Weekly The Gym videos


essensen
 Share

Recommended Posts

På opfordring fra en bruger herinde starter jeg også en tråd her jeg pt. har kørende på bb.dk;

Jeg opretter denne tråd da jeg har startet et projekt hvor jeg vil skyde lidt video når jeg er i mit træningscenter, The Gym, hvilket jeg er ret ofte og så redigere det sparsomt. Jeg vil så komme, eller forsøge derpå, med en ugentlig opdatering som lidt underholdning til brugerne her på BB.dk. Vi har en bred skare af sportsfolk, bb'ere og SL'ere der træner i centeret så klippene vil derfor også variere en del og gøre det sjovere at se på. Grundet periodevis travlhed kan jeg ikke altid garantere for opdateringen vil ske hver uge, men jeg vil bestræbe mig efter det. Jeg håber det kan bruges som motivation og ellers bare underholdning (:

Her er videoerne:

Update den 8/9. Se den i HD.

Update:

Update den 14/9

Update den 20/9

Update den 27/9

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wow, hele 2 comments - MOL er så f'ing dødt :laugh:

sindsygt fede film! keep up the good work! ser ud til at i hygger jer!

Thanks man! Såfremt tiden er til det og jeg får optaget bliver der helt klart smidt updates. Jeg har allerede næsten materiale til denne uge.

Jeg vil også træne sådan der!! Fede film, en fornøjelse at se.. Ser ud som om, at I får noget ud af timerne i centeret :)! Hvor ligger the gym ?

Glæder mig du synes om dem (: Du kunne jo tjekke hjemmesiden jeg linker til i samtlige videoer, hehe :wink: Men The Gym ligger på Rønnegade 8, 2100 KBH Ø.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes dine videoer er rigtig flotte Morten :smile:

Fik kreglet 2 nye medlemmer over fra fitnessworld i fredags. Er det ved at blive rentabelt?

Hehe, min comment var ikke ment som: "kommenter nu på mine videoer ellers bliver jeg fornærmet". Jeg synes bare aktiviteten i sådan en tråd her er symptomatisk for MOL pt. På bb.dk røg tråden næsten op på 3 sider den første dag jeg lavede tråden med én video - på MOL sker ikke en skid. Det er ærgerligt sitet er ved at lide den stille død.

Vi takker og bukker. Det ser bedre ud, ja - men der skal stadig flere medlemmer til.

Kristianbro>> Thanks Bro! Jeg håber Simon og dig kommer forbi i weekenden til træning og house i The gymZ!

Link to comment
Share on other sites

Diskussionen om aktivitet på foraerne er flyttet til sin egen tråd her:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=51513

Enkelte indlæg (nedenfor) indholdt afsnit der vedrører begge tråde.

Da jeg ikke kan oprette indlæg i andres navn er disse flyttet over i den nye tråd, og hvis i ønsker det kan i manuelt lave indlæggene igen.

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...t&p=1368335

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...t&p=1368478

Link to comment
Share on other sites

Så er ugens The Gym video oppe:

Er det 160kg der bliver bænket til (næsten) sidst? Og hvad er antallet? Går ud fra det samme gut som tager de sidste 50+kg incline db's...¿

Anyway... I får godt nok flyttet nogle kilo. Det er ret sjovt at træne, for ikke at sige inspirerende at træne når i giver den gas som i gør.

Det er fedt når man kan komme bagstiv lørdag eftermiddag og egentlig ha' fortrudt man ikke blev hjemme, og så bliver man smittet så meget af energien at det hele kører.

Selvom jeg kører lidt mit eget show, var min træning i lørdags på ingen måde præget af tømmermænd takkevære stemningen :4thumbup:

luv the gym :wub:

Link to comment
Share on other sites

Pisse fede videoer! Altid rart at se noget ordentlig træning - og når stemningen tilmed holder, så er det bare nice!

Er selv en af de der slappe svage mennesker, som træner i Fitness World - det er sku rart at se lidt træning, hvor maskiner ikke indgår! :)

Kan man komme forbi til en "prøvetræningstime" - sådan for inspirationens skyld? :)

PS: Det kunne være fedt, hvis du kunne fange lidt træning med kettlebells - hvis nogle da overhovedet bruger dem? :)

Link to comment
Share on other sites

igen rigtig fed video! lol tror også jeg skal begynde at kælde / slappe håndvægtende lidt inden jeg bruger dem. :laugh: :laugh:

Det er det hemmelige trick for store gunz!

Pisse fede videoer! Altid rart at se noget ordentlig træning - og når stemningen tilmed holder, så er det bare nice!

Er selv en af de der slappe svage mennesker, som træner i Fitness World - det er sku rart at se lidt træning, hvor maskiner ikke indgår! :)

Kan man komme forbi til en "prøvetræningstime" - sådan for inspirationens skyld? :)

PS: Det kunne være fedt, hvis du kunne fange lidt træning med kettlebells - hvis nogle da overhovedet bruger dem? :)

Ja, en prøvetræning koster 60kr - så du kommer bare forbi.

De bliver skam brugt - skal se om jeg ikke kan fange lidt af det på et tidspunkt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share