Therma Power


L.M
 Share

Recommended Posts

Klippet fra Netdoktoren om Therma Power:

'Therma Power' er et præparat, der indeholder efedrin 8%, coffein, samt nogle andre substanser som chili og ingefær. Therma Power er derfor meget lig de danske slankepiller 'Letigen'. 'Letigen' blev fjernet fra markedet på grund af usikkerhed om, hvorvidt de kunne give sjældne, men alvorlige, bivirkninger som slagtilfælde og blodpropper.

Præparatet er forbudt i Danmark, EU og i USA. Jeg må derfor kraftigt fraråde, at du tager dem, selvom man måske kan få fat i dem over nettet. Især vil jeg fraråde dig at bruge 'Therma Power' til at tabe dig under en graviditet!

At produktet er forbudt, bør i sig selv være nok til at man holder sig fra det.

PS: DG26, du er simpelthen noget af det dummeste og samtidigt mest underholdende jeg længe har stødt på her på MOL. Opretter du ikke snart en blog, eller udgiver en bog, hvor du giver kostråd til diverse atleter og sportsudøvere på eliteplan?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Flaming (Internet)

From Wikipedia, the free encyclopedia

Flaming is a hostile and insulting interaction between Internet users. Flaming usually occurs in the social context of a discussion board, Internet Relay Chat (IRC) or even through e-mail. An Internet user typically generates a flame response to other posts or users posting on a site, and such a response is usually not constructive, does not clarify a discussion, and does not persuade others. Sometimes, flamers attempt to assert their authority, or establish a position of superiority over other users. Other times, a flamer is simply an individual who believes he or she carries the only valid opinion. This leads him or her to personally attack those who disagree. In some cases, flamers wish to upset and offend other members of the forum, in which case they can be called "trolls". Most often however, flames are angry or insulting messages transmitted by people who have strong feelings about a subject.

Some equate flaming with simply letting off steam, though the receiving party may be less than pleased. Similarly, a normal, non-flame message may have elements of a flame—it may be hostile, for example—but it is not a flame if its author seriously intends to advance the discussion. The word "flaming" is also sometimes used for long, intensive and heated discussions, even though insults do not occur.

Although the trading of insults is as old as human speech, flaming on the Internet, like many other online 'actions,' started in the Usenet hierarchies (although it was known to occur in the WWIVnet and FidoNet computer networks as well). Recently, several online forums have actively encouraged flaming amongst fellow posters.

Link to comment
Share on other sites

Mon DreamGirl har gået på Sidney Lee's School of hardcore debating online??? Hun er jo en troll af Sidney Lee'ske dimensioner! Nå, nok om det...

Jeg er røvtræt af piger, som pludselig opdager midt i maj at strandsæsonen nærmer sig! "Vi har ikke noget i mod at være fede om vinteren, for der skubber vi bare maven op i BH'en og smør os ind i protan, så er der ikke en kæft, der lægger mærke til dellerne. (Jeg siger ikke at I ser sådan ud, trådstartere, som jeg ikke kan huske navnet på :tongue: - Jeg generaliserer!)

HVad med at leve sundt hele året, og så være lidt mere disciplinerede og droppe fritterne bare den ene gang om dagen, så forbruget bliver halveret. Og NEWS-FLASH! Der er sukker i sodavand. Det er heller ikke specielt godt for en at drikke store mængder om dagen.

Så et lille mavesurt opråb fra mig. Det skal ikke forstås som et angreb på hverken trådstarter, DreamGirl, min kommende kone (Sina). Mere et generelt angreb på smutveje!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Mon DreamGirl har gået på Sidney Lee's School of hardcore debating online??? Hun er jo en troll af Sidney Lee'ske dimensioner! Nå, nok om det...

Jeg er røvtræt af piger, som pludselig opdager midt i maj at strandsæsonen nærmer sig! "Vi har ikke noget i mod at være fede om vinteren, for der skubber vi bare maven op i BH'en og smør os ind i protan, så er der ikke en kæft, der lægger mærke til dellerne. (Jeg siger ikke at I ser sådan ud, trådstartere, som jeg ikke kan huske navnet på :tongue: - Jeg generaliserer!)

HVad med at leve sundt hele året, og så være lidt mere disciplinerede og droppe fritterne bare den ene gang om dagen, så forbruget bliver halveret. Og NEWS-FLASH! Der er sukker i sodavand. Det er heller ikke specielt godt for en at drikke store mængder om dagen.

Så et lille mavesurt opråb fra mig. Det skal ikke forstås som et angreb på hverken trådstarter, DreamGirl, min kommende kone (Sina). Mere et generelt angreb på smutveje!

hmm.. dit indlæg var faktisk ikke værst..

Du er vildt go til at pakke dit budskab ind i sjove udtryk, og alt det der, så det faktisk er ret så morsomt at læse! Og du har ikke mindst ret i dine guldkorn.. :wink:

Men, men, men... Nu skal du ikke overdænges med lutter roser...

Hvorfor skal jeg nu sammenlignes med Sidney Lee???? :blink: Han er sikkert sød og rar, og alt det der.. (Sikkert også derfor, han bliver sådan hængt ud..) Det er jo nu engang folk, der skiller sig ud og er anderledes end normen, succes i livet, selvtillid mm. der bliver vrisset ansigter af.. Og hvorfor? spørger jeg bare! Jalousi har godtnok ingen grænser... :nonono:

Jeg kender ham ikke. Så jeg vil ikke dømme ham. Det kan godt være, at han er lidt speciel, på en weird-agtig-måde, efter nogens mening.. Men hallo.. Der er da tusindvis af andre danske mænd, der er VÆRRE end ham, og har en livsstil, der er psykopatisk langt ude...!

Og hold så op med at kalde mig en doable, proll, troll, og alle de der latterlige, nørdede udtryk, som man rent faktisk IKKE behøver at være dum og hjernelam for, hvis man ikke lige forstår meningen!! For dem, der har opfundet de udtryk, er sikkert nogle mega nørder, der ik bestiller andet, end at sidde på en internetcafé hele natten og spille AOM, el. lign.. (og JA, jeg VED rent faktisk godt hvad AOM er!)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvor er det fantastisk med folk der ikke er bange for at gøre sig selv til grin. Også selvom de ikke selv kan se det :laugh:

Tja, det hedder anti-jantelov, kære ven... noget, som visse personer herinde godt kunne lære en del om.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

hmm.. dit indlæg var faktisk ikke værst..

Du er vildt go til at pakke dit budskab ind i sjove udtryk, og alt det der, så det faktisk er ret så morsomt at læse! Og du har ikke mindst ret i dine guldkorn.. :wink:

Men, men, men... Nu skal du ikke overdænges med lutter roser...

Hvorfor skal jeg nu sammenlignes med Sidney Lee???? :blink: Han er sikkert sød og rar, og alt det der.. (Sikkert også derfor, han bliver sådan hængt ud..) Det er jo nu engang folk, der skiller sig ud og er anderledes end normen, succes i livet, selvtillid mm. der bliver vrisset ansigter af.. Og hvorfor? spørger jeg bare! Jalousi har godtnok ingen grænser... :nonono:

Jeg kender ham ikke. Så jeg vil ikke dømme ham. Det kan godt være, at han er lidt speciel, på en weird-agtig-måde, efter nogens mening.. Men hallo.. Der er da tusindvis af andre danske mænd, der er VÆRRE end ham, og har en livsstil, der er psykopatisk langt ude...!

Og hold så op med at kalde mig en doable, proll, troll, og alle de der latterlige, nørdede udtryk, som man rent faktisk IKKE behøver at være dum og hjernelam for, hvis man ikke lige forstår meningen!! For dem, der har opfundet de udtryk, er sikkert nogle mega nørder, der ik bestiller andet, end at sidde på en internetcafé hele natten og spille AOM, el. lign.. (og JA, jeg VED rent faktisk godt hvad AOM er!)

Kære DreamGirl. TRO mig! Jeg har INTET i mod dig, og jeg har efterhånden også vænnet mig til at man ikke kan gå nogen steder uden at skulle konfronteret med Sidney Lee og hans mere eller mindre rigtige view på verden.

Jeg skrev ikke at du er LIGESOM Sidney Lee, men din måde at debattere på, minder utroligt meget om hvad han præsterede, da han i en kortere periode var aktiv her på MOL.

Sidney Lee på MOL

Jeg finder den blandede menneskemængde på MOL utroligt farverig. Jeg har haft hidsige diskussioner med folk herinde tidligere, som jeg faktisk anser som ganske gode kammerater i dag. (Dermed ikke sagt at jeg har tænkt mig at vente udenfor din gadedør, så vi kan mødes tilfældigt og blive venner :tongue: )

Som jeg skrev skulle det ikke forstås som et angreb, blot en observation, og nu kommer der lige en til, samt en venligt råd: Jeg havde selv en dårlig vane med ikke at læse folks indlæg til mig ordentligt. Jeg skøjtede henover dem, og derfor gik meningen nogen gange lidt tabt. Det kom til udtryk, når jeg så svarede på det. Efter at have haft en profil herinde i ca. 7 år (hvor nederen alligevel at bruge syv år af sit liv på at TROLL'e på nettet! :w00t: ) har jeg efterhånden fundet ud af at man er nødt til at fjerne al sarkasme og ironi fra sine indlæg, da det er fuldstændigt umuligt at understrege ironi, sarkasme og og lignende uden brug af kunstige hjælpemidler (her tænker jeg ikke på Therma Power eller HGH, men smileys og billeder)

Så derfor læs folks indlæg igennem, og selvom det er et angreb på din person (hvilket det her IKKE skal forstås som! :smile: ) så giv dig tid til at reflektere på hvad det egentligt er de siger, for nogle af dine indlæg er kommet til at fremstå ufrivilligt komiske. Det har jeg sgu også prøvet, og det ødelægger lidt ens chancer i kommende debatter. :smile: Du kan se hvor hurtigt folk gik til angreb, da du skrev i denne tråd.

Og for lige vænne tilbage på sporet: L.M. Hold jer fra Therma Power. Skidtet er ulovligt, der er bivirkninger og hvis den ene af dem er døden, så synes jeg absolut det er værd at overveje, og derefter HURTIGT droppe! Følg nogen af de fremragende kostråd, der er herinde på MOL. Der er faktisk RIGTIGT mange mennesker der ved hvad de snakker om, og hvis der bare havde været en enkelt kuglestødstræner herinde, så tror jeg nok ikke jeg havde brugt andre hjemmesider overhovedet. I spurgte og I fik et svar. Jeg håber I følger rådene. (De af dem, der anbefaler jer IKKE at tage skidtet)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:laugh::laugh::laugh::laugh:

Hvad er AOM? :blush:

AOM = Age of Mythology.. men siden du ikke kender det spil, går jeg ud fra du ikke falder i den beskrevne kategori af nørdede individer. Eller det kunne tænkes, at old-scool games ikke lige er din cocktail :wink:

Link to comment
Share on other sites

AOM = Age of Mythology.. men siden du ikke kender det spil, går jeg ud fra du ikke falder i den beskrevne kategori af nørdede individer. Eller det kunne tænkes, at old-scool games ikke lige er din cocktail :wink:

Haha, den var god. Age og Mythology som et old-school spil? Hvad ville du så kalde Dune, Command & Conquer, Warcraft I - som også alle er rts-spil?

(Sorry for offtopic, but she started it :blush: )

Link to comment
Share on other sites

Den er i det mindste naturlig, og ikke fyldt med evt. giftstoffer, som diverse slankeprodukter kan være!

Fat det...!!

Din kost er langt fra naturlig.

Til gengæld er dit (formentlig ubevidste) talent for underholdning enormt! Det er så sindssygt fedt med folk som bare bliver ved og ved med at gøre sig selv til grin uden nogen som helst føling med hvad der sker omkring dem. Socialt handicappet tror jeg betegnelsen er :laugh:

Muligvis har du sat dig ind i ernæring m.v. (hvilket bare gør din stædighed endnu mere uforståelig), men ligefrem at argumentere for at (formentlig) forholdsvis uvidende folk på området kan få inspiration af din "naturlige kost" er på grænsen til at være i samme genre som at fortælle 5 årige at det er sundt at ta en smøg når de har været ude og lege.

Link to comment
Share on other sites

Bare lige for at fortsætte offtopic stilen nu hvor dream girl så elegant har ført snakken ind på snak om nørde spil, (hvor AOM jo åbenbart er kongen af dem alle :crazy: ), så syntes jeg helt klart at starcraft skal nævnes.

Dream girl, du virker faktisk som en ganske flink og rar person, men hvorfor i alverden bliver du ved med at skrive ting og sager herinde som om du ved en masse om alting. Din viden om kost er ernæring er der flere gange blevet stillet spørgsmålstegn ved, din forståelse for ironi er minimal og prikken over i'et er her hvor du begynder at definere nørder... Accepter at du ikke ved alt og begynd stille og roligt og lære ting om kost, internet jagon (doable, proll og troll fx.) og endelig så syntes jeg det er dumt at fortælle folk hvordan ting hænger sammen når man ikke engang selv forstår bare 50% af emnet.

Link to comment
Share on other sites

Hell yeah! Sidder faktisk selv og spiller Starcraft Broodwar lige nu - gudespillet!

Har i hørt at de har startet Starcraft II beta-signup? :) Bare ærgeligt ens computer ikke kan trække det...

Undskylder mange mange gange for off-topic endnu en gang :)

*Drools over Starcraft II...*

Link to comment
Share on other sites

HALLO ? hvorfor tror i stadig DG26 er en virkelig person ? den svære inkongruens imellem udtalelser og viden, mellem viden og frembusen, bør gøre det klart for jer at DG26 er en anden kendt bruger af forumet der med sine indlæg og svar forsøger at provokere os alle til at hidse os op og være underholdende. Billeder af den type der findes på profilen er der masser af, de kan være sakset fra et modeblad, eller være en eks-kæreste.

Link to comment
Share on other sites

HALLO ? hvorfor tror i stadig DG26 er en virkelig person ? den svære inkongruens imellem udtalelser og viden, mellem viden og frembusen, bør gøre det klart for jer at DG26 er en anden kendt bruger af forumet der med sine indlæg og svar forsøger at provokere os alle til at hidse os op og være underholdende. Billeder af den type der findes på profilen er der masser af, de kan være sakset fra et modeblad, eller være en eks-kæreste.

Fordi jeg har krøllet hendes lagner!!!

Sorry, DreamGirl! Håber du tilgiver mit dumme svar!!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Hej vi er 2 piger der gerne vil tabe os her op til bikini tiden :tongue: .

Vi har fundet en masse fra nettet, men vi faldt over Therma Power?

er der nogle som har noget at sige omkring det? eller har prøvet det?

skal man holde sig langt fra det, eller hjælper det?

:smile:

Selv om der i denne tråd i høj grad overdrives mht. ECA risiko og bivirkninger, vil i være bedst tjent med at følge en fornuftigt kost- og træningsplan.

I forbindelse med den CNS-stimulerende virkning skulle ECA øge forbrændingen med 3-4 %, hvilket svarer til 60-80 kcal el. 10 min. ekstra på løbebåndet (beregnet ud fra en kostplan indeholdende 2000 kcal).

Når producenten samtidig har et blakket ry, er der ikke nogen fornuftig grund til at starte med Therma power.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share