MMA i Danmark ?


Jimmi Inc N
 Share

Recommended Posts

Ja jeg er måske ikke lige frem skabt til MMA, men syntes det kunne være utrolig sjovt at træne det. Men skal være mulighed for konkurrencer, for at jeg ville gide at gå til dette : p.

Så mit spørgsmål lyder på følgene

1: Er der MMA konkurrencer i dk ? Lidt i stil med UFC XFC og sådan.

2: Hvad klub på midtsjælland kan anbefales hvis dette er tilfældes ? (med midt menes i omegnen af ringsted)

3: Nogen gode råd man skal tage til overvejelse før man tænker på at gå ind i sådan noget :) ? Både hvad angår mål i forhold til konkurrencer / kampe. Samt trænings mæssige mål for at man kan blive blandt de bedre i danmark ?

Håber nogen har lidt viden inden for dette område :) På forhånd tak for hjælpen.

Link to comment
Share on other sites

Ja, der findes konkurrencer, men selvfølgelig ikke på højde med UFC osv.

Søg lidt rundt på martialarts.dk forummet.

Lidt om dansk MMA fremskridt+kæmpere

http://martialarts.dk/vis_emne.asp?id=26268&mode=

http://www.fightergalla.dk/

Der er vidst også noget CSA fight night snart, som også holder stævnet Adrenaline <det tal de nu er nået til> her i februar. Så der er rig mulighed for at kæmpe i Danmark, specielt som amatør.

Link to comment
Share on other sites

Der er rig mulighed for at træne og kæmpe MMA i Danmark. Vi har mange seriøse klubber med dygtige trænere og kæmpere efterhånden. Der ligger nogle klubber i Roskilde og Næstved, det er vist mit bedste bud til dig, hvis du ikke vil tage til København eller Odense for at træne :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share