Sign in to follow this  
Fru Erik

DOUBLE JOURNAL - DOUBLE TROUBLE

Recommended Posts

En ny log har set dagens lys. En ny æra er begyndt.

Jeg vil først og fremmest affeje folks håb om en detaljeret beskrivelse af min (og mine fellow brothers in arms) træning. Detaljer = adrenal fatigue.

En lille forsmag:

19012009

En smule over-reached i krop og sind efter 30x170, så jeg nøjedes i al beskedenhed med 17x180 i deadliftzorz :smile:

Edited by Fru Erik

Tilføjelse:

Idag cyklede jeg hen til Østerbronx Stadion og tre gange rundt om udelukkende for at confuse mine muscles. Det virkede.

Edited by Fru Erik

Hey friend - skal du træne i morgen? :smile:

Det vedkommer ikke læserne, hvorvidt jeg træner i morgen eller ej. Jeg værner om mit privatliv :smile:

Jeg vil derfor kontakte dig ved brug af en anden kommunikationsform, da jeg, trods alt, ønsker at videregive denne information.

Erik har fuldstændig ret.

I dag tog jeg til træning - mine håndvægts chest presses føltes tunge allerede ved 63½ kg - så jeg besluttede at køre biceps i stedet.

Stående DB Curls

5x35 kg

5x35 kg

6x30 kg

Stående Strict BB Curls

10x50 kg

10x50 kg

10x50 kg

En god omgang trods alt, resulterende i habil biceps- og underarmspump. Jeg vil tilråde de MOL-brugere der tager til træning og føler sig trætte bare at køre biceps i stedet.

Husk at fortælle, Kære Friend Erik, at du sluttede din 17x180 i dødløft af med lette 2x10 med 180, bare for at markere, en total tonnage på 6½ fordelt på 3 sæt.

Edited by Dr. Mengele

Husk at fortælle, Kære Friend Erik, at du sluttede din 17x180 i dødløft af med lette 2x10 med 180, bare for at markere, en total tonnage på 6½ fordelt på 3 sæt.

Jeg glemte at fortælle læserne, at jeg sluttede min 17x180 i dødløft af med lette 2x10 med 180, bare for at markere, en total tonnage på 6½ fordelt på 3 sæt.

Er der nogle fif til at kunne dødløfte 30x170 kg? Milk and squats?

I tidernes morgen drak jeg den afdøde Armadas (RIP) morgenurin. Det er, selvfølgelig, uladsiggørligt nu.

Det er vel ikke et dødløft når man løfter fra klods :smile: ..og man behøves ikke drikke andres urin for at løfte de kilo, men smag og behag er jo forskellige :laugh:

meeen fed log, jeg skal nok følge med i hvad i nu går og foretager jer :4thumbup:

Det er vel ikke et dødløft når man løfter fra klods :smile: ..og man behøves ikke drikke andres urin for at løfte de kilo, men smag og behag er jo forskellige :laugh:

meeen fed log, jeg skal nok følge med i hvad i nu går og foretager jer :4thumbup:

Hvad er det så?

Dødløft fra klods, duh...

Velkommen til min nyoprettede logbog, Gunni :smile: Jeg ser frem til postive og konstruktive indlæg fra din side. Hvis du derimod foretrækker rollen som passiv læser eller helt vil undvære besøg i min logbog, skal du naturligvis også være mere end velkommen til det

23012009

Squat

140/5

150/5

160/5

140/2x8

120/12

100/20

60/20 (MOTHERFUCKING SLOW TWITCH)

Jeg HADER atletikfolk :smile: Hvorfor er de så dumme? De fniser, når man før, under og efter et sæt råber, skriger og spytter på gulvet. It makes no sense.