SIXPACK


Stefanbarrit
 Share

Recommended Posts

Hey alle ..

Jeg er en dreng på 16 år, der spiller fodbold 6 gange om ugen og styrketræner mellem 2 og 3 gange om ugen ..

Jeg har et lille problem.. Jeg har egentligt et okay sixpack, jeg mangler bare at få fjernet den lile delle alle folk vidst har på det nederst af maven..

Man kan fint nok se de 2 første, men det kniber med de 2 sidste ..

Ville gerne have nogle gode råd til hvordan jeg får dem mere frem, og evt. også nogle gode øvelser!

Link to comment
Share on other sites

Du skal bare få din fedt procent længere ned, ganske enkel, derfor løb og spis sundt.

Jeg har egentligt et okay sixpack
Man kan fint nok se de 2 første, men det kniber med de 2 sidste ..

2+2= 4 = fourpack ikke sixpack, ville bare li nævne det :P

Edited by Matzlink
Link to comment
Share on other sites

Cardio-træning.. Begynd til spinning combineret med sund mad.. Løb hver dag + sund mad... osv osv... For at se mavemusklerne, skal du tabe dig på maven. det er det sidste sted man taber sig, og det første sted man tager på. Derfor kan det være svært! Den eneste vej er meget cardiotræning og sund mad! Og ikke noget med at snyde i weekenden:)

Link to comment
Share on other sites

Cardio-træning.. Begynd til spinning combineret med sund mad.. Løb hver dag + sund mad... osv osv... For at se mavemusklerne, skal du tabe dig på maven. det er det sidste sted man taber sig, og det første sted man tager på. Derfor kan det være svært! Den eneste vej er meget cardiotræning og sund mad! Og ikke noget med at snyde i weekenden:)

WTF? Det er individuelt hvor man ophober fedt og hvor man taber det. Hos mig er maven der jeg først smider fedt.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
WTF? Det er individuelt hvor man ophober fedt og hvor man taber det. Hos mig er maven der jeg først smider fedt.

WTF, selv! ;o)

Jeg ville sætte mine penge på, at de fleste mennesker har sværest ved at tabe fedt på maven, men let nok ved at opbygge fedtdepoter netop dér. :dry:

Anyway, jeg er enig med cllZ - hvis du vitterligt taber fedt på maven først, så ER du sgu heldig! :w00t:

Laver du nogle specielle (ukendte) øvelser? :smile:

Link to comment
Share on other sites

punktforbrænding er til en hvis grad umuligt.

men jo, studier viser at mænd oftest ophober fedtdepoter på maven, kvinder på bagen+bryster

Nu behøves man vel ikke studier for at påvise at henholdsvis kvinder og mænd ophober fedt de nævnte steder :smile: Det er vel nok at gå en tur ned ad gaden.

Link to comment
Share on other sites

Har helt klart også sværest ved at tabe mig på maven. Er gået fra en vægt på 98 kg til 78 kg med en højde på 182 cm. Jeg er blevet pæn tynd, men kan stadigvæk få fat i en delle på maven med begge hænder.

Det tror jeg da er de færreste der ikke kan, hvis de prøver at tage ordentlig fat - det er vel bare hudens elasticitet? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share