Pushups, hjælp til antal/alder.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Det er meget simpelt.

Jeg sidder i en position, hvor jeg har brug for at vide, hvor mange pushups en mand på gennemsnitlig 18-21 år kan tage.

-og gerne hvor mange han SKAL kunne tage.

Er der nogen af jer, som har læst noget om dette nogle steder og kan henvise med link eller navn på artikel?

Vi snakker ikke i forhold til en specifik sportsgren eller lign., men i forhold til sundhed og "styrke" hos den almene dansker.

Mvh.

Kauf

Link to comment
Share on other sites

Tak for svarene, selvom disse dog ikke kan bruges :wink: Jeg kan også sagtens skyde fra hoften og har mine meninger om, hvor mange en ung dansk mand skal kunne tage. I gymnasiet tog jeg selv 65 i en idrætsprøve, men dette er sagen fuldstændig uvedkommende.

Jeg søger eventuelle undersøgelser, hvor der er f.eks. "er blevet udført pushups af eksempelvis 100 unge mænd i alderen XX-XX". "Øvelsen blev udført med håndsstilling blabla og godkendte pushup så således og således ud.

Disse skal bruges til at dokumentere visse krav, som skal stilles i et testskema :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share