Slim


Ducks
 Share

Recommended Posts

Jeg ville høre, hvad der skal til, for at blive helt tynd uden at så for spinkel ud? Jeg vejer lige nu omkring 82kg og 187cm høj og er startet i Fitness World hvor jeg prøver at motionere 1 time om dagen for at forbrænde så meget som muligt, men jeg går ud fra jeg også skal fokusere på kosten og styrketræning?

Jeg har fundet et eksempel, hvad der kunne være en fornuftig målsætning http://kortlink.dk/6sxz

Hvor lang tid vil det tage og hvad skal jeg koncentrere mig om? Skal gerne komme med andre kropsmål, hvis det er nødvendigt for at udtale jer.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg tænkte, mit mål er ikke at blive pumpet vildt meget, jeg træner lidt vægte men fedt tabet er mit mål, men vil gerne have nogle guidelines til, hvordan folk gør, eller skal jeg bare passe lidt på med kosten og så fortsætte med at træne 1 time motion hver dag?

Link to comment
Share on other sites

Du skal koncentrere dig om at tabe dig, fyren på billedet har jo ikke trænet med vægte så det kan du springe over, hvis hans form er dit mål.

LOL, nu er det jo ikke alle der præsterer det samme som dig, men stadig har kastet rundt med vægte!! Jeg vil til gengæld mene, at han ikke er overdrevet cuttet.

Link to comment
Share on other sites

LOL, nu er det jo ikke alle der præsterer det samme som dig, men stadig har kastet rundt med vægte!! Jeg vil til gengæld mene, at han ikke er overdrevet cuttet.

Han er bestemt ikke overdrevet cuttet og han har bestemt også trænet med vægte!

Link to comment
Share on other sites

Uanset hvor stor eller lille fyren på billedet virker på én, og om man tror han træner eller ej. Så er den mest effektive måde at ændre sin kropssammensætning på ved hjælp af vægttræning samt en fornuftig kost.

Så lad være med at være bange for at bliver for pumpet eller stor. Få gang i et fornuftigt styrketrænings/Bodybuilding program og gi' den gas. Stiger vægten for hurtigt så skærer du i kaloriene eller/og smider noget kredsløbstræning oveni. :smile:

Ps. Fyren på billedet har helt sikkert trænet med vægte men er da enig med SørenW at ikke er nogen specielt imponerende fysisk han fremviser. Dvs. lidt trænet pattøj og skuldre, men hans torso ser svag ud og nogle tynde arme og ingen trapz. Men han er da helt sikkert mere trænet en gennemsnitsmanden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Men han er da helt sikkert mere trænet en gennemsnitsmanden :smile:

Gennemsnittet er heller ikke et godt udgangspunkt, de fleste ser forfærdelige ud. :smile:

Jeg kan ikke forstå folk synes han ser trænet ud, han har lidt pattøj fra naturens hånd, men se på resten af ham, han er jo en ål. Såfremt han har trænet har det været en smule bænk og intet andet, hvis det heller ikke er sandt burde han træne hårdere og/eller få sig et andet program.

Link to comment
Share on other sites

Gennemsnittet er heller ikke et godt udgangspunkt, de fleste ser forfærdelige ud. :smile:

Jeg kan ikke forstå folk synes han ser trænet ud, han har lidt pattøj fra naturens hånd, men se på resten af ham, han er jo en ål. Såfremt han har trænet har det været en smule bænk og intet andet, hvis det heller ikke er sandt burde han træne hårdere og/eller få sig et andet program.

Nu har vi jo trænet en del efterhånden og så rykkes en billede altså af hvad der er trænet. Jeg gad da absolut heller ikke ha' en fysik som ham på billedet. Synes han ser weak ud.

Men må respektere at folk har det som idealfysikken ligesom mange gerne vil ligne Mr. Pitt.

Og vil man ændre på sin fysiske fremtoning så er vægttræning altså bare vejen frem. Man ved jo ikke om trådstarten har et fuglebryst og så kræver det da noget arbejdet at få en brystkasse som ham på billedet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noget i vil kalde trænet overhovedet ;) og ved at jeg går surt i det hvis jeg har et mål der tager for lang tid / svært at opnå. Ved godt mange herinde nok går meget op i det, mens vi andre "gennemsnitsfyre" bare gerne vil 1 trin over gennemsnittet og har det fint med det, som det er nu - kan jo altid ændre sig når man har nået sit mål, måske, måske ikke :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noget i vil kalde trænet overhovedet ;) og ved at jeg går surt i det hvis jeg har et mål der tager for lang tid / svært at opnå. Ved godt mange herinde nok går meget op i det, mens vi andre "gennemsnitsfyre" bare gerne vil 1 trin over gennemsnittet og har det fint med det, som det er nu - kan jo altid ændre sig når man har nået sit mål, måske, måske ikke :)

Ja gud forbyde man satte barren for højt, så kræver det jo hårdt arbejde at nå målet!

Link to comment
Share on other sites

Indlæg som dette er fair nok, men drop nu den holdning "jeg vil ikke være et frådende bb-monster". Ved fx. at træne 3 gange ugentlig hst og gennemsnitlig kost, så når man aldrig i nærheden af at blive stor og bøffelagtig. Det kræver satme mange års seriøs træning.

Link to comment
Share on other sites

Indlæg som dette er fair nok, men drop nu den holdning "jeg vil ikke være et frådende bb-monster". Ved fx. at træne 3 gange ugentlig hst og gennemsnitlig kost, så når man aldrig i nærheden af at blive stor og bøffelagtig. Det kræver satme mange års seriøs træning.

Hvem var det til og hvad prøver ud at sige? Forstår det ikke helt..

Link to comment
Share on other sites

Det jeg tænkte, mit mål er ikke at blive pumpet vildt meget, jeg træner lidt vægte men fedt tabet er mit mål, men vil gerne have nogle guidelines til, hvordan folk gør, eller skal jeg bare passe lidt på med kosten og så fortsætte med at træne 1 time motion hver dag?

Åndsvage indlæg som dette. "åh jeg vil ikke se pumpet ud og ligne en ballon, jeg vil hellere ligne en ål.". Den gennemsnitlige slaskede danske mand skal sikkert træne rimeligt hårdt gennem et år for at opnå den for den form du har linket til.

Link to comment
Share on other sites

Åndsvage indlæg som dette. "åh jeg vil ikke se pumpet ud og ligne en ballon, jeg vil hellere ligne en ål.". Den gennemsnitlige slaskede danske mand skal sikkert træne rimeligt hårdt gennem et år for at opnå den for den form du har linket til.

Forstår ikke din attitude. Jeg spørger som uviden, hvad det vil tage. Men nok ikke dig man ser bag skrænken ved kundeservice ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke den der sætning?

Fyren ser more or less utrænet ud og nej, han er ikke specielt cut.

Jeg mente bare, at blot fordi han ikke løfter de samme vægte som dig betyder det jo ikke han aldrig har trænet. Og med det ville jeg sige, at han har trænet ;-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville høre, hvad der skal til, for at blive helt tynd uden at så for spinkel ud? Jeg vejer lige nu omkring 82kg og 187cm høj og er startet i Fitness World hvor jeg prøver at motionere 1 time om dagen for at forbrænde så meget som muligt, men jeg går ud fra jeg også skal fokusere på kosten og styrketræning?

Jeg har fundet et eksempel, hvad der kunne være en fornuftig målsætning http://kortlink.dk/6sxz

Hvor lang tid vil det tage og hvad skal jeg koncentrere mig om? Skal gerne komme med andre kropsmål, hvis det er nødvendigt for at udtale jer.

187cm og 82 kg lyder på papiret som et fint udgangspunkt - men kiloene kan selvfølgelig været fordelt på mange måder.

Du har adgang til et træningscenter og eftersigende en time afsat til træning om dagen samt et relativt overskueligt mål (jævnfør billedet).

Klassisk råd er at læse nogle af de forskellige oversigtsartikler om styrketræning og ernæring herinde fra (findes på forsiden). Når det er sagt vil et fornuftigt full-body basis program, en moderat kostændring og blid opstart med kredsløbstræning formentligt relativt hurtigt bringe dig mod dit mål. Min erfaring er at det sværeste for mange er at holde et stramt reguleret energiindtag grundet mange års "erfaring" med "dårlige" vaner. Også vigtigt at have mål for øje at der ofte går måneder inden der sker noget visuelt, brug evt målebånd samt før billeder til hele tiden at monitere efter frem -eller tilbagegang.

Held og lykke med projektet

Edited by -Elvirus-
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share