Cut, cut, cut..


Randi-Squash
 Share

Recommended Posts

Hejsa..

Prøver lige at hente lidt hjælp i mol-foraet :)

Jeg står og er igang med noget cut, hvor jeg lige netop skal kunne holde træning kørende. Jeg benytter mig af krop&kost, men jeg kunne virkelig godt bruge et par forslag til kaloriefordeling osv.

Der er flere ting i det - for det første står jeg tit op før fanden får sko på. Starter træning 05.30 fx. Dette gør ofte, at jeg skal smide et ekstra måltid ind - dvs to morgenmåltider, men hvordan skal det så fordeles - 50:50 eller?

Jeg har været på 2500kcal cut, men vil gerne ned på 2300kcal fast. Når jeg så er hernede, er det så fornuftigt at have en ædedag hver 14. dag - og hvor skal jeg så ligge her? 5000-6000kcal?

Stats:

Hunkøn, 20år.

178cm

73-75kg (72,7 igår, men det svinger meget pga væske).

Aktivitet: 24-25t. om ugen lige pt(ca 15000kcal). Men nogle gange falder den til 16-17t. ugentligt.

80-85% cardio, 15-20% styrke < og det bliver der ikke ændret på Smil

Fedt%: - jamen jeg er lost. Den vægt vi har i centeret har målt mig mange gange til 16,3 16,5 15,9 osv. Men så igår målte den mig lige pludselig til 21(efter morgenmad og 30min cykling :blink: ) lige ud, så det stoler jeg ikke på. Det skal nok gøres med en tang, hvis noget.

Jeg plejer at spise noget havregrød m. æggehvider i om morgnen.

Så har jeg det problem, at mine træninger varer en krig, og jeg får ganske simpelt ikke spist undervejs. Ved ikke, hvad jeg skulle spise, når det nu er cardio - jo en banan, er begyndt med bars osv, men det er også, hvad det bliver til.

Frokost er tit noget salat m. tun og udo's - måske æg med blomme. Eller æggehvide omelet m. et æg i og grønt.. Osv. Men gerne bare rugbrød med æg eller havregrød.. Gider ikke rigtig gøre det store.

Aften er os' ret fast kylling m. grønt osv.

Det jeg er dårlig til er kulhydrat og mellemmåltider. Ja og olien.. Jeg hader den møgolie.. Kan jeg evt nøjes med 20g om dagen?

Er der nogen, som kan bidrage med en mulig kcal fordeling? Evt tilskud? Og sidst - evt mængde, men det er jo ret svært.. Og også lidt ligegyldigt, hvis man har kcal på. Men jeg vil meget gerne have et forslag til en sådan kostplan :)

Derudover får jeg self. vitaminer - og mit protein er 85% VIking og 80% whey.

På forhånd tak :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke selv for snedig med det dersens vægttab, så vil derfor afholde mig fra at komme med halvdårlige råd.

Men den der chokolade (jaja - indrømmet: det fangede min opmærksomhed big time) i overskriften - hvor kommer den ind i billedet?

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Det var en joke :tongue:

hvordan kan chokolade være en joke? Selv når jeg cutter indgår en kcal-plads til chokolade :bigsmile:

af tilskud kan du nøjes med en vitaminpille og eller fiskeolie.

Det med en æde dag synes jeg er en dårlig idé, men det er jo forskelligt for person til person. Så hellere gøre sådan at du fx får lørdagsslik, men i begrænset form så det fx kun er 500kcal. På den måde vil du om lørdagen ligge på ligevægtsindtaget eller i nærheden (+/-).

Morgentræningen vil jeg helst ikke kommentere på da det er noget jeg ikke selv er den store fan af! Hvis du kan, synes jeg dog overvægten af dit kcal indtag skal ligge på det første måltid af hensyn til mæthedsfornemmelsen gennem hele dagen. Jeg ville dog personligt knække mig hvis jeg skulletræne en ½t efter at have indtaget en spand havregrød...

Jeg hader at "spise" olie rent og hvis det ikke er muligt atlave en dressing ud af det så ville jeg erstatteolien men nødderså du stadig får lidt syndt fedt ind...

Link to comment
Share on other sites

hvordan kan chokolade være en joke? Selv når jeg cutter indgår en kcal-plads til chokolade :bigsmile:

af tilskud kan du nøjes med en vitaminpille og eller fiskeolie.

Det med en æde dag synes jeg er en dårlig idé, men det er jo forskelligt for person til person. Så hellere gøre sådan at du fx får lørdagsslik, men i begrænset form så det fx kun er 500kcal. På den måde vil du om lørdagen ligge på ligevægtsindtaget eller i nærheden (+/-).

Morgentræningen vil jeg helst ikke kommentere på da det er noget jeg ikke selv er den store fan af! Hvis du kan, synes jeg dog overvægten af dit kcal indtag skal ligge på det første måltid af hensyn til mæthedsfornemmelsen gennem hele dagen. Jeg ville dog personligt knække mig hvis jeg skulletræne en ½t efter at have indtaget en spand havregrød...

Jeg hader at "spise" olie rent og hvis det ikke er muligt atlave en dressing ud af det så ville jeg erstatteolien men nødderså du stadig får lidt syndt fedt ind...

Mange tak for svar :bigsmile:

Ja der ryger også en tyve gram ned her og der. Nogle dage er jeg nødt til at spise noget "urent" - fx mørk chokolade for, at jeg når op i kcal.

Okay - ja den med ædedagen er nok meget individuel så. Der må jeg vel lure mig selv lidt.

Altså ofte så får jeg ikke mere end 2-300kcal til morgenmad - netop af samme årsag som dig - jeg kan ikke få det til at spille på fuld mave :crazy:

Kan jeg evt nøjes med 20ml olie?! Altså jeg er ret god til nødder på sidelinien. Jeg får nok nogle og 30g om dagen. Er det så nødvendigt med de 30ml?

Hoveddelen om formiddagen - det vil så nok blive lidt tidligt, bars/shake undervejs og så et stort måltid kl 11-12 stk. Men jeg ved ikke, om det så er gavnligt.. Altså at ligge kalorierne midt på dagen på den måde.. Pfffft det svært jo :blink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak for svar :bigsmile:

Okay - ja den med ædedagen er nok meget individuel så. Der må jeg vel lure mig selv lidt.

Bare lige for at komme med en hurtigt kommentar om ædedage så har jeg selv benyttet mig af det hvis jeg har ville smide noget fedt over en længere periode, uden problemer. Jeg gør det dog med en 3-4 ugers mellemrum men så får den også alt hvad den kan trække! Laver gerne en ordentlig stak pandekager og køber for et par hundrede kroner chokolade og glemmer så den smule jeg ved om kost for en halv dag.

Jeg vil overhovedet ikke sige noget om hvad der kan være af fysiske fordele og ulemper. Generelt har jeg overhovedet ikke problemer ved at vælge ikke-gavnligt mad fra, men som alle andre får jeg da lyst til noget sukkerstads en gang imellem og så har jeg noget nemmere ved at vælge det fra når jeg ved jeg kan give los et sted i den nære fremtid. Jeg nægter at tro du kan spise så meget at du kan ødelægge tre-fire ugers cut på en dag.

Anyways.. bare en kort bemærkning...

Edited by Jimbo
Link to comment
Share on other sites

først vil bare lige sige, at hvis din fedt% er mellem 15 og 21 er du ikke fed overhovedet! men jeg kender godt følelsen af at man lige vil af med det sidste så man er tilfreds med sin krop ;D... grøden med æggehvider i er godt, smid eventuelt en lille håndful nøddr i også... imens du træner kan du nemt få et måltid indenbords, hvis du bare laver en shake med skummetmælk, proteinpulver og noget frugt, så har du et perfekt trænings måltid som ikke ligger tungt i maven... hvis du dropper kylhydrater ud over morgen og efter træning vil du tabe dig! spis istedet godt med fisk(gerne fede) kylling, bøf, fedtfattig ost(cheasy hytteost, 6%ost) spis også masser af grønne grøntsager, som: brokkoli, grønne bønner, spinat, grønkål, rosenkål, etc... disse har en del protein ingen fedt og stort set alle kylhydraterne er fibre, som ikke bliver brugt til energi i kroppen. du burde også spiser en god portion fedt, vælg; avocado, nødder, mandler, fede fisk, oliven, kokos, tidsel og førfrø olie, og økolokisk smør...

med hensyn til æde dagen kan det være en god ide. når du spiser meget lidt i en periode "holder" kroppen på alt det den får, og det bliver næsten umuligt at tabe sig, men med en ædedag vil din forbrænding skyde i vejret, men kun en dag om ugen og aldrig mere end 3-4000 kcal.

ps. jeg ville prøver at træne inden den "første" morgenmad på tom mave, så vil din krop ikke have noget glucose at bruge og vil tære på dine fedtdepodter i stedet ;D held og lykke...

Link to comment
Share on other sites

først vil bare lige sige, at hvis din fedt% er mellem 15 og 21 er du ikke fed overhovedet! men jeg kender godt følelsen af at man lige vil af med det sidste så man er tilfreds med sin krop ;D... grøden med æggehvider i er godt, smid eventuelt en lille håndful nøddr i også... imens du træner kan du nemt få et måltid indenbords, hvis du bare laver en shake med skummetmælk, proteinpulver og noget frugt, så har du et perfekt trænings måltid som ikke ligger tungt i maven... hvis du dropper kylhydrater ud over morgen og efter træning vil du tabe dig! spis istedet godt med fisk(gerne fede) kylling, bøf, fedtfattig ost(cheasy hytteost, 6%ost) spis også masser af grønne grøntsager, som: brokkoli, grønne bønner, spinat, grønkål, rosenkål, etc... disse har en del protein ingen fedt og stort set alle kylhydraterne er fibre, som ikke bliver brugt til energi i kroppen. du burde også spiser en god portion fedt, vælg; avocado, nødder, mandler, fede fisk, oliven, kokos, tidsel og førfrø olie, og økolokisk smør...

med hensyn til æde dagen kan det være en god ide. når du spiser meget lidt i en periode "holder" kroppen på alt det den får, og det bliver næsten umuligt at tabe sig, men med en ædedag vil din forbrænding skyde i vejret, men kun en dag om ugen og aldrig mere end 3-4000 kcal.

ps. jeg ville prøver at træne inden den "første" morgenmad på tom mave, så vil din krop ikke have noget glucose at bruge og vil tære på dine fedtdepodter i stedet ;D held og lykke...

Ja hvis fedt var lige så nemt for at kroppen at udvinde energi fra, det er det desværre ikke... Sultlignende tilstande(hvis glykogendepoterne er tømte) er skidt i forhold til at bevare muskelmassen.

Og der er ikke nogen grund til at udelukke kulhydrat fra sin kost bare fordi man ønsker at tabe sig.

Link to comment
Share on other sites

Bare lige for at komme med en hurtigt kommentar om ædedage så har jeg selv benyttet mig af det hvis jeg har ville smide noget fedt over en længere periode, uden problemer. Jeg gør det dog med en 3-4 ugers mellemrum men så får den også alt hvad den kan trække! Laver gerne en ordentlig stak pandekager og køber for et par hundrede kroner chokolade og glemmer så den smule jeg ved om kost for en halv dag.

Jeg vil overhovedet ikke sige noget om hvad der kan være af fysiske fordele og ulemper. Generelt har jeg overhovedet ikke problemer ved at vælge ikke-gavnligt mad fra, men som alle andre får jeg da lyst til noget sukkerstads en gang imellem og så har jeg noget nemmere ved at vælge det fra når jeg ved jeg kan give los et sted i den nære fremtid. Jeg nægter at tro du kan spise så meget at du kan ødelægge tre-fire ugers cut på en dag.

Anyways.. bare en kort bemærkning...

Nej der skal måske også ret meget til :bigsmile:

Tak for input - vil klart overveje at have en spisedag mest for det mentale. Men det er nok en god idé at holde det til en gang om måneden :)

Link to comment
Share on other sites

først vil bare lige sige, at hvis din fedt% er mellem 15 og 21 er du ikke fed overhovedet! men jeg kender godt følelsen af at man lige vil af med det sidste så man er tilfreds med sin krop ;D... grøden med æggehvider i er godt, smid eventuelt en lille håndful nøddr i også... imens du træner kan du nemt få et måltid indenbords, hvis du bare laver en shake med skummetmælk, proteinpulver og noget frugt, så har du et perfekt trænings måltid som ikke ligger tungt i maven... hvis du dropper kylhydrater ud over morgen og efter træning vil du tabe dig! spis istedet godt med fisk(gerne fede) kylling, bøf, fedtfattig ost(cheasy hytteost, 6%ost) spis også masser af grønne grøntsager, som: brokkoli, grønne bønner, spinat, grønkål, rosenkål, etc... disse har en del protein ingen fedt og stort set alle kylhydraterne er fibre, som ikke bliver brugt til energi i kroppen. du burde også spiser en god portion fedt, vælg; avocado, nødder, mandler, fede fisk, oliven, kokos, tidsel og førfrø olie, og økolokisk smør...

med hensyn til æde dagen kan det være en god ide. når du spiser meget lidt i en periode "holder" kroppen på alt det den får, og det bliver næsten umuligt at tabe sig, men med en ædedag vil din forbrænding skyde i vejret, men kun en dag om ugen og aldrig mere end 3-4000 kcal.

ps. jeg ville prøver at træne inden den "første" morgenmad på tom mave, så vil din krop ikke have noget glucose at bruge og vil tære på dine fedtdepodter i stedet ;D held og lykke...

Jeg spiser sådanset kun carbs efter træninger, men ofte har jeg 2-3 pas på en dag, så er det alligevel hele dagen jo :)

Jeg tror ikke på, at man øger forbrændingen ved en spisedag. Jeg tror, det er rent mentalt og har hverken indflydelse på leptin niveauet eller derved forbrændingen :) Men den skal vi ikke tage nu. En spisedag er for mig en go ting, da det er godt for mig mentalt :)

Jeg kan slet ikke træne uden mad - mine træninger er mellem 2 og 4t. lange fra morgenstunden, så det er nok det dummeste, jeg kunne byde mig selv :)

Men kanon ide med at skrue lidt ned på kulhydraterne, det er bare det, jeg er gået "død" på førhen, fordi jeg har så meget cardio - jeg brænder helt ud :cry:

Men mange tak for input! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Randi-Squash->

Du har oprettet en hel masse emner om cut, og alligevel har det tilsyneladende ikke virket. Har du prøvet at følge rådene? Har du f.eks. læst de ting, DBM og jeg selv skrev i din sidste tråd? For det kan du bare genlæse, det holder stadigvæk.

Link to comment
Share on other sites

Randi-Squash->

Du har oprettet en hel masse emner om cut, og alligevel har det tilsyneladende ikke virket. Har du prøvet at følge rådene? Har du f.eks. læst de ting, DBM og jeg selv skrev i din sidste tråd? For det kan du bare genlæse, det holder stadigvæk.

En hel masse er vist en overdrivelse :)

Men ja det har jeg, og jeg søger en fordeling af mine kcal bl.a.

Og DBM kommer med nogle guldkorn, no doubt, men jeg søger mere specifik hjælp i forhold til træningsmængde osv. - og grunden til re-cut er, at jeg har været syg og derfor har været nødt til at tage lidt på/say mindst holde vægten :)

Link to comment
Share on other sites

Dude.. Do me a favor.. Go jerk off..

:nonono:

Girl, do me a favor; stop wasting time on shitty diets and asking for us to valid them.

Og så et kort svar:

Da du er meget aktiv, så: 60% komplekse kulhydrater med et højt indhold af fibre, 20% proteiner og 20% primært umættet fedt. Drop dine kosttilskud. Fordel alle madvarerne ligeligt over dagens 3 måltider, men spis kulhydrat i 3 mellemmåltider; især omkring træning er en banan god.

Drop at købe proteinbarer og pis og lort.

Ellers er du godt på vej. Hvis det ikke virker, så snyder du enten selv eller også skal du til at bede månen om hjælp.

Edited by Dysp
Link to comment
Share on other sites

Hej :)

Først vil jeg sige at når du udregner din fedtprocent på en måler som der er i et fitnesscenter skal du testes som "Athlete". Det vil give dig den rigtigt fedtprocent. Grunden til dette er at hvis du dyrker over 12 timers motion om ugen vil du have ophobet mere vand i musklerne, og det er den "normale" fedtprocentsmåling ikke i stand til at tage højde for.

Nå, nu til måltider :bigsmile:

15-20% proteiner Du har brug for en masse proteiner, da vi skal sørge for at vedholde din muskelmasse. og i stedet koncentrere os om fedtet. Du har brug for 125 gram fordelt ud over dagen. Det er rigtig vigtigt at dette behov bliver dækket, da vi ellers ikke kan vedligeholde din muskelmasse.

65-70 % kulhydrater (groft brød, grov-pasta, brune ris, kartofler) – giver kroppen energi til at tænke, være aktiv osv. Husk at få nok, så undgår du hovedpine og træthed. Vær ikke bange for pasta og ris – det vejer bare meget, så pas på ikke at læsse på tallerknen med dette. Bemærk 1 skive rugbrød 40 gram = 100 kcal, 50 gram= 125 kcal.

Max 10% fedt. Sørg for at få det sunde umættede. (Man må aldrig blive fedtforskrækket, for hvis du får under 10 procent fedt, så holder kroppen på det, og du kan ikke forbrænde det.. grunden til at %-satsen er så lav er at du ønsker at tabe din fedtprocent)

Din energifordeling pr. måltid skal være: (Du kan lave tidspunkterne så de passer, men behold gerne det at spise mellemmåltid 2½ time efter morgenmad)

Kl. 08.00 Morgen – 20 %

Kl. 10.30 Mellemmåltid – 10 %

Kl. 13.00 Frokost – 25 %

Kl. 15.00 Mellemmåltid - 10 %

Kl. 18.30 Aften - 25 %

Kl. 20.30 Mellemmåltid - 10 %

Bare sørg for PROTEIN, 25g hver time vil hjælpe dig meget til at opbygge muskler, som igen vil hjælpe dig til at forbrænde mere!! Det er det som mellemmåltidernes funktion er.. hele tiden holde kroppens proteindepoter fyldte.

Håber du kan bruge det.. Hvis du har spørgsmål kan du godt skrive til mig herinde og spørge, så svarer jeg efter bedste evne :cool: !!

Alt det jeg har skrevet til dig har jeg fået fra en seriøs kostekspert afgået fra Oxford University, så hvis nogen sige "nahh" så vil jeg gætte på de tager fejl :)

Edited by Træningshjernen
Link to comment
Share on other sites

Bare sørg for PROTEIN, 25g hver time vil hjælpe dig meget til at opbygge muskler, som igen vil hjælpe dig til at forbrænde mere!! Det er det som mellemmåltidernes funktion er.. hele tiden holde kroppens proteindepoter fyldte.

Du mener vel ikke alvorligt, at man bør indtage 600g protein om dagen? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hej :)

Først vil jeg sige at når du udregner din fedtprocent på en måler som der er i et fitnesscenter skal du testes som "Athlete". Det vil give dig den rigtigt fedtprocent. Grunden til dette er at hvis du dyrker over 12 timers motion om ugen vil du have ophobet mere vand i musklerne, og det er den "normale" fedtprocentsmåling ikke i stand til at tage højde for.

Nå, nu til måltider :bigsmile:

15-20% proteiner Du har brug for en masse proteiner, da vi skal sørge for at vedholde din muskelmasse. og i stedet koncentrere os om fedtet. Du har brug for 125 gram fordelt ud over dagen. Det er rigtig vigtigt at dette behov bliver dækket, da vi ellers ikke kan vedligeholde din muskelmasse.

65-70 % kulhydrater (groft brød, grov-pasta, brune ris, kartofler) – giver kroppen energi til at tænke, være aktiv osv. Husk at få nok, så undgår du hovedpine og træthed. Vær ikke bange for pasta og ris – det vejer bare meget, så pas på ikke at læsse på tallerknen med dette. Bemærk 1 skive rugbrød 40 gram = 100 kcal, 50 gram= 125 kcal.

Max 10% fedt. Sørg for at få det sunde umættede. (Man må aldrig blive fedtforskrækket, for hvis du får under 10 procent fedt, så holder kroppen på det, og du kan ikke forbrænde det.. grunden til at %-satsen er så lav er at du ønsker at tabe din fedtprocent)

Din energifordeling pr. måltid skal være: (Du kan lave tidspunkterne så de passer, men behold gerne det at spise mellemmåltid 2½ time efter morgenmad)

Kl. 08.00 Morgen – 20 %

Kl. 10.30 Mellemmåltid – 10 %

Kl. 13.00 Frokost – 25 %

Kl. 15.00 Mellemmåltid - 10 %

Kl. 18.30 Aften - 25 %

Kl. 20.30 Mellemmåltid - 10 %

Bare sørg for PROTEIN, 25g hver time vil hjælpe dig meget til at opbygge muskler, som igen vil hjælpe dig til at forbrænde mere!! Det er det som mellemmåltidernes funktion er.. hele tiden holde kroppens proteindepoter fyldte.

Håber du kan bruge det.. Hvis du har spørgsmål kan du godt skrive til mig herinde og spørge, så svarer jeg efter bedste evne :cool: !!

Alt det jeg har skrevet til dig har jeg fået fra en seriøs kostekspert afgået fra Oxford University, så hvis nogen sige "nahh" så vil jeg gætte på de tager fejl :)

Wauw - great info!! :w00t:

Jeg har aldrig tænkt på sammenhæng mellem hovedpine og kulhydrat, men det skal da helt sikkert prøves - jeg har aldrig kørt så højt i kulhydrat, tror jeg. Men hvis jeg holder mig inden for forbrug minus 500kcal, kan det jo sagtens fungere.

Og fedt med fordelingen - tak for den. Det betyder, at jeg skal spise mere til morgen og mere i løbet af dagen - og lidt mindre til aften. Mit sidste måltid er ofte aftensmad, så det blir ret stort, da jeg tit skal hente ind for hele dagen.

Og jeg forstod godt det med proteinen. Jeg skal basicly have 1,7g pr kg kropsvægt. 125g må kunne klares igennem kød ved frokost og aften og så evt hytteost, nødder o.lign.

Du skriver Max 10%, men samtidig at jeg skal have 10% mindst. Det vil vel betyde, at jeg kan lande omkring 20g olie + lidt nødder. Jeg ville elske at kunne skære ned på olien, men gør det self. ikke, hvis jeg har stærkt brug for de 30g. + 40g nødder. Det er bare 550kcal i sig selv. Bum!

Men spændende - det skal helt sikkert prøves :) Jeg skal lige strikke noget kostprogram sammen, som løber med højt kulhydrat. Så smider jeg det måske herind bagefter :)

Tak

Link to comment
Share on other sites

Wauw - great info!! :w00t:

Jeg har aldrig tænkt på sammenhæng mellem hovedpine og kulhydrat, men det skal da helt sikkert prøves - jeg har aldrig kørt så højt i kulhydrat, tror jeg. Men hvis jeg holder mig inden for forbrug minus 500kcal, kan det jo sagtens fungere.

Og fedt med fordelingen - tak for den. Det betyder, at jeg skal spise mere til morgen og mere i løbet af dagen - og lidt mindre til aften. Mit sidste måltid er ofte aftensmad, så det blir ret stort, da jeg tit skal hente ind for hele dagen.

Og jeg forstod godt det med proteinen. Jeg skal basicly have 1,7g pr kg kropsvægt. 125g må kunne klares igennem kød ved frokost og aften og så evt hytteost, nødder o.lign.

Du skriver Max 10%, men samtidig at jeg skal have 10% mindst. Det vil vel betyde, at jeg kan lande omkring 20g olie + lidt nødder. Jeg ville elske at kunne skære ned på olien, men gør det self. ikke, hvis jeg har stærkt brug for de 30g. + 40g nødder. Det er bare 550kcal i sig selv. Bum!

Men spændende - det skal helt sikkert prøves :) Jeg skal lige strikke noget kostprogram sammen, som løber med højt kulhydrat. Så smider jeg det måske herind bagefter :)

Tak

10% fedt er imo for lidt.

Link to comment
Share on other sites

Du mener vel ikke alvorligt, at man bør indtage 600g protein om dagen? :blink:

Nej, det skal lige rettes lidt.. Ikke meget men lidt... Man bør sørge for hele tiden at have sine depoter fyldt.. Under træning vil man tømme den, så timerne før-under-efter træning, bør man efter min mening forsøge at få de magiske 25 g Protein!

Link to comment
Share on other sites

10% fedt er imo for lidt.

Jeg mener at det er den mængde man skal have, hvis man virkelig vil skære i sin fedt%, uden at provokere kroppen til at holde på fedtet som før omtalt i mit indlæg..

Lige nu reducerer jeg min fedt% fra 8 til 4,5. Jeg spiller omkring 20 timer Badminton om uden, og faktisk kører jeg et meget ens program som det jeg har givet som råd i denne tråd..

På mig fungerer det rigtig godt, og jeg føler mig aldrig sulten, og har sjældent lyst til noget godt, for man skal spise rigtig ofte, så min "sliklyst" dæmpes kraftigt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share