HST pause


Ethan Hunt
 Share

Recommended Posts

Hej alle!

Jeg nærmer mig med drastige skridt min 9 dages træningspause som markerer enden på mit HST program.

Mit spørgsmål er følgende:

Jeg bulker her i vinter perioden, men nu da jeg skal til at holde en træningspause er der ingen grund til at bulke der når jeg alligevel ikke træner. Så må jeg gerne cutte i de dage? Jeg ved godt det ikke bliver til meget, men det er da ½ kg fedt jeg slipper for at cutte til sommer.

Mvh Ethan Hunt

ps har også et andet spørgsmål, skal man æde ligså meget på dage man træner, som dage man ikke træner? (lad os nu bare antage man træner hver anden dag). Eller skal man indtage mest (proteiner, kalorier) på træningsdage?

Link to comment
Share on other sites

Du skal bestemt ikke cutte i din SD fase! Kroppen vil opfatte musklerne som unødvendige energidepoter, da de ikke bliver brugt til noget, og derfor vil kroppen tære på dem, og det er jo ikke en rar ting. Du skal blive ved med at spise godt i SD perioden, du kan evt skrue lidt ned for energiforbruget, men det skal ikke være meget.

En ting som jeg selv mener er en god ting er, carb-cycling. Det vil sige at man holder et nogenlunde fast protein og fedtindtag, men justere mængden af kulhydrater alt efter om det er en træningsdag eller en fridag. Selvfølgelig flest kulhydrater på en træningsdag. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share