der rullet - Mascarenhas var på besøg igen for et par uger siden, og her lærte jeg de fedeste angreb fra siddende position + et par funky sweeps..

Masser af træning, og masser af mad i julemåneden - og så skal GSP spanke farmboy Hughes igen til jul - bliver det bedre? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja, der bliver jo trænet her!

Idag var jeg til Leonardo Santos seminar i klubben..

Han er god ven med vores hus-brasser Iran, og tilmed 6 x verdensmester i BJJ.. Og så har han kæmpet mod Gomi - det siger lidt om evner..

Med andre ord: He knows his s... :nissegrin:

Jeg rullede lidt med ham, men han hyggede sig bare lidt over mine spæde forsøg. De andre sagde jeg lignede en fisk på land under ham..

Og så skete det endelig: Zap tabte en kamp. Ikke fordi jeg ikke under Zap at vinde, men det må også være lidt surt ikke at få modstand :nissecool:

Men Leonardo kunne altså hvad vi andre ikke magtede..

Find ud af mere om ham, samt om du evt selv vil prøve at rulle med ham i denne uge på adressen nedenfor :4boxing:

Edited by Jørgen L
Link to comment
Share on other sites

Uanset, hvor stor en fisk man selv er, er der altid mindst én, der er større!

Fik lige lyst til at fortælle dig, at dine forudsigelser om mit come-back i bare fødder sandsynligvis holder stik. FDK starter op med wing chun, og jeg har meldt mig til de første timer. Så får vi se....!

Link to comment
Share on other sites

Ooohh - DET lyder spændende. :nissecool:

Jeg tænker nogle gange med gru på, hvordan jeg ville have trænet idag, hvis ikke tilfældigheder havde ført mig til min nuværende klub.

Det gik jo egentligt meget godt dengang til judo - jeg kæmpede rimeligt op med sortbælterne på førsteholdet, og så mig selv som lidt af en uslebet diamant :nissegrin:

Jeg blev klogere.

Idag er der kun MMA i min (kamsports)verden, på så mange forskellige niveauer.

Glæder mig til at læse om dine oplevelser!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share