Vedr: Per Berndorff KSK


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg har hørt at Per i KSK har været ude for et bænkpres uheld, og skulle have skadet kæben ret voldsomt.

Er der nogen der ved om dette har noget på sig? Det er jo desværre nok rigtigt, ellers ville det være et mærkeligt rygte. Men er der nogen der ved hvad der er sket?

Det lyder voldsomt ubehageligt/smerte fuldt.

Link to comment
Share on other sites

jeg har hørt fra flere styrkeløftere han tabte 200 kg direkte ned i underansigtet. Self trøjeløft med kun en spotter og ingen sikkerhedsbøjler

Ja, mht løftet var det også det jeg hørte. Havde dog ikke hørt noget om vægt og spottere. Lyder rimelig vildt.

:unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Det var et uheld der skete den 23 Marts, til min store overraskelse så jeg Per dukke op til DM diverse i weekenden, og man må sige at Kirurgerne har gjort et fantastisk stykke arbejde, man kunne stort set ikke se at han havde fået ryddet hele undermunden, (man kunne se arret) han sagde til mig at han havde set FARLIG ud, men at han var ved godt mod, og er snart tilbage på styrkeløft scenen igen. :superman:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Det var et uheld der skete den 23 Marts, til min store overraskelse så jeg Per dukke op til DM diverse i weekenden, og man må sige at Kirurgerne har gjort et fantastisk stykke arbejde, man kunne stort set ikke se at han havde fået ryddet hele undermunden, (man kunne se arret) han sagde til mig at han havde set FARLIG ud, men at han var ved godt mod, og er snart tilbage på styrkeløft scenen igen. :superman:

Jeg så ham også godt dukke op til Diverse. Han så jo helt normal ud, så troede egentlig først, at det med ulykken var en and. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg så ham også godt dukke op til Diverse. Han så jo helt normal ud, så troede egentlig først, at det med ulykken var en and. :blink:

Det var det skam ikke, men han var blevet skruet sammen over flere omgange sagde han, og det var sgu blevet lavet pænt, men man kunne dog godt se at underkæben så lidt "mærkelig" ud når man stod tæt på, men den var jo også blevet knust efter hvad han sagde :unhappy::crazy:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde hoert det og det lyder intet mindre end brutalt :crazy:

Det giver sandelig anledning til eftertanke naar der skal baenkes tungt. Jeg har dog altid sikkerhedboejlerne i og hvis ikke, saa skal der sidespottere til paa tunge loeft det er helt sikkert. :cry:

Jeg haaber at han er ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share