FUll body træningsprogram - Fungerer det?


andersbm
 Share

Recommended Posts

Der hersker vist ikke længere nogen tvivl om, at du er langt mere inde i fagterminologien end jeg, men det ændre dog ikke ved at dine hamstrings bliver trænet ved dødløft og squat, jeg mener personligt at den træning de får ved de to øvelser er nok, det gør du ikke. Man kan selvfølgelig sige at siden folk laver Biceps curls, hvorfor så ikke også gå ind og lave mere specifik Hamstrings træning? Fordi det er de færreste der er ligeså interesseret i svulmende hamstrings som de er i kæmpe overarme :wink: Og så ligger der også det i det, at det bevægelse mønster man bruger i squat og dødløft er temmeligt relevant i ens dagligdag, altså man kan faktisk bruge det til noget udover en stor muskel, bevøgelse mønstret for biceps curls er faktisk også ganske relevant i dagligdagen. Jeg ser på ingen måde sammenhængen til specifik hamstrings træning, til ens dagligdag, men kan selvfølgelig være at der er det? Men at jeg bare ikke lige kan se det? Men er klart, at hvis man virkelig er interesseret i kæmpe hamstrings, ja så har du sikkert ret i, at det er godt at lave noget specifikt arbejde for dem :tongue:

Du har helt klart en pointe :tongue:

Men så er det jo bare den gamle klassiske diskussion, om bb'ere kun gider træne overkroppen og det de kan se i spejlet :wink:

Jeg begyndte først at bruge leg curls for et års tid siden, efter en strandtur hvor nogle venner pludselig påpegede at mine hamstrings så absurd små ud i forhold til qauds og overkrop :mad:

God weekend :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share