Hvad tager i efter træning


caps-iii
 Share

Recommended Posts

Men virker det?

Du skal ikke regne med at få store muskler af proteinpulver eller weightgainer. Det er ikke steroider. Det er derimod fint at få nogle hurtige kulhydrater og proteiner på en nem måde efter træning. Jeg får selv noget frugt og proteinpulver.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg pumoede (det var en meget kort periode, men never the less så jeg resultater meget hurtigt) drak jeg mathilde kakeomælk, mens jeg gik de tre km hjem fra centeret. Måske var det fordi jeg gik fra at lave ingenting til at styrketræne, at det gik så hurtigt, men jeg oplevede at det virkede.

Link to comment
Share on other sites

Jeg gør ligesom kristoffer - tager en 80% prot. shake for at være sikker på at få protein nok.

Jeg er blevet helt pjattet med at putte en gang frosne skovbær i sammen med vanillepulveret - så giver det lidt hurtigt kulhydrater samtidig :)

Grunden til at jeg tager Weight Gainer er jo at det hele er samlet i en.. Protein og Carbs. Så behøves man ikke have andet med :)

Link to comment
Share on other sites

En shake bestående af mini mælk, protein pulver, maltodextrin, og dextrose.

I perioder også kreatin. Når jeg er tid blender jeg det typisk med jordbærd, eller hindbær, og evt også lidt solbær.

Jeg drikker i snit 1-2 liter mælk om dagen. Nogle gange mere. Sjældent mindre. Det afhænger lidt af dagens øvrige kost

Link to comment
Share on other sites

En shake bestående af mini mælk, protein pulver, maltodextrin, og dextrose.

I perioder også kreatin. Når jeg er tid blender jeg det typisk med jordbærd, eller hindbær, og evt også lidt solbær.

Jeg drikker i snit 1-2 liter mælk om dagen. Nogle gange mere. Sjældent mindre. Det afhænger lidt af dagens øvrige kost

Er det kulhydrater? Så dvs. du tager egentlig også WG?

Link to comment
Share on other sites

Er det kulhydrater? Så dvs. du tager egentlig også WG?

Jeg vil ikke kalde det WG, for det er ikke formålet. Teoretisk set peaker de hurtigt optagelige kulhydrater insulinen, og skaber bedre optagelighed af protein. I praksis er det næppe noget af betydning dog.

Men uanset hvad, er jeg ret sikker på at kroppen har brug for kulhydraterne efter træning, og derfor indtager jeg dem. Jeg kunne ikke drømme om at bruge penge på WG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share