Tabt mig for meget


mig2009
 Share

Recommended Posts

Du skal som sagt ikke komme tilbage i den samme gamle smøre. Men hvis du ønsker at tage på skal du ligge i et kalorieoverskud. dvs at du indtager flere kalorier dagligt end du forbruger.

og dette kan sagtens gøres med sund og nærende kost. i takt med du gør dette burde du styrketræne med tunge vægte så du kan opnå en muskelmasse igen. du kan dog suplere dit indtag af kalorier med protein shakes (ville jeg personligt ikke anbefale). men dette kan fremme det. eller waightgainer fra bodylab.dk.

dog synes jeg du skal klarer dig med dagligdagens ramedier. men det er vigtigt at du får opbygget lidt muskelmasse og så kan du tage din undervægt på i muskler, så du kommer op og ligge i normalområdet dog vil du så stadig ikke have en høj fedtprocent. men vil ligge på i det normalområdet på vægten.

Held og lykke med projektet.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du går i gang med noget styrketræning kan du få opbygget noget muskelmasse og få en pænere krop uden for meget fedt. Jeg vil foreslå full body 3 gange om ugen i et motionscenter. Vedrørende kost, så regn dit energilforbrug ud på beregneneren her på MOL og prøv så at læg dig 200-300 kcl over dit ligevægtsindtag. Sørg for at få 1-1,5 gram protein pr. kg kropsvægt. Helst fra magert kød og magre mejeriprodukter.

Link to comment
Share on other sites

Tak for jeres svar.

Ifølge stofskifteberegneren bruger jeg ca. 3000 KCAL pr. dag + ryger 30 cigaretter om dagen, har hørt at 1 cigaret forbrænder 10 kcal så alt i alt, 3300 kcal.

Hvad kan man egentlig tillade sig at spise pr. dag ca.? for at holde den nye vægt.

Er nemlig træt af at holde øje med kalorier hele tiden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share