Traet af at leve paa denne maade :(


mig2009
 Share

Recommended Posts

Ja nu er jeg her igen, har vaeret til psykolog men det hjalp ikke har stadig problemer med at spise, altsaa nu taber jeg mig ikke mere men lever paa en usund maade alligevel.

min vaegt : 56-58 kg 176 cm Mand.

Som sagt mange gange foer har jeg tabt mig en masse kg fordi jeg var overvaegtig tabte mig fra ca. 85 til de 56-58 kg, har haft problemer med alt slags mad men nu toer jeg godt spise men paa en meget underlig maede altsaa spiser en masse USUNDT den ene dag og saa spiser jeg naesten intet den naeste dag, det hjaelper med at holde vaegten stabil men det ikke sjovt at leve paa denne maade.

igaar spiste jeg fx.

Morgen: en agurk

frokost: light mueslibar 65 kcal

aften : ca. 100 gram kylling

Ialt: 250 kcal ca.

Men saa idag saa det meget vaerre ud :

Morgen et stk rugbroed 150 kcal

Frokost 2 creme boller 600 kcal

aften: 3 kager, og lidt kylling 1000 kcal

altsaa ca de 2000 kcal lidt under.

Ja saadan fortsaetter det ved ikke hvorfor jeg faar lyst til sukkker hele tiden det er ret traels, for hvergang jeg har faet meget sukker er jeg traet og foeler jeg er ved at besvime men saa tager jeg en dag som oeverste eksempel altsaa en dag med meget lidt kcall.

Motion dyrker jeg ikke rigtig gaar ca 7 km om dagen ellers ikke andet bortset fra ned til koebmanden osv osv

PLZ en der har gode raad og haaber ikke i soom altid tror jeg er en troll.

Dine spisevaner minder meget om mine egne for et år siden.

Jeg har haft anoreksi, og da jeg kom ud af den og begyndte at spise igen gik det helt galt. Jeg havde det fuldstændig ligesom dig, den ene dag åd jeg en masse lort, og den følgende dag sultede jeg mig og spiste kun lidt frugt og grønsager.

Jeg kunne simpelthen ikke finde en sund balance. Men tro mig, mine "usunde" dage så MEGET værre ud end dine.

Jeg ved egentlig ikke hvad der har gjort at jeg har fået mere styr på det nu. Jeg går til psykolog cirka én gang om ugen og bliver behandlet for EDNOS (eating disorder not otherwise specified).

Psykologen har ikke hjulpet synderligt meget, men jeg fik hjælp af en diætist på et tidspunkt og det hjalp mig ret meget at få skræddersyet en kostplan og min familie og mine nærmeste har hjulpet mig meget med at holde den.

Jeg vil ikke påstå at jeg er rask for jeg har stadig rigtig svært ved alt der angår mad....

Jeg ville ønske at jeg kunne komme med et konkret råd, men hvis jeg kunne ville jeg nok heller ikke stadig kæmpe med det selv...

Men først og fremmest så er det meget vigtigt at du har nogen omkring dig som kender til dit problem og taler med dig om det og støtter dig. Og prøv at planlægge hele din uge fremad og skriv en kostplan for hver dag og følg den så godt du kan. De dage du kan mærke at du har lyst til at kaste dig over nogle cremeboller eller lignende, så lad være med at have penge på dig når du går ud. Sørg for at have nogle sunde snacks med dig lige meget hvor du er, så du altid har et sundt alternativ hvis du bliver sulten.

Og så undgå at spise så restriktivt. En fyr som dig har brug for ca. 2500kcal om dagen. Hvis du kun spiser 250kcal, så er det klart at din hjerne og krop vil lade sulten overmande dig så du ender med at proppe dig med noget snask :-)

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke allerede har indset det, så skal du nok regne med at det kommer til at tage lang tid før du bliver rask, så jeg tror du skal tage det lidt af gangen istedet for at tage en for stor mundfuld.

Du kan f.eks prøve at skrive alt du spiser i en uge ned, fra mandag til søndag.

Det du har skrevet ned bliver din stuktur for de næste ugers mad indtag.

Så det du skriver ned i hele første uge spiser du også ugen efter og efter indtil du bliver træt af dét.

Når du påbegynder den nye uge om mandagen ved du helt præcis hvad du skal gå efter at spise, men derudover prøver du at indtage nogle extra kcal. det behøver ikke være særlig mange, men sæt dig et specifikt mål, f.eks 20 kcal extra hver dag hele ugen igennem.

Det er ikke meget, men det er også hele pointen.

Over en længere periode vil du støt indtage flere og flere kcal i et stille og roligt tempo hvor du kan vænne dig til og forhåbeligt komme ind i en rytme.

Edited by Achilles
Link to comment
Share on other sites

Tak for jeres gode svar, jeg vil prøve at arbejde mere med det. Mit problem er faktisk at jeg helst vil se vægten gå ned ved ikke hvorfor , og tænker hvergang jeg spiser noget forbudt fx kage nødder eller andre ting som jeg ved indeholder mange kcal sp tænker jeg at min kur mislykkedes så jeg kan ligeså godt spise alt hvad jeg har lyst til nu for jeg "faster " bare imorgen og så æder jeg bare løs også selvom jeg ikke er sulten og har ondt i maven så æder jeg alt det jeg ved er forbudt imorgen inden det er forsent, ja det lyder underligt men sådan har jeg det. Endda også sunde ting som rugbrød osv giver mig en følelse af at min kur er ødelagt for idag.

Link to comment
Share on other sites

Endda også sunde ting som rugbrød osv giver mig en følelse af at min kur er ødelagt for idag.

Hvilken kur. Du vejer mindre end 16 årige piger jeg har til idræt..

Wake up and smell the bacon...

du har da ikke brug for kur, du har brug for at se tingene i et realistisk lys!

3bacon-main_Full.jpg

heavy-deadlift.jpg

Doktor blackmoore siger bacon, Mælk og dødløft!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Som Blackmore skriver, hvilken kur er det lige du føler at du skal følge??? Sult-dig-ihjel-kuren?

Oven i det andet der allerede er blevet skrevet, så prøv at koncentrere dig om at opbygge lidt muskelmasse. Det behøver ikke at være voldsomt meget, men mere for at få opmærksomheden væk fra at du konstant vil tabe fedt.

Og læs så nogle artikler om hvordan kroppen fungerer i forhold til makronutrienterne - kulhydrat, protein, fedt. Jo mere du ved jo bedre kan du regulere din kost - og jo nemmere vil det nok være at se hvor dumt det er du gør lige nu!!!

Link to comment
Share on other sites

Idag skete det så igen har allerede indtaget ca 1500 kcal og klokken er kun 3 min plan er så at faste imorgen for jeg ved at jeg ellers vil tage på jeg kan bare ikke styre det før havde jeg en anoreksi måde jeg levede på nu er det mere som bulimi havde jeg ikke fastet efter sådan en æde flip dag havde jeg nok aldrig turdt at spise noget som helst. Enten skal jeg kun spise meget få kalorier ellers kan jeg ikke styre det ved ikke hvorfor jeg konstant går med tanken om at jeg er på kur, det er det som får mig til at føle nederlag hvergang jeg spiser noget "usundt"

Edited by mig2009
Link to comment
Share on other sites

Du er syg i roen, sådan pænt formuleret.

Meget konstruktiv kommentar til en mand, der tydeligvis har en spiseforstyrrelse der kræver professionel hjælp :nonono:

Til trådstarter: Følg Blackmoores råd og opsøg en psykolog - find en anden, hvis du ikke var tilfreds med ham/hende, du så sidst.

Link to comment
Share on other sites

Du er syg i roen, sådan pænt formuleret.

Ser på ingen måde hvorfor sådan en udtalelse er nødvendig? Manden har tydeligvis problemer, og du synes det er nødvendigt at påstå han er syg i roen? Unødvendigt og direkte idiotisk indlæg. Sorry for OT, men sådan et indlæg fik mig lige op af stolen.

Edited by GainX
Link to comment
Share on other sites

Idag skete det så igen har allerede indtaget ca 1500 kcal og klokken er kun 3 min plan er så at faste imorgen for jeg ved at jeg ellers vil tage på jeg kan bare ikke styre det før havde jeg en anoreksi måde jeg levede på nu er det mere som bulimi havde jeg ikke fastet efter sådan en æde flip dag havde jeg nok aldrig turdt at spise noget som helst. Enten skal jeg kun spise meget få kalorier ellers kan jeg ikke styre det ved ikke hvorfor jeg konstant går med tanken om at jeg er på kur, det er det som får mig til at føle nederlag hvergang jeg spiser noget "usundt"

Bare tag det roligt, du tager ikke på af 1500kcal, du kan roligt spise 1000 mere idag uden at tage på.

Jeg kender det godt det med at sige til sig selv "nu skal du ikke tabe mere", men alligevel håber man helst at se vægten gå ned og panikker hvis den ikke gør det. Sådan har jeg det også selv.

Bemærk at bulimi også involverer opkastninger. Det andet kaldes bulimi uden udrensning. Og hvis du ikke passer på så ender du ude i rigtig bulimi.

Sådan endte det for mig. Efter min anoreksi levede jeg med bulimi uden opkastninger men med efterfølgende fastedage i stedet, i næsten et år hvorefter det blev til rigtig bulimi hvor jeg så havde spiseanfald ca. hveranden dag hvor jeg spiste 5000-7000kcal hvorefter jeg kastede op. Nu er det ved at gå bedre.

Det hjælper ikke nødvendigvis at snakke med en psykolog. De ved ikke halvt så meget om det som en selv, og derfor kan de ikke hjælpe særlig godt. Det er udelukkende ved hjælp af viljestyrke at jeg selv har fået det bedre. Men det er også det sværeste jeg nogensinde har gjort i mit liv.

Hvis du har brug for at snakke med en der ved hvordan det føles så vil jeg gerne stå til rådighed.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg må spørge hvilken landsdel du kommer fra ? Ved vi i Aalborg kører nogle forsøg gennem Velfærdsministeriet målrettet folk med spiseforstyrrelser. Visitationen er foreløbigt blevet udført af de enkelte væresteder som eksemplevis har tilknyttet diætister. Ved ikke om det kører andre steder i landet, men det kunne være en mulighed.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror godt at Mig ved at der er et problem

det er vel en af grundende til at han skriver her på MOL..

det håber jeg i hvert tilfælde, for MOL er ikke det rigtige sted hvis man gerne vil have råd til at blive en bedre anoretiker. Det er ikke her du skal lede efter en accept af det du gør.

Det kan godt være at vi taler en del om vægttab herinde, men det er i forbindelse med at holde en fornuftig muskelmasse.

Så..jeg siger det igen, ment på en venlig måde, du har et problem som du bør tale med nogen om.

jeg har selv haft knægte i skolen der havde problemer som mindede om dine, og mit bedste råd, udover at snakke med nogen om det der kan hjælpe dig, er at flytte fokus fra vægt og kost til en anden form for "performance".. gerne sport, så du kan få et mere sundt forhold til din krop. Det er bedre at tænke på hvad kroppen kan gøre end på hvor mange gram vægten ændrer sig eller hvor mange kalorier der var i din morgenmad.

Link to comment
Share on other sites

Hvad hvis du spiser noget sundt?

hvis jeg kun spiser sundt kan jeg godt styre hvad jeg spiser men det ender med at jeg kun indtager omkring 250-500 kcal, altsaa det er det jeg ikke kan, jeg kan ikke finde ud af at spise sundt og saa indtage kalorier nok, det ender bare med at jeg hele tiden proever at spare kcal. ved fx godt at noedder indholder en masse kcal saa dem toer jeg ikke komme i naerheden af taenker at jeg hellere vil bruge mine kcal paa noget andet men saa gaar dagen og saa bliver jeg glad for at jeg ikke har faet nok kcal, ja jeg er underlig men ved ikke hvorfor jeg taenker saadan.

idag taenkte jeg nu vil jeg leve sundt og aldrig mere sulte mig: saadan er dagen endt:

morgen : gulerod og en clementin - ca 80 kcal

aften : 200 gram kylling ca. 200 kcal

altsaa alt i alt ca. 280 kcal foeler faktisk ingen sult foeler mig meget mere maaet end naar jeg spiser 2500 kcal bestaaende af usundt mad.

Motion: har lige gaaet 14 km.

Jeg ved godt jeg ikke har indtaget nook kcal men nu er dagen gaaet og hvis jeg foerst spiser noget nu ender det med at jeg faar for meget, oog er faktisk heller ikke sulten.

Link to comment
Share on other sites

hvis jeg kun spiser sundt kan jeg godt styre hvad jeg spiser men det ender med at jeg kun indtager omkring 250-500 kcal, altsaa det er det jeg ikke kan, jeg kan ikke finde ud af at spise sundt og saa indtage kalorier nok, det ender bare med at jeg hele tiden proever at spare kcal. ved fx godt at noedder indholder en masse kcal saa dem toer jeg ikke komme i naerheden af taenker at jeg hellere vil bruge mine kcal paa noget andet men saa gaar dagen og saa bliver jeg glad for at jeg ikke har faet nok kcal, ja jeg er underlig men ved ikke hvorfor jeg taenker saadan.

idag taenkte jeg nu vil jeg leve sundt og aldrig mere sulte mig: saadan er dagen endt:

morgen : gulerod og en clementin - ca 80 kcal

aften : 200 gram kylling ca. 200 kcal

altsaa alt i alt ca. 280 kcal foeler faktisk ingen sult foeler mig meget mere maaet end naar jeg spiser 2500 kcal bestaaende af usundt mad.

Motion: har lige gaaet 14 km.

Jeg ved godt jeg ikke har indtaget nook kcal men nu er dagen gaaet og hvis jeg foerst spiser noget nu ender det med at jeg faar for meget, oog er faktisk heller ikke sulten.

Du har brug for at tale med en professionel, og ikke alle os amatører. Enten det, eller også må du bare tage dig sammen. Du har jo erkendt dit problem, derfra er trods alt ikke så langt til at gøre noget.

Så tal med nogen der ved noget om dit problem, og mere end en gang.

Held og lykke

Kofod

Link to comment
Share on other sites

280 kalorier er hvad der svarer til ca 1/3 del af min morgenmad.

Sammen med 14 K gang siger det altså spiseforstyrrelse med store klare bogstaver.

Hjælp dig selv og søg hjælp

Jeg skal til laegen her paa mandag men har snakket med hende adskellige gange saa ved ikke hvad det vil hjaelpe, hun fortaeller mig bare hvad der er sundt selvom jeg rent faktisk ved det men alligevel ikke toer spise det.

altsaa : spis fisk, frugt og groent, fedtfattigt koed og groft broed osv, det ved jeg men det er ikke det der er mit problem.

saa jeg tror jeg selv skal ud af det paa en eller anden maade, jeg taenkte paa hvis jeg nu taber mig ca. 5 kilo mere saa vil jeg veje 51 ja det er maaske for lidt men maaske vil det faa mig til at lade vaere med at spekulere saa meget paa vaegten altsaa saa er der jo ligesom plads til at tage 5 kg paa uden det betyder noget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal til laegen her paa mandag men har snakket med hende adskellige gange saa ved ikke hvad det vil hjaelpe, hun fortaeller mig bare hvad der er sundt selvom jeg rent faktisk ved det men alligevel ikke toer spise det.

altsaa : spis fisk, frugt og groent, fedtfattigt koed og groft broed osv, det ved jeg men det er ikke det der er mit problem.

saa jeg tror jeg selv skal ud af det paa en eller anden maade, jeg taenkte paa hvis jeg nu taber mig ca. 5 kilo mere saa vil jeg veje 51 ja det er maaske for lidt men maaske vil det faa mig til at lade vaere med at spekulere saa meget paa vaegten altsaa saa er der jo ligesom plads til at tage 5 kg paa uden det betyder noget.

Du bliver nød til at forklare din læge, at du har et alvorligt psykologisk problem. Hvis du ligefrem ikke føler sult, selv om du kun har indtaget 280 kcal, har din krop et eller andet sted allerede taget skade. Din sultfornemmelse er forsvundet, hvilket er ret alvorligt. Jeg er ikke ligefrem læge, så jeg kan ikke fortælle dig om dit konkrete problem, men det lyder umiddelbart ret alvorligt. Det er derfor vigtigt du fortæller din læge, hvad du har skrevet her!

Du har jo en sygdom på højde med depression. Det er der hverken noget forkert eller skammeligt i. Men uden professionel hjælp bliver det nok meget svært at komme ud af!

Jeg vil absolut ikke foreslå dig at tabe dig 5kg. Det vil højst sandsynligt ikke fjerne dit problem på nogen måde, men kun gøre det værre!!

Hvis din læge stadig ikke vil hjælpe dig, vil jeg faktisk foreslå dig at skifte læge til en der er mere seriøs omkring dit problem. Uden at vide det, tror jeg simpelthen ikke på du kommer over dit problem uden professionel hjælp. Prøv at sige til din læge, "jeg har virkelig et alvorligt problem, og jeg skal have hjælp så hurtigt som muligt!"

Hvis hun stadig ikke vil hjælpe dig, er hun simpelthen ikke sin stilling værdig. Find en ny læge.

Held og lykke med det

Edited by venaN
Link to comment
Share on other sites

Tak for dit råd. Jeg har faktisk ikke fortalt hele sandheden til min læge for at være ærlig synes jeg det er pinligt, det er noget andet at skrive det her for her er man mere eller mindre anonym. Kan huske da jeg første gang hørte om spiseforstyrrelser kunne jeg ikke forstå nogen gad sulte sig eller kaste op, men desværre har det ramt mig på en eller anden måde. Nogle gange tænker jeg bare jeg aldrig havde tabt mig er virkelig trist hele tiden i starten troede jeg jeg vil blive glad for at kunne passe mindre tøj osv men har faktisk slet ikke rigtigt haft glæde af vægttabet , har altid tænkt jeg tager nok på igen , har heller ikke haft tid til andet end at planlægge hvad jeg skal spise og hvad jeg ikke skal spise , samt tælle kcal og brænde dem af. Faktisk så er jeg gået fra at ryge 20 smøger før vægttabet til at ryge 40 fordi jeg har hørt en cigaret brænder 10 kcal jeg skal jo helst brænde en masse kcal af :( . Jeg kan mærke på min krop den har taget lidt skade altså fryser 24 timer i døgnet også når det er varmt , mit Venstre ben er også blevet følsesløs ved låret men ved ikke om det skyldes vægttabet men det var ikke sådan før. Undskyld hvis jeg bliver ved med at forstyrre jer men det er bare det eneste sted jeg kan fortælle det. Jeg ved jeg lever forkert men i skal bare vide det er svært at komme ud af det, det handler ikke kun om at tage sig sammen

Link to comment
Share on other sites

Tak for dit råd. Jeg har faktisk ikke fortalt hele sandheden til min læge for at være ærlig synes jeg det er pinligt, det er noget andet at skrive det her for her er man mere eller mindre anonym. Kan huske da jeg første gang hørte om spiseforstyrrelser kunne jeg ikke forstå nogen gad sulte sig eller kaste op, men desværre har det ramt mig på en eller anden måde. Nogle gange tænker jeg bare jeg aldrig havde tabt mig er virkelig trist hele tiden i starten troede jeg jeg vil blive glad for at kunne passe mindre tøj osv men har faktisk slet ikke rigtigt haft glæde af vægttabet , har altid tænkt jeg tager nok på igen , har heller ikke haft tid til andet end at planlægge hvad jeg skal spise og hvad jeg ikke skal spise , samt tælle kcal og brænde dem af. Faktisk så er jeg gået fra at ryge 20 smøger før vægttabet til at ryge 40 fordi jeg har hørt en cigaret brænder 10 kcal jeg skal jo helst brænde en masse kcal af :( . Jeg kan mærke på min krop den har taget lidt skade altså fryser 24 timer i døgnet også når det er varmt , mit Venstre ben er også blevet følsesløs ved låret men ved ikke om det skyldes vægttabet men det var ikke sådan før. Undskyld hvis jeg bliver ved med at forstyrre jer men det er bare det eneste sted jeg kan fortælle det. Jeg ved jeg lever forkert men i skal bare vide det er svært at komme ud af det, det handler ikke kun om at tage sig sammen

Den med man "bare kan tage sige sammen", er en komplet latterlig holdning, der bærer tydeligt præg af ignorance fra den pågældne person. Du har tydeligvis en sygdom, og det er ikke noget man bare lige kommer af med igen. En psykisk sygdom kan ramme alle, og det er hverken pinligt eller forkert, selv om det godt kan føles sådan. Du har erkendt du har et problem, hvilket faktisk er utrolig stærkt gjort.... Der er desværre mange mennesker der benægter deres sygdom, fordi de føler det er "svagt" eller "forkert". Det er det absolut ikke!!!!

Men du behøver stadig hjælp til at komme videre, hvilket din læge skal hjælpe dig med. Du bliver derfor nød til at fortælle lægen hele sandheden, selv om du føler det er pinligt. Husk nu det ikke er forkert på nogen som helts måde at have en psykisk lidelse, men det er forkert at prøve på at skjule det. Det kan der ikke komme noget som helst godt ud af!

Husk også din læge har tavshedspligt, og du behøver ikke fortælle venner og familie om din sygdom hvis du ikke har lyst til det.

Edit: Dine symptomer har næsten helt sikkert noget med din sygdom at gøre. Du skal tænke på din krop får ingen brændstof, så den begynder automatisk at "lukke" for de funktioner der ikke er livs nødvendige, simpelthen fordi den ingen energi har til det. Din sygdom er sikkert mere alvorlig end du selv tror, det er derfor utrolig vigtigt din læge får hele sandheden at vide!!

Edited by venaN
Link to comment
Share on other sites

Jubii er saa glad for jeg igen lever, har spist sundt og en lille smule usundt, og foeler ingen trang til at grovaede eller faste det er en dejlig foelelse hvad siger i til det jeg har spist idag :

morgen: 2 frugt ca 100 kcal

formiddag: frugt 50 kcal

eftermiddag: 1 rugbroed med magert ost ca. 150 kcal

og en gulerod 30 kcal

aften en sandwich med kylling ca, 800 kcal

et stk kage: 250 kcal

1 skole rugbroed 250 kcal

lidt toerrede figner: 250 kcal

ca. 1880 kcal og har forbraendt ca. 600 kcal paa motion :D

har det bare meget dejligt lige nu men ved ikke om det fortsaetter saadan.

var vd laegen idag og hun sagde jeg skulle tage paa men foerst vil jeg laere at spise normalt igen og det gaar okay synes jeg men ved ikke endnu for ca. 3 maaneder siden gik det ogsaa godt men saa gik jeg af sporet igen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal til laegen her paa mandag men har snakket med hende adskellige gange saa ved ikke hvad det vil hjaelpe, hun fortaeller mig bare hvad der er sundt selvom jeg rent faktisk ved det men alligevel ikke toer spise det.

altsaa : spis fisk, frugt og groent, fedtfattigt koed og groft broed osv, det ved jeg men det er ikke det der er mit problem.

saa jeg tror jeg selv skal ud af det paa en eller anden maade, jeg taenkte paa hvis jeg nu taber mig ca. 5 kilo mere saa vil jeg veje 51 ja det er maaske for lidt men maaske vil det faa mig til at lade vaere med at spekulere saa meget paa vaegten altsaa saa er der jo ligesom plads til at tage 5 kg paa uden det betyder noget.

Jeg synes ærlig talt ikke dit problem er egnet til et motionsforum som dette. Standardsvaret fra os vil være, at du skal tage dig sammen, tage en tudekiks, spise mere mad og eventuelt opsøge en psykolog. Du fotjener bedre svar end disse, men det er dette forum bare ikke egnet til. Du har tydeligvis en psykisk lidelse, og den kan en psykolog og derefter en professionel kostvejleder sikkert hjælpe dig af med.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ærlig talt ikke dit problem er egnet til et motionsforum som dette. Standardsvaret fra os vil være, at du skal tage dig sammen, tage en tudekiks, spise mere mad og eventuelt opsøge en psykolog. Du fotjener bedre svar end disse, men det er dette forum bare ikke egnet til. Du har tydeligvis en psykisk lidelse, og den kan en psykolog og derefter en professionel kostvejleder sikkert hjælpe dig af med.

Passer ikke har fået nogle private beskeder som har hjulpet tak til de personer, og tak til alle andre som har svaret mig med gode og hjælpsomme svar. Synes selv det hjælper mere at snakke med nogen som selv har prøvet det end bare en psykolog som kun har læst om problemet. Endnu engang tak til alle mol bruger :D. Det er svært at leve i en verden hvor man hører om kost og motion hele tiden det er måske det som får nogle til at udvikle en spiseforstyrrelse men jeg forsøger endnu engang hvis det ikke lykkes giver jeg op gider ikke til læge eller psykolog mere, og ja så er der nok nogle der svare så dør du, men er faktisk ligeglad er blevet ligeglad med livet føler ikke jeg lever alligevel, at gå og tænke på kcal hele tiden er faktisk ret træls, for en lille uge siden fik jeg så dårlig samvittighed over at jeg spiste 2 bananer så jeg faktisk ikke kunne sove gik ud for at brænde dem af kl 3 om natten :( har man så et liv

Edited by mig2009
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share