Ondt i knæ efter sjipning


mnvdk
 Share

Recommended Posts

Jeg er for nyligt begyndt at sjippe, og har måske været lidt for ambitiøs. I fem ud af syv dage i sidste uge sjippede jeg i ca. 30-45 minutter (med små pauser undervejs). Jeg sjippede i mine løbesko (og det skal måske lige nævnes at jeg overpronererer, så mine sko har indlæg). Det gik godt de første mange gange, men efter sidste gang var jeg begyndt at få lidt ondt lige under mine knæ, foran på "indersiden". Altså, på højre knæ, er det foran på benet, 1-2 cm under knæskallen, og lidt til venstre. Jeg prøvede dog at sjippe en sidste, men måtte give op, af frygt for større skader. Smerten er på begge knæ, og forhindrer mig i at hoppe og løbe så godt. Det føles IKKE som muskelsmerte, men en form for ledsmerte.

Nogen der ved hvad det kan skyldes, hvordan jeg "får den væk", og hvad jeg skal tænke over, hvis jeg skal begynde at sjippe igen? Jeg holder, naturligvis, lige nu en pause med både løb og sjipning, indtil smerten er væk.

På forhånd tak!

Mathias

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share