Fra 46,5 kgs til 44,2 kgs på ca 2 mdr! :-D


Guest Dreamgirl26
 Share

Recommended Posts

For fuck sake... Den her tråd er simpelthen en eller anden form for tragi-komisk underholdning...

DreamGirl: Lige et par hurtige bøger du kan læse, for måske bedre at kunne forstå hvad alle de hersens mennesker forsøger at fortælle dig: "Skønhedsmyten" af Naomi Wolf.

Og for din egen skyld: "Intuitive Eating" af Evelyn Tribole og Elyse Resch.

Believe you me; du kommer helt helt helt sikkert til at forstå hvad alle de mange mennesker har forsøgt at fortælle dig. Jeg håber at du vil lytte til en medsøster og virkelig forsøge at forstå at der er INGEN, absolut INGEN der er ude på at ødelægge det for dig eller fucke din 'slanke' livsstil op. Der har været medicin'ere, biologi-folk, idræts-studerende og deslige der har forsøgt at fortælle dig lidt commen sense.

Drop paraderne, se ordene, forstå meningen og efterlev budskabet.

Man skal spise, for at kunne bruge sin hjerne, som kun kan fungerer optimalt hvis der er rigeligt med kulhydrater i kosten. Og det er der ikke i din kost. Og det er selvfølgelig ikke noget du lige mærker fra den ene dag til den anden. Men et højt abstraktions-niveau, kræver altså også en høj energi-tilførsel. Så fokuser på at leve sundt og ikke kun på at leve slankt. Hvis du er skabt til at være så satans petit, så burde du kunne holde den vægt, ved at spise når du er sulten og IKKE kun når kostplanen tillader det...

LYT LYT LYT!!!!

Kærlig Hilsnen Darjeeling-ltd.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

For det andet.. har Sina ufatteligt dårlig smag, mangel på bedømmelse og sikkert også en stakkels taber, hvis hun vel og mærke tager imod dit frieri.. :wink:

For det tredje.. mennesker, der ikke kan magte at deltage i en almindelig konversation, uden at nedværdige sig selv og andre med diverse spydigheder, eder og forbandelser, når ikke ret langt op ad rang-stien.. Det viser også klart, at der er tydelig mangel på selv-kontrol, hvis man ikke kan styre sit sprog (også = temperament) rigtigt... Der skal åbenbart ikke meget til, før I mister selv-balancen... Jeg har ondt af jer stakler.. tsk tsk.. :nonono:

Men igen, tillykke med dit mål *Highfive* :1356:

Ps.

Hvor er der mange sure miner herinde!

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves. :smile:

Og siden I to jo ikke er for skarpe, og jeg nødigt vil have, at I går glip af min sjove pointe, så kan jeg da lige som en lille sidebemærkning adde, at det altså er jer, der er de dumme og mig, der er guderne, der kæmper forgæves. Eller i mit tilfælde, eftersom jeg kun er en, guden. Gudinden, om man vil. :smile: :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves. :smile:

Og siden I to jo ikke er for skarpe, og jeg nødigt vil have, at I går glip af min sjove pointe, så kan jeg da lige som en lille sidebemærkning adde, at det altså er jer, der er de dumme og mig, der er guderne, der kæmper forgæves. Eller i mit tilfælde, eftersom jeg kun er en, guden. Gudinden, om man vil. :smile: :smile:

Mod megalomani kæmper selv guderne forgæves.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Alt med måde :wink:

Jeg snakker om et + på 10-15kg fra "normal" vægten. Ikke 45kg :tongue:

Det handler også om krops sammensætning

sagde du + 10-15 fra normalvægten????? :cry: Altså PLUS?? 3-5 kunne måske være pænt... men plus 10-15.. så skal disse kgs GODT NOK fordele sig yderst heldigt!!

Link to comment
Share on other sites

sagde du + 10-15 fra normalvægten????? :cry: Altså PLUS?? 3-5 kunne måske være pænt... men plus 10-15.. så skal disse kgs GODT NOK fordele sig yderst heldigt!!

Du kunne jo få dig et flot sæt plastikpatter, jeg vil gerne sponsorere dem, så længe jeg har eneret på at hive i dem.

Link to comment
Share on other sites

Dreamgirl, du er så smækfyldt med fail

Jeg fatter ikke at så mange af dem der skriver i denne tråd synger din sang istedet for at gøre som Sina.

Jeg gennemgår lige dine fails

1.

Dit mål er defekt. Det er selvfølgelig en subjektiv betragtning ud fra et æstetisk synspunkt, men ud fra et sundhedsfagligt er det klokkeklart at det du laver er usundt. Når sundhedsmæssige hensyn må vige for æstetiske er man ude på et skråplan

2.

Du henvender dig på et motionsforum for at få råd til hvordan du når dit mål (bahandlet under punkt 1), men vælger at ignorere dem eller tilsidesætte dem, TIL TRODS for at rådene kommer fra folk der ubetinget ved mere om motion og kost end dig selv. Da du så var færdig med at pisse en stor del af MOL iøvrigt rimeligt vidende brugere op af ryggen, vælger du at gøre som du selv havde planlagt fra starten af og laver en tråd om hvordan du juhuuuu har nået dine mål

Udfra dine billeder vurderer jeg at din fedtprocent ikke er specielt lav, hvilket din vægt i betragtning må betyde at du er tyndfed (=lav muskelmasse og høj fedtmasse). Tillykke.

Du er en ignorant (du ignorerer folk der er langt mere vidende end dig, SELV når du spørger andre til råds). Det ændrer karakterer ikke på. Faktisk er nogle af de største idioter jeg har kendt, nogle af dem der fik høje karakterer.

En anden ting. Du er ikke lækker. Du er doable, på en rimeligt prol måde endda.

Her er et lille tip. Du er jo tydeligvis ikke interesseret i at lære noget og du vælger nogle veje, der ikke har noget at gøre med et sundt kropsbillede, så jeg har svært ved at se hvad det egentlig er du laver på MOL. Kan du ikke bare tage over på østrogen.dk, dkbn eller rockerdating.dk, hvor du kan få det ud af det som du vil.

Peace

out

(med fare for at få sin første warn eva')

Link to comment
Share on other sites

En anden ting. Du er ikke lækker. Du er doable, på en rimeligt prol måde endda.

Hvordan kan du vurdere det ud fra et mikroskopisk billede hvor hele kroppen er forsøgt portræteret?

Derudover har det vel heller ikke så meget at gøre i forhold til sagen om hendes kostomlægning...

Ydermere tror jeg DG har taget nogle at rådene til sig. Det er da bestemt et fint skridt omend det måske ikke er så stort et skridt som du gerne vil have hende til at tage.

Link to comment
Share on other sites

Overskriften fangede min opmærksomhed, mest fordi jeg tænkte; Det vægttab svarer nærmest til forskellen mellem en god middag og et størrere toiletbesøg. Ved nærmere efterregning, kan jeg dog godt se at det i forhold til patientens kropsstørrelse, er tale om fornuftigt vægttab i forhold til den tid det er opnået på. Derimod virker det ikke ikke fornuftigt udfra en BMI beregning, idet det bringer patienten fra et lavt BMI, til den nedre grænse for normalværdien.

Trods dette, må man respektere at menneskers fire valg, kan medføre at de vælger yderligtgående kropssammensætninger, og sålænge det ikke er klart sundhedsskadeligt, mener jeg ikke man bør opponerer voldsomt.

Den beskrevne kostplan og motionsaktivitet er på grænsen til det bekymrende, og jeg mener at "dreamgirl" på være opmærksom på følgende faldgruber;

1) D-vitamin mangel, selv med lidt fisk en gang imellem. Tag en multivitaminpille om dagen, og sørg for at få lidt ubeskyttet (uden høj solfaktor) naturlig sol i sommerhalvåret.

2) Mangel på essentielle fedtsyrer. Indtag feks. 25 gram valnødder dagligt, eller brug moderne ikkeøkologisk rapsoile i madlavningen i små mængder, eller sørg for at få fed fisk flere gange om ugen (laks, hellefisk, makrel, sild, torskerogn, ørred).

3) Psykiske problemer. En overfokusering på egen krop og udseende kan medføre psykiske problemer i længde, vær opmærksom på falgruberne, lad ikke din kost og motion blive det dominerende indhold i dit liv. Tænk på at opbyge et følelsesmæssigt og intellektuellt indhold også, husk trods alt på at uanset hvad du gør, bliver du ikke ved med at se godt ud i længden.

Mht. bekymringerne om dit proteinindtag, mener jeg de er overdrevne. Den kost der er beskrevet i den oprindelige plan er meget langt fra at kunne medføre proteinmangel.

Afslutningsvis vil jeg sige at den lange tråd har været svært underholdende grundet den ophidsede tone og farverige sprogbrug :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan du vurdere det ud fra et mikroskopisk billede hvor hele kroppen er forsøgt portræteret?

Derudover har det vel heller ikke så meget at gøre i forhold til sagen om hendes kostomlægning...

Ydermere tror jeg DG har taget nogle at rådene til sig. Det er da bestemt et fint skridt omend det måske ikke er så stort et skridt som du gerne vil have hende til at tage.

Hej, hun har et galleri fyldt med mærkelige billeder hvor hun står underligt og kigger.

Link to comment
Share on other sites

Dreamgirl, du er så smækfyldt med fail

Jeg fatter ikke at så mange af dem der skriver i denne tråd synger din sang istedet for at gøre som Sina.

Jeg gennemgår lige dine fails

1.

Dit mål er defekt. Det er selvfølgelig en subjektiv betragtning ud fra et æstetisk synspunkt, men ud fra et sundhedsfagligt er det klokkeklart at det du laver er usundt. Når sundhedsmæssige hensyn må vige for æstetiske er man ude på et skråplan

2.

Du henvender dig på et motionsforum for at få råd til hvordan du når dit mål (bahandlet under punkt 1), men vælger at ignorere dem eller tilsidesætte dem, TIL TRODS for at rådene kommer fra folk der ubetinget ved mere om motion og kost end dig selv. Da du så var færdig med at pisse en stor del af MOL iøvrigt rimeligt vidende brugere op af ryggen, vælger du at gøre som du selv havde planlagt fra starten af og laver en tråd om hvordan du juhuuuu har nået dine mål

Udfra dine billeder vurderer jeg at din fedtprocent ikke er specielt lav, hvilket din vægt i betragtning må betyde at du er tyndfed (=lav muskelmasse og høj fedtmasse). Tillykke.

Du er en ignorant (du ignorerer folk der er langt mere vidende end dig, SELV når du spørger andre til råds). Det ændrer karakterer ikke på. Faktisk er nogle af de største idioter jeg har kendt, nogle af dem der fik høje karakterer.

En anden ting. Du er ikke lækker. Du er doable, på en rimeligt prol måde endda.

Her er et lille tip. Du er jo tydeligvis ikke interesseret i at lære noget og du vælger nogle veje, der ikke har noget at gøre med et sundt kropsbillede, så jeg har svært ved at se hvad det egentlig er du laver på MOL. Kan du ikke bare tage over på østrogen.dk, dkbn eller rockerdating.dk, hvor du kan få det ud af det som du vil.

Peace

out

(med fare for at få sin første warn eva')

Jeg tror ikke du skal være bange for en advarsel, når man ser på hvad der ellers er ytret i denne tråd. Udover dine kommentarer til DGs udseende (som er irrelevante i denne sammenhæng) rammer du jo i plet med det meste.

Link to comment
Share on other sites

sagde du + 10-15 fra normalvægten????? :cry: Altså PLUS?? 3-5 kunne måske være pænt... men plus 10-15.. så skal disse kgs GODT NOK fordele sig yderst heldigt!!

Kan måske sige 1-15kg men heller en tand blødt, end at ta fat i en røv og mærke knogler :crazy:

Det kan jo være en blanding af muskelmasse og fedt man tager på. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
DG, lægger du ikke nogle flere billeder op, gerne nogle, hvor man kan se din numse.

Hmm..hehe! tja, jeg ville da være kvinde nok til at turde det, i det mindste. :smile:

Men i og med, at det nok ik' tjener et relevant formål, og at det ikke kommer til at gavne mig det mindste, ja, så undlader jeg det nok.. Sikke en skam.. den er ellers ret så lækker og fast..

Nu tror jeg, at det snart er på tide, at denne tråd forsvinder fra MOL's overflade.. Jeg er ærligt talt ved at være pænt træt af det hele.. Især af hjernesvage, selvoptagede, debile, mandschauvanistiske kritikere, der selv ligger under for janteloven.. Derfor skal der gøres grin med alt og alle "der tror, at de er noget.." Vi skal rigtigt ned under skovlen, ikke sandt? Bare en skam, at jeres barnlige opførsel preller af.. :smile:

Okay.. jamen, hvis I er trætte af mig, er jeg sandelig også dobbelt så trætte af jer!! Så jeg tror da frivilligt at jeg vælger at slette min profil herinde, og opretter mig et andet sted...

Men...

Tak til alle, der har forsøgt at rådgive mig.. På den flinke måde!

Tak til alle, der trods alt ser bag facaden... der ser mig som et menneske med fejl og mangler, præcist som alle andre.

Tak til alle, der har bevaret roen, og blevet ved med at rådgive mig, selvom jeg til tider har været stædig!

Tak til alle, for jeres komplimenter osv.

Jeg vil sige, at jeg tager jeres råd seriøst. Det kræver viljestyrke, og der er sikkert lang vej, men jeg ER begyndt at flette dem ind i min hverdag.

Så til dem af jer, der faktisk har et hjerte, inde bag den åh-så-hårde facade, og vitterligt bekymrer sig om mig, vil jeg også sige tak!

Tak for en underholdende diskussion. :wink:

Dreamgirl26

Link to comment
Share on other sites

Hmm..hehe! tja, jeg ville da være kvinde nok til at turde det, i det mindste. :smile:

Men i og med, at det nok ik' tjener et relevant formål, og at det ikke kommer til at gavne mig det mindste, ja, så undlader jeg det nok.. Sikke en skam.. den er ellers ret så lækker og fast..

Nu tror jeg, at det snart er på tide, at denne tråd forsvinder fra MOL's overflade.. Jeg er ærligt talt ved at være pænt træt af det hele.. Især af hjernesvage, selvoptagede, debile, mandschauvanistiske kritikere, der selv ligger under for janteloven.. Derfor skal der gøres grin med alt og alle "der tror, at de er noget.." Vi skal rigtigt ned under skovlen, ikke sandt? Bare en skam, at jeres barnlige opførsel preller af.. :smile:

Okay.. jamen, hvis I er trætte af mig, er jeg sandelig også dobbelt så trætte af jer!! Så jeg tror da frivilligt at jeg vælger at slette min profil herinde, og opretter mig et andet sted...

Men...

Tak til alle, der har forsøgt at rådgive mig.. På den flinke måde!

Tak til alle, der trods alt ser bag facaden... der ser mig som et menneske med fejl og mangler, præcist som alle andre.

Tak til alle, der har bevaret roen, og blevet ved med at rådgive mig, selvom jeg til tider har været stædig!

Tak til alle, for jeres komplimenter osv.

Jeg vil sige, at jeg tager jeres råd seriøst. Det kræver viljestyrke, og der er sikkert lang vej, men jeg ER begyndt at flette dem ind i min hverdag.

Så til dem af jer, der faktisk har et hjerte, inde bag den åh-så-hårde facade, og vitterligt bekymrer sig om mig, vil jeg også sige tak!

Tak for en underholdende diskussion. :wink:

Dreamgirl26

Bare pas på dig selv :smile:

Ingen grund til at være extreme for et eller andet åndssvagt ideal.

Gir dig ret i Mol er lidt af en børnehave ind i mellem.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Bare pas på dig selv :smile:

Ingen grund til at være extreme for et eller andet åndssvagt ideal.

Gir dig ret i Mol er lidt af en børnehave ind i mellem.

Det er rigtigt..... begge dele!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ærligt talt ved at være pænt træt af det hele.. Især af hjernesvage, selvoptagede, debile, mandschauvanistiske kritikere, der selv ligger under for janteloven.. Derfor skal der gøres grin med alt og alle "der tror, at de er noget.." Vi skal rigtigt ned under skovlen, ikke sandt? Bare en skam, at jeres barnlige opførsel preller af.. :smile:

Wauw. I'm speechless. Jeg tror måske, det er den mest langt ude fejlslagne tolkning af en tråd, jeg nogensinde har set. Fascinerende! :smile:

Okay.. jamen, hvis I er trætte af mig, er jeg sandelig også dobbelt så trætte af jer!! Så jeg tror da frivilligt at jeg vælger at slette min profil herinde, og opretter mig et andet sted...

Ok, hej hej :smile:

Men...

Tak til alle, der har forsøgt at rådgive mig.. På den flinke måde!

Tak til alle, der trods alt ser bag facaden... der ser mig som et menneske med fejl og mangler, præcist som alle andre.

Tak til alle, der har bevaret roen, og blevet ved med at rådgive mig, selvom jeg til tider har været stædig!

Tak til alle, for jeres komplimenter osv.

Mods, kan I på en eller anden måde lægge noget Enya-musik henover denne del af indlægget? Tak. :smile:

Tak for en underholdende diskussion. :wink:

Dreamgirl26

My pleasure. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share