Landevejscykling hos FitnessDK


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Sidste år kørte jeg nogle gange landevejscykling med FitnessDk fra Gentofte om søndagen.

Nu er det gode 2.gif og varme vejr :icecream: jo ved at indfinde sig og jeg sad og overvejede om jeg ikke skulle køre med dem i morgen. Jeg vil så lige gå ind på deres hjemmeside og tjekke om de nu også kører og hvornår, men kan ikke finde noget :unhappy: hverken på FitnessDKs egen hjemmeside eller team-fitnessdk.dk, som var den side de (så vidt jeg husker) brugte sidste år til at informerer på.

Nogen der ved om det også kører i år? :hands:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

jeg er selv medlem af fitnessworld, så jeg ved ikke noget om landevej hos fitness.dk.... men når nu du jo tilhører den noget sjældne race: piger der kører landevej - så kan jeg kun varmt anbefale at du kommer og kører med nogle af artsfællerne i 'de seje sild'.

Vi kører hver mandag kl 17 fra mosehuset (lige ved bellahøj), ca 60 km inkl 2-3 intervaller hvor der bliver givet gas. Der er god stemning, altid nogen at snakke med, og der bliver taget hensyn til at alle kan følge med.

tjek evt www.sejesildcykler.dk

Link to comment
Share on other sites

Lige for at informere andre, så startede FitnessDKs udendørscykling d.10. maj.

Nedenfor kan ses en nærmere beskrivelse - det er også tilladt at dukke op som gæst (dvs. ikke er medlem)

Nu på søndag d.31/5 er der ikke træning - der køres i morgen lørdag i stedet.

Kære fitness dk medlemmer!

Hver søndag indtil oktober 2009 kan du deltage i udendørscykling i fitness dk.

Jeres venlige og kompetente holdtrænere vil alle være til stede, og assistere jer sikkert og sjovt igennem fællestræningen.

Vi kører fra Gentofte præcis kl. 10.00, men du skal møde op, fremmøde i systemet samt printe billet ud senest 10-15 min før.

MØDESTED:

fitness dk - Gentofte, Gentoftegade 35. 1. sal.

fitness dk - Nygårdsvej opsaml. kl 09.40

Hvem kan deltage?

Alle der har et fitness dk medlemskab.

Gæster der ønsker at fællestræne med os skal oprettes på gæstelisten, der administreres af holdtrænerne.

TUREN OG TRÆNINGEN:

Vi kører samlet i gruppe med mulighed for 1-2 inddelinger afhængig af hvor friske I er:

- Hold 1 kører ca. 60-70 km. med en hastghed på 23-29 km/t.

- Hold 2 kører ca. 70-80 km. med en hastighed på 27-35 km/t

Turen tager 2½-3 timer og afslutningsvis mødes vi på Cafe Jorden Rundt.

Selve træningen vil tage udgangspunkt i følgende aktiviteter:

- Køre- og rutetekniske informationer

- Tempo-, bakke- og intervaltræning

- Træning i gruppe-, vifte- og sidevindskørsel

Andre klubber eller foreninger der er interesseret i at køre med os, bedes indsende deres ønsker på mail

til: [email protected]

Håber at se mange af jer – og GO´´ vind og vejr for 2009 sæsonen

Peter Gasque Poulsen

_ _ _

BOOKING:

Al booking sker i fitness dk i Gentofte, og senest 10-15 minutter før start.

NB!

For alle hold gælder det, at der ventes på alle og samles op.

Alle der deltager har egen cykel, og kører altid med hjelm.

Alle der deltager medbringer sygesikringsbevis, og kører på egen ansvarsforsikring.

Link to comment
Share on other sites

jeg er selv medlem af fitnessworld, så jeg ved ikke noget om landevej hos fitness.dk.... men når nu du jo tilhører den noget sjældne race: piger der kører landevej - så kan jeg kun varmt anbefale at du kommer og kører med nogle af artsfællerne i 'de seje sild'.

Vi kører hver mandag kl 17 fra mosehuset (lige ved bellahøj), ca 60 km inkl 2-3 intervaller hvor der bliver givet gas. Der er god stemning, altid nogen at snakke med, og der bliver taget hensyn til at alle kan følge med.

tjek evt www.sejesildcykler.dk

Ja, jeg har hørt om dem og har også haft planer om at prøve at køre med dem. Syntes bare mandag er en dårlig dag - lige efter weekendens træning, holder som regle hviledag mandag.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg har hørt om dem og har også haft planer om at prøve at køre med dem. Syntes bare mandag er en dårlig dag - lige efter weekendens træning, holder som regle hviledag mandag.

Kom med på CC's træning om søndagen.. Der er som regel ret mange(også kvinder).. 2-3 hold efter tempo. Fra café jorden rundt ved strandvejen.

Mere hvis Fit.dk ikke slår igennem.

Edited by Randi-Squash
Link to comment
Share on other sites

Er det Gentofte CC der kører fra Jorden rundt ? Og hvad tid

Jeg tror der menes Cycling Concept, ved i hvert fald at de kører fra Jorden Runde, se mere her.

@Randi: Jeg kørte også med FitDK sidste år, kender nogle af dem, ruterne mv. - og træningen er jeg også ganske tilfreds med. Så derfor jeg spurgte til dem :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror der menes Cycling Concept, ved i hvert fald at de kører fra Jorden Runde, se mere her.

@Randi: Jeg kørte også med FitDK sidste år, kender nogle af dem, ruterne mv. - og træningen er jeg også ganske tilfreds med. Så derfor jeg spurgte til dem :smile:

Jamen det lyder da godt.. Indimellem står man jo og mangler en makker at køre med. Tusinde tak for hjælpen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share