Dæk til dækflip.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Hephep!

Jeg søger nogle store dæk til dækflip. Ved store forståes store, tunge traktordæk el. lign. evt. gerne med stålrem i selve dækket for ekstra vægt - dog ikke en nødvendighed, hvis dækket er tungt nok i sig selv.

Er der nogen af jer, der ligger inde med noget sådant, eller ved hvor det kan skaffes?

Link to comment
Share on other sites

Min lokale genbrugsplads er forbavsende overseende med klunsning. (forudsat at man taler pænt til pladsfolkene)(jeg taler mest cola´sk og øl´sk)

Måske er det kun herude (dragør) at vi har traktordæk på genbrugspladsen, men jeg er sikker på at forretninger som f.eks Svenningsen på Tømmerupvej har gamle traktordæk som de er glade for at slippe afsted med.

Se i din lokale telefonbog om der er entreprenør-virksomheder i nærheden, mange af dem har eget værksted.

Den eneste ulempe jeg har haft med dæk (til mukkert-træning) har været at få fælgen af, men tag det som et led i træningen.

Held og lykke

haggis

Link to comment
Share on other sites

Da jeg lånte dæk til MOL-træf i 2008 var jeg netop ude ved en entreprenør. Han havde en masse nedslidte dæk jeg bare kunne låne, og finder man en entreprenør med store maskiner, så har de dæk til alle aldre og størrelser! :devil:

Jeg var også på den lokale genbrugsplads, men de havde kun nogle almindelige traktordæk i containeren, og de er slet, slet ikke store nok. Heldigvis fandt jeg dog ham entreprenøren, og han grinede bare stort da jeg fortalte hvad de skulle bruges til, og stille sågar gaffeltruck til rådighed da dækkene skulle løftes op på traileren. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: :laugh:

Virkelig nogle guldkorn undervejs - som sædvanlig især fra Kongen :4thumbup:

Haggis: Tak for svaret og henvisningen til tømmerupvej - Fælgen er kun et plus i forhold til træningen, hvis det skal være tungt :devil:

MaxtodaP: Jeg sigter også efter et i mellemklassen, som det du har vist, men jeg vil gerne have fat i et godt stort dæk - det du henviser til, kan sagtens flippes 20x i streg, hvilket er lidt under lavmålet.

Kongen: :laugh: Fantastisk! Kan du huske, hvor meget det det bredeste dæk, du havde lånt cirka vejede - det som StPauli, så vidt jeg husker, måtte baile ud på...

XXX: Lyder absolut fornuftigt!

- Jeg må igang med de gule sider og finde en entreprenør, som er villig til at hjælpe med gaffeltrucken... så må jeg vist også lige tjekke størrelsen på IKEA's trailere, hvis det er en af dem, der ender med at fragte skidtet :smile:

Hvis nogen af jer kender nogen, der vil af med noget, så giv endelig lyd fra jer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share