Sign in to follow this  
mig2009

Tabt mig for meget

Recommended Posts

Du skal som sagt ikke komme tilbage i den samme gamle smøre. Men hvis du ønsker at tage på skal du ligge i et kalorieoverskud. dvs at du indtager flere kalorier dagligt end du forbruger.

og dette kan sagtens gøres med sund og nærende kost. i takt med du gør dette burde du styrketræne med tunge vægte så du kan opnå en muskelmasse igen. du kan dog suplere dit indtag af kalorier med protein shakes (ville jeg personligt ikke anbefale). men dette kan fremme det. eller waightgainer fra bodylab.dk.

dog synes jeg du skal klarer dig med dagligdagens ramedier. men det er vigtigt at du får opbygget lidt muskelmasse og så kan du tage din undervægt på i muskler, så du kommer op og ligge i normalområdet dog vil du så stadig ikke have en høj fedtprocent. men vil ligge på i det normalområdet på vægten.

Held og lykke med projektet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvis du går i gang med noget styrketræning kan du få opbygget noget muskelmasse og få en pænere krop uden for meget fedt. Jeg vil foreslå full body 3 gange om ugen i et motionscenter. Vedrørende kost, så regn dit energilforbrug ud på beregneneren her på MOL og prøv så at læg dig 200-300 kcl over dit ligevægtsindtag. Sørg for at få 1-1,5 gram protein pr. kg kropsvægt. Helst fra magert kød og magre mejeriprodukter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres svar.

Ifølge stofskifteberegneren bruger jeg ca. 3000 KCAL pr. dag + ryger 30 cigaretter om dagen, har hørt at 1 cigaret forbrænder 10 kcal så alt i alt, 3300 kcal.

Hvad kan man egentlig tillade sig at spise pr. dag ca.? for at holde den nye vægt.

Er nemlig træt af at holde øje med kalorier hele tiden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this