Mit program! Sårn da..


Ethan Hunt
 Share

Recommended Posts

Hej Alle!

Ville bare lige høre hvad i synes om det træningsprogram jeg har fået sat sammen?

Der er måske rigeligt mange øvelser og sæt. Hva kan jeg sætte ned?

ps. jeg har kun 3 rep squat fordi jeg "kun" er interriseret i den testeron frigivele, det medfører.

Jeg træner for maksimal muskelvækst.

Mvh Ethan

Nyt_tr_ningsprogram.doc

Link to comment
Share on other sites

My two cents:

Lav 4 sæt bænkpres, smid dine standing cable-iso-super-bling-bling flies væk på din dag 1!

På dag 2 burde du smide pulldowns væk, og så lave 1 sæt chins mere! Men jeg synes så du burde bytte om på squats og dødløft... Sådan at du kører "høje" reps i squats, og lave reps i dødløft... Det vil jeg i hvert fald foretrække, da jeg synes det bliver svært at køre med en pæn form i tung DL over 5-6 reps! Og så burde du lave mere end 3 sæt, hvis du kun vil lave 3 reps.

Men hvis du kommer det igennem to gange om ugen, så synes jeg skam det ser fornuftigt ud!

By the way, bør du ikke låse dig helt fast på det samme antal reps hver gang, hele tiden, da du så højst sandsynligt vil ramme et plateau! Find på en eller anden simpel form for periodisering!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share