Hjælp! Jeg vil tabe mig!


DKZBoy
 Share

Recommended Posts

Hej jeg er en 14 årig dreng, og føler jeg er overvægtig. Min vægt hænger fra 70-75 kilo og jeg er 1,78´- 1,80 CM høj.

Min BMI siger jeg svinger imellem 22-24 vilket er normal vægtig men det passe fandme ikke, nej jeg er ikke rigtig meget overvægtig men jeg har noget læske fedt i nogle meget irreterende steder -

Taljen

Bryster(Får man nu os bryster som mand:S)

Maven

Og har ret store lår :S

Hvad skal jeg gøre? Bare giv mig et tip og jeg fandme gør det, jeg skal nok tage mig sammen jeg lever ret usundt og motionere ik så tit etc men jeg elsker at løbe/cykle så giv mig et par råd hvordan jeg kan smide 7-5 Kilo.

Tusind Tak!

Link to comment
Share on other sites

Hej jeg er en 14 årig dreng, og føler jeg er overvægtig. Min vægt hænger fra 70-75 kilo og jeg er 1,78´- 1,80 CM høj.

Min BMI siger jeg svinger imellem 22-24 vilket er normal vægtig men det passe fandme ikke, nej jeg er ikke rigtig meget overvægtig men jeg har noget læske fedt i nogle meget irreterende steder -

Taljen

Bryster(Får man nu os bryster som mand:S)

Maven

Og har ret store lår :S

Hvad skal jeg gøre? Bare giv mig et tip og jeg fandme gør det, jeg skal nok tage mig sammen jeg lever ret usundt og motionere ik så tit etc men jeg elsker at løbe/cykle så giv mig et par råd hvordan jeg kan smide 7-5 Kilo.

Tusind Tak!

Hvis du læser hvad jag har markeret i dit indlæg med fed skrift, så har du løsningen på dit problem. Drop den usunde livsstil og let røven. Sværere er det ikke.

Link to comment
Share on other sites

Løb og cykling er en god ting ja. Det gælder om at få pulsen op.....sådan virkelig op.

Intervaltræning er rigtig godt.

Og så sørg for at få noget styrketræning med også, så du får strammet kroppen op, efterhånden som det overskydende fedt forsvinder ved konditionstræningen.

Spar på kulhydraterne, og sørg for at få en masse frugt og grønt. Spis en masse protein, eks. kylling, kalkun, tun.

Link to comment
Share on other sites

Du skal ikke lytte på "jegertyk" - han har ingen forstand på kost og motion og har en sygelig tilgang til sin egen krop.

Kom igang med at løbe, begynd at cykle til skole, venner, arbejde osv... Sørg for at spise flere, sunde måltider.

Sværere er det faktisk ikke :)

Link to comment
Share on other sites

Du skal ikke lytte på "jegertyk" - han har ingen forstand på kost og motion og har en sygelig tilgang til sin egen krop.

Kom igang med at løbe, begynd at cykle til skole, venner, arbejde osv... Sørg for at spise flere, sunde måltider.

Sværere er det faktisk ikke :)

What??? mener nu ikke selv jeg har et sygeligt forhold til mad, har faktisk aldrig haft det bedere!

Link to comment
Share on other sites

What??? mener nu ikke selv jeg har et sygeligt forhold til mad, har faktisk aldrig haft det bedere!

Det er flot, det er næsten de samme ord jeg råbte af min mor da hun sagde jeg skulle indlægges for anoreksi! Få uger efter var jeg tæt på at dø...

Jeg er heldigvis rask nu, skal det lige tilføjes.

Link to comment
Share on other sites

Det er flot, det er næsten de samme ord jeg råbte af min mor da hun sagde jeg skulle indlægges for anoreksi! Få uger efter var jeg tæt på at dø...

Jeg er heldigvis rask nu, skal det lige tilføjes.

kan du så forklare min hvorfor jeg stadig har en lille delle på maven?.. og Ja for første gang i mit liv kan jeg spænde mine armmuskler så den kan ses, så ja jeg stryketræner..

Link to comment
Share on other sites

kan du så forklare min hvorfor jeg stadig har en lille delle på maven?.. og Ja for første gang i mit liv kan jeg spænde mine armmuskler så den kan ses, så ja jeg stryketræner..

du er 183 cm høj og vejer 52 kilo, og så snakker du om delle på maven :blink:

Du har anoreksi

Søg hjælp

Link to comment
Share on other sites

du er 183 cm høj og vejer 52 kilo, og så snakker du om delle på maven :blink:

Du har anoreksi

Søg hjælp

Helt seriøst, min mave stikker 2cm ud, og ligner ikke et udsultet lig, har stadig sul på kroppen.. Ved godt at vægten er MEGET forkert. Men hvis jeg skal tage på så bliver det i muskler, som tager et stykke tid for mig.. Vil gætte på at min fedt % ca er 16.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share