vægt tab


lulla
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg ønsker mig at tabe mig inden mit bryllup..

Jeg er pga mit studie hjemme hele dagen, jeg har en såkaldt motions cykel hjemme, og mit spørgsmål er hvor lang tid jeg skal sidde på den for at tabe mig.

Og hvilken kost i vil anbefale mig..

Jeg har en del salat liggende, som jeg fakisk godt kan leve på ene og alene.. Ellers har jeg tænkt på tun.. Er der andre forslag.. Op til jul er det jo også begrænset hvormeget man kan få købt ind..

Jeg skal lige sige, jeg er 22år, vejer 89 og er 168cm høj.. Det er en lidt trist situation jeg er i, men jeg må kæmpe mig frem. Vil gerne ned på omkring de 50kg..

Mit bryllup er d. 8 feb 2009..

På forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

Hej, jeg ønsker mig at tabe mig inden mit bryllup..

Jeg er pga mit studie hjemme hele dagen, jeg har en såkaldt motions cykel hjemme, og mit spørgsmål er hvor lang tid jeg skal sidde på den for at tabe mig.

Og hvilken kost i vil anbefale mig..

Jeg har en del salat liggende, som jeg fakisk godt kan leve på ene og alene.. Ellers har jeg tænkt på tun.. Er der andre forslag.. Op til jul er det jo også begrænset hvormeget man kan få købt ind..

Jeg skal lige sige, jeg er 22år, vejer 89 og er 168cm høj.. Det er en lidt trist situation jeg er i, men jeg må kæmpe mig frem. Vil gerne ned på omkring de 50kg..

Mit bryllup er d. 8 feb 2009..

På forhånd tak

Hej, du kan ikke nå at tabe 39 kg inden den 8 feb 2009, så glem det, men du kan måske godt tabe 20 kg, hvis du har tiden og viljen til det, men det kræver 2-3 timers træning om dagen og at du kan holde en diæt.

Held og lykke med dit projekt.

Link to comment
Share on other sites

Hej, jeg ønsker mig at tabe mig inden mit bryllup..

Jeg er pga mit studie hjemme hele dagen, jeg har en såkaldt motions cykel hjemme, og mit spørgsmål er hvor lang tid jeg skal sidde på den for at tabe mig.

Og hvilken kost i vil anbefale mig..

Jeg har en del salat liggende, som jeg fakisk godt kan leve på ene og alene.. Ellers har jeg tænkt på tun.. Er der andre forslag.. Op til jul er det jo også begrænset hvormeget man kan få købt ind..

Jeg skal lige sige, jeg er 22år, vejer 89 og er 168cm høj.. Det er en lidt trist situation jeg er i, men jeg må kæmpe mig frem. Vil gerne ned på omkring de 50kg..

Mit bryllup er d. 8 feb 2009..

På forhånd tak

Den fatter jeg ikke. Du skal giftes? Mon ikke din forlovede allerede har set dig? Er det ikke det, han har set, som han er forelsket i? Så i stedet for at danse af lykke og glæde, vil du til at leve som en kz-fange den næste 1½ måned????!!!!!

Mit råd:

Tænk 10 år frem i stedet for 2 måneder! Fokuser på at leve sundt men i balance.

Motioner hver dag på cyklen. Start med 15 min, mens du ser fjernsyn, hvor du blot lige får varme i kinderne.. Begynd at gå ture. Start med en 20-30 min, hvor du benytter tiden til at tænke over et eller andet problem fra dit studie. Jeg har selv fået knaldgode ideer på sådanne ture!

Spise magert, varieret og rart! Fokuser på ikke at tage mere (fedt) på. Hvis du VIL tabe dig, nøjes da med max ½ kg om ugen.

Glæd dig over din dejlige tilkommende og fokuser på alt den lykke, der er tilsmilet dig.

HVIS du efterhånden kommer til at motionere mere, så sæt belastningen op på cyklen og sæt tiden lidt op. Men man kan sagtens se en serie på tv3 imens. Efterhånden kan det være nødvendigt at skifte tøj og have et håndklæde parat til at tørre sved med. Gå lidt længere ture.

Nyd dog for pokker livet, og sats på, at du om 10 år vejer din idealvægt.

Og er 50 kg ikke LIIIIGE lidt nok?

mvh

LarsBj

Edited by LarsBj
Link to comment
Share on other sites

Hej, jeg ønsker mig at tabe mig inden mit bryllup..

Jeg er pga mit studie hjemme hele dagen, jeg har en såkaldt motions cykel hjemme, og mit spørgsmål er hvor lang tid jeg skal sidde på den for at tabe mig.

Og hvilken kost i vil anbefale mig..

Jeg har en del salat liggende, som jeg fakisk godt kan leve på ene og alene.. Ellers har jeg tænkt på tun.. Er der andre forslag.. Op til jul er det jo også begrænset hvormeget man kan få købt ind..

Jeg skal lige sige, jeg er 22år, vejer 89 og er 168cm høj.. Det er en lidt trist situation jeg er i, men jeg må kæmpe mig frem. Vil gerne ned på omkring de 50kg..

Mit bryllup er d. 8 feb 2009..

På forhånd tak

Hej lulla

Tillykke med brylluppet!!

Når det er sagt, må jeg give LarsBj ret.

Et vægttab på ca 35-40 kg på mindre end 3 måneder er urealistisk, medmindre du går i Auschwitz-mode, og dét er absolut ikke anbefalelsesværdigt.

Et vægttab i den størrelsesorden tager lang tid, hvis du vil opnå et resultat der er langtidsholdbart.

Jeg har selv foretaget en regulær livsstilændring, og har på den konto tabt ca. 30 kg indtil videre, netop ved hjælp af en simpel kondicykel, men det har også taget omkring 1½ år at nå dertil.(dermed ikke sagt at det ikke kunne gøres hurtigere).

I begyndelsen troede jeg også at jeg kunne leve af salat med en sjat tun i ny og næ, men jeg løb hurtigt sur i det, og jeg tror desværre at du vil opleve det samme.Sørg for at spise varieret og sundt, og hold et højt aktivitetsnivau, så rasler kiloene stille og roligt af. :smile:

For at bevare motivationen, skal du sørge for at have energi og lyst til at motionere.Det får du bestemt ikke hvis du går rundt og er småsulten hele tiden.Små lette måltider 6-8 gange i døgnet holder din krop konstant beskæftiget, og du undgår den dér lille " lækkersult" vi alle kender.

Hvis du mener at du kan bruge mine erfaringer med vægttab til noget kan du bare skrive igen, eller sende en PM.

Held og lykke med projektet.

MVH Onkel Bob

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share