Cut, cut, cut..


Randi-Squash
 Share

Recommended Posts

Du skriver Max 10%, men samtidig at jeg skal have 10% mindst. Det vil vel betyde, at jeg kan lande omkring 20g olie + lidt nødder. Jeg ville elske at kunne skære ned på olien, men gør det self. ikke, hvis jeg har stærkt brug for de 30g. + 40g nødder. Det er bare 550kcal i sig selv. Bum!

Ja, max. fordi vi gerne vil skære din %. Jeg skriver også mindst 10% fordi hvis du bare sagde "ok max 10%, så kører jeg med 3-4-5%" så vil kroppen begynde at holde på fedtet, og det vil vi ikke have..

Så, mindst 10 fedt.. og max max MAX :smile: 10,1 :tongue:

Forstår du hvad jeg mener eller er jeg uklar?

Link to comment
Share on other sites

Hvor spiller du egentlig squash randi? Jeg spiller badminton i Herlev, hvor de har nogle rigtig dygtige squashspillere har jeg ladet mig fortælle..

Ja herlev/hjorten er en kanon klub :) Og flotte baner..

Jeg har ikke noget fast pt. Jeg spiller på fitnessworlds og fitness.dk's baner pt.. Så har jeg spillet i charlottehaven, men det blev for dyrt.. Svanemøllen en overgang osv. Men har ikke været i klub det sidste år (har heller ikke spillet turneringer eller kampe).

Jeg har spillet en 4-6t. om ugen med min makker. Han spiller både i herlev og ksk - jeg kan bare ikke rigtigt bestemme mig klubmæssigt.

Link to comment
Share on other sites

Du skal helt sikkert komme til Herlev.. Jeg kender den træner de har, for han træner også badminton i Herlev, og han er sådan en at enten elsker man ham, og hans træning helt vildt! eller også hader man den! Og ja, det kunne være nice for dig hvis nu du kunne lide den.. Er du interesseret i at spille i klub igen eller?

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at det er den mængde man skal have, hvis man virkelig vil skære i sin fedt%, uden at provokere kroppen til at holde på fedtet som før omtalt i mit indlæg..

Lige nu reducerer jeg min fedt% fra 8 til 4,5. Jeg spiller omkring 20 timer Badminton om uden, og faktisk kører jeg et meget ens program som det jeg har givet som råd i denne tråd..

På mig fungerer det rigtig godt, og jeg føler mig aldrig sulten, og har sjældent lyst til noget godt, for man skal spise rigtig ofte, så min "sliklyst" dæmpes kraftigt.

Tror du, at mængden af fedt i maden har nogen indvirkning i fedt på kroppen, selvom kcal-indtaget er det samme? Så tror jeg du har misforstået fordøjelsessystemet lidt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg magtede ikke lige at gennemlæse det hele, men mht. ædegilde en gang imellem, så er denne artikel spædende:

http://www.t-nation.com/free_online_articl...e_cheaters_diet

Kort sagt, så kan overspisning have en positiv effekt. Men man skal være varsom, da det umiddelbart er for trænede personer med lav fedtprocent. Om der er hold i det, eller ej jeg ikke helt sikker på.

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. ædegilde er vist aldrig en skidegod ide, for det er et stort chok for kroppen, hvis den er vand til fedtfattig mad og 2500 kcal om dagen, så lige pludselig at få mega meget fedt, tarvelige kcal og mere fra den skuffe.

Det kender man også hvis man lever skåret og sundt, og så lige på en aften hiver 5 pils indenfor, så går ens mave og fordøjelse helt amokko

Edited by Træningshjernen
Link to comment
Share on other sites

Tror du, at mængden af fedt i maden har nogen indvirkning i fedt på kroppen, selvom kcal-indtaget er det samme? Så tror jeg du har misforstået fordøjelsessystemet lidt.

Nej, men hvis man skal have mad nok i løbet af dagen, sådan at man ikke sulter sig selv, så bliver %'en af fedt i maden nødt til at være meget lille.. :4mewantfood:

For min skyld kan hun hoppe hen på Mc Donalds og spise 2000 kcal, men så har hun næsten spist hele sin "ration" af kcal på en dag, og hun vil blive nødt til at sulte sig herre meget..

Derfor anbefaler jeg en lille fedtprocent i maden, for så kan hun spise i løbet af hele dagen og undgå at sulte sig selv..

Kan du følge mig? Det kunne godt lyde som om jeg sagde noget andet i mit indlæg.. men ja, det her er hvorfor jeg har skrevet 10 % :bigsmile:

:4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood:

Træningshjernen

Link to comment
Share on other sites

Du skal helt sikkert komme til Herlev.. Jeg kender den træner de har, for han træner også badminton i Herlev, og han er sådan en at enten elsker man ham, og hans træning helt vildt! eller også hader man den! Og ja, det kunne være nice for dig hvis nu du kunne lide den.. Er du interesseret i at spille i klub igen eller?

Jeg er interesseret i det.. Problemet er bare, at to-tre af dem jeg spiller med nu, spiller i KSK, hvoraf kun den ene spiller i Herlev - Men jeg syns det er en super klub. Jeg har bare også arbejdstider, der gør, at jeg ikke kan møde op til træningerne i hverdagen.

Men jeg har længe overvejet de to..

Link to comment
Share on other sites

Nej, men hvis man skal have mad nok i løbet af dagen, sådan at man ikke sulter sig selv, så bliver %'en af fedt i maden nødt til at være meget lille.. :4mewantfood:

For min skyld kan hun hoppe hen på Mc Donalds og spise 2000 kcal, men så har hun næsten spist hele sin "ration" af kcal på en dag, og hun vil blive nødt til at sulte sig herre meget..

Derfor anbefaler jeg en lille fedtprocent i maden, for så kan hun spise i løbet af hele dagen og undgå at sulte sig selv..

Kan du følge mig? Det kunne godt lyde som om jeg sagde noget andet i mit indlæg.. men ja, det her er hvorfor jeg har skrevet 10 % :bigsmile:

:4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood:

Træningshjernen

Det er kun en okay tankegang, hvis du antager, at hun skal spise 1500 kcal på en dag. Hvis hun spiser 2500kcal om dagen(v.h.a. motion), så skal der nok være nok med til, at hun kan have et højere og sundere fedtindtag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er interesseret i det.. Problemet er bare, at to-tre af dem jeg spiller med nu, spiller i KSK, hvoraf kun den ene spiller i Herlev - Men jeg syns det er en super klub. Jeg har bare også arbejdstider, der gør, at jeg ikke kan møde op til træningerne i hverdagen.

Men jeg har længe overvejet de to..

Nopes :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share