Hvad tid træner du på dagen?


Underwear
 Share

Trænings tider  

110 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg er blevet nysgerrig omkring folks trænings vaner, da mine egne pt. er lidt ude at synk i forhold til hvad de plejer at være.

Jeg forsøger selv at få fast trænings rutine om morgenen (7-8 tiden), og der går fint i perioder.

Men jeg tror manglen på ligefolk har ramt mig. Jeg træner altid selv og så bliver de umotiveret perioder ekstra hårde.

Der er næsten altid mennekse-tomt om morgen, og så er det jeg tænker... Er det sådan alle steder?

Jeg ved ikke om andre finder dette insteressant, men jeg håber da i gider svarer på poll'en :wink:

Og eventuelt dele jeres trænings vaner.

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Der skulle have været mulighed for at svare med mere end ét tidspunkt.

De fleste dage træner jeg efter kl. 20 når knægten er lagt i seng. Men torsdag er jeg på aftenhold, så der træner jeg i en time i tidsrummet 10 - 14. I weekenderne er det ligeledes alt lige fra 10 formiddag og 23 aften. Når der er tid. Så det svinger meget, og faktorerne der afgør det er arbejde og min søn. På en standarduge vil min træning se således ud:

Tirsdag: 20.30 - 21.30

Torsdag: 13.00 - 14.00

Lørdag: 16.00 - 17.00

Men med småbørn kan den slags meget, meget ofte ændre sig. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så! kan man vælge mere end et tidspunkt og "børn/barn". Men det er selvfølgelig for sent for dig kent :tongue:

Jeg ved ikke om det skal formuleres anderledes. Jeg tænker man kun skal sætte mærke ud for børn/barn hvis det er ofte, da jeg synes børn hører under tilfældigheder (f. eks. et sygt barn er mere tilfældigt end sandsynligt og derved ikke ofte noget der bremser en fra træning)

Men ret mig endelig.

Der mangler godtnok nogle timer i din afstemning!

Jeg havde ikke plads til alle timer. Men hvilke timer tænker du på? (Så jeg kan rette hvis det er muligt)

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

F.eks hedder de 10-12 og 13-xx. det burde jo hedde 10-12.59, ellers forsvinder hele timen mellem 12.00 og 13.00.

Mjaa, jeg tænkte det var lidt overkill med minutter. Jeg syntes det virkede mere overskueligt at runde op eller ned til det nærmeste. Nu er min poll jo heller ikke særlig videnskablig, så en god "cirka poll" må være okay :4smartass:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

KAN bare ikke morgentræning :crazy: så det er altid efter arbejde. Er som regel lige hjemme og vende 20-30 minutter, hvor jeg pakker taske og tager en pre work out shake, før jeg er ude af døren igen. Sfli afhængig af hvornår jeg har fri fra job begynder jeg typisk træningen v. 18-tiden..

Link to comment
Share on other sites

Har en aftale med kæresten om, at i hverdagene skal der primært trænes inden arb (møder sent) Nogen dage er det ok, andre dage slet ikke!

Bænken kører rigtig godt for tiden og øger godt, men imorges måtte jeg gå hjem efter næsten at have failet i opvarmningen, der var INTET at presse med!

Link to comment
Share on other sites

Man mangler også at kunne svare man planlægger efter skole/studie - du har lidt antaget folk kun arbejder og ikke læser :bigsmile:

Lidt sent, men nu er den tilføjet i tilfælde af flere kommer forbi og sætter krydser.

Nu er jeg selv helt uden uddannelse, sikkert derfor jeg ikke lige tænkte på det :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share