Tip top øvelser


Ethan Hunt
 Share

Recommended Posts

Hej alle!

Når jeg engang kommer ud af mit HST program, har min makker og jeg besluttet at vi går i gang med noget split-program lignende noget, 2 delt eller 3 delt... det har jeg ikke helt bestemt endnu.

Men det store spørgsmål er, hvilke øvelser skal jeg vælge?

Jeg lægger selv ud, og undlader Squat da det ikke er en øvelse jeg vil køre.

* Dødløft

* Bønkpres

* Laterial raise (tror nok det staves sådan)

* Flyers

* Triceps extension (liggende på ryggen, og skubber en vægtstang fra panden og op)

* Biceps curl (dumbell er barbell? måske begge?)

Der er mange øvelser jeg mangler, men hvad er jeres bud? Hvad skal jeg mere have med? noget af det nævnte jeg skal undlade?

ps. træner for maximal muskelvægt aka. større muller (specielt pattøj og skulder)

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

Hej alle!

tak for de mange svar!

Jfk> Hahaha... somom du ikke selv kender konceptet i fede fingre ;)

KlausJensen> Øhhh.... du taler for squat trods der under dit avitar står Squat hader... Øhh :retard: ;)

Anyone> Du er da godt nok glad for :chicken: iconet hva?? :)

Lige et lille spørgsmål, hvis din kone ingen intentioner har om at blive større, og hun squatter lystigt uanset, hvorfor BLIVER hun så ikke større? Alle siger at det er øvelsen til det!?!

Jeg Squatter ikke fordi mine ben + røv har en tendens til at vokse helt koloenormt når jeg træner dem. Set i forhold til min overkrop, sådan noget 1:3 lignende noget. Og da dette ikke er noget jeg ønsker, altså hverken at få større ben eller større røv, da denne er stor nok i forvejen ;) Squatter jeg ikke, da jeg kun kan gisne om hvordan jeg kan komme til at se ud, eftersom det eftersigende er den PERFEKTE ben-røv-øvelse (på trods af at jeg godt ved at den assisterer alle andre muskler også) at jeg har fravalgt denne øvelse.

Andre ting er at jeg ikke ved hvordan man gør, altså helt præcist, og med en gammel skade i bagtankerne, gider jeg ikke kaste mig ud i det.

Desuden er min træningsmakker heller ikke så vild med da Squat. (hen er total nybegynder, så hvis det er kunne jeg godt få ham overtalt...)

Men altså er grunden til at jeg ikke træner squat hovedsageligt at jeg IKKE vil have en større røv! Kun større overkrop for at kompensere for den jeg allerede er udstyret med. <_<

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

Lige et lille spørgsmål, hvis din kone ingen intentioner har om at blive større, og hun squatter lystigt uanset, hvorfor BLIVER hun så ikke større? Alle siger at det er øvelsen til det!?!
Kvinder har sværere ved at vokse i muskelmasse end mænd, og så kan man squatte nok så meget man vil uden at vokse, hvis ikke man spiser nok.
Men altså er grunden til at jeg ikke træner squat hovedsageligt at jeg IKKE vil have en større røv! Kun større overkrop for at kompensere for den jeg allerede er udstyret med.

:chicken:

Link to comment
Share on other sites

Men altså er grunden til at jeg ikke træner squat hovedsageligt at jeg IKKE vil have en større røv! Kun større overkrop for at kompensere for den jeg allerede er udstyret med.

:chicken:

Okay Xax... det er en kyllinge bemækning jeg ikke forstår... Er jeg kylling fordi jeg ikke vil have en større røv? Helt ærligt! det er sku da ikke pænt at have en stor røv... det synes jeg i hvert fald ikke.

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

I mine ører lyder det mere som om du er bange for at lave lidt hårdt arbejde...

HØRT !!!

Iøvrigt kan du jo bare lave tunge sæt af 1-3 reps i squat, på den måde opbygger du total body power, og vinder effekten af forøget testosteron produktion, som kommer din overkrop til gode. Din røv og lår vil ikke vokse synderligt af at lave f.eks 3 sæt x 3 reps med en tung vægt. Det er simpelt hen for kort tid under spænding. Med det in mente, bliver det svært at argumentere IMOD squat ;)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

mmmm 3sæt*3 gentagelser... Jep så er den noteret! :) Tak!

Forresten kunne i ikke være mere forkert på den! Jeg elsker at træne, og jeg glæder mig til jeg er færdig med mit HST program, for så kan jeg træne lidt tiere, og putte så meget på vægtstagen som jeg lyster :hehe:

Xax> Vejer 82 - 83 stykker... helt lightweight er det vel ikke, jo måske sammelignet med nogle af jer gutter :lol:

M> Anede mig, ill keep that in mind :)

Mvh Ethan

Edited by Ethan Hunt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share