Kessler vs. Ward


vito
 Share

Recommended Posts

Udover myp2p jeg fået et par stykker af en bekendt:

http://rojadirecta.com/

http://boxing-entertainment.blogspot.com/2009/11/watch-kessler-vs-ward-live-stream.html

http://boxing-livestream.blogspot.com/2009/11/watch-kessler-vs-ward-live-stream_20.html

http://boxingbout.blogspot.com/

Vær opmærksom på, at links først kommer op lige inden kampen - det er som regel ikke noget man kan forberede :smile:

Ellers så bare google "watch", "stream", "live", "broadcast" osv. + Kessler Ward - så skal der nok komme noget.

Link to comment
Share on other sites

Udover myp2p jeg fået et par stykker af en bekendt:

http://rojadirecta.com/

http://boxing-entertainment.blogspot.com/2009/11/watch-kessler-vs-ward-live-stream.html

http://boxing-livestream.blogspot.com/2009/11/watch-kessler-vs-ward-live-stream_20.html

http://boxingbout.blogspot.com/

Vær opmærksom på, at links først kommer op lige inden kampen - det er som regel ikke noget man kan forberede :smile:

Ellers så bare google "watch", "stream", "live", "broadcast" osv. + Kessler Ward - så skal der nok komme noget.

Amen hvor er det godt!

Vi SKAL bare se den kamp. Det bliver så sindsygt! Kessler vinder 100%.

Link to comment
Share on other sites

Bang! Udboksning! Kæft Kessler fik smæk. Ward er jo vanvittig hurtig og Kessler kunne slet ikke følge med. Må indrømme af Ward var fremragende og han må være favorit i turneringen. Kessler skal steppe op hvis ikke han vil ryge ud hurtigt.

EDIT: Nu er der UFC :)

Edited by Rama
Link to comment
Share on other sites

Bang! Udboksning! Kæft Kessler fik smæk. Ward er jo vanvittig hurtig og Kessler kunne slet ikke følge med. Må indrømme af Ward var fremragende og han må være favorit i turneringen. Kessler skal steppe op hvis ikke han vil ryge ud hurtigt.

EDIT: Nu er der UFC :)

De headbutts der blev uddelt gør vist også en god forskel...

Latterlig måde at afslutte kampen på.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må sige jeg er ret imponeret over Ward

Nu er jeg på ingen måde bokse ekspert men for mig virkede det ikke kun som om Ward blot var hurtigere og mere udholden - først og fremmest virkede det som om han var flere kilometer foran Kessler rent teknisk.

mens Kessler, som Wards træner jo også havde forudset, virkede temmelig en-dimensionel så synes jeg Ward lykkedes med alle mulige fede komboer og hurtige angreb. Kessler stod meget inde i midten lidt som en robot der ikke rigtig vidste hvad han skulle stille op.

Jeg håber selvfølgelig Kessler rejser sig og klarer sig videre i Super Six men jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig han slår Ward.

ps. kan man idømmes straf for at låse modstanderen for tit? altså omklamrer ham så der bliver et slags stop i runden...

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

Kessler blev udbokset af Ward de første seks omgange. Fuldstændigt. Så var desværre også nogle skaller, hvorfor Wards sejr blev en smule mærket af det. Men ingen tvivl om, Ward var den rigtige vinder.

Post-game analyser og turen igennem pressemøllen er akkurat som den plejer. Hån og latterliggørelse af taber fra vindernes lejr når denne forsøger at undskylde og bortforklare tabet, samt miskreditering af sejrherren fra taberens lejr. Intet nyt her.

Link to comment
Share on other sites

Udbokset af ægte amerikansk stil.

Der er en grund til, at amerikanere synes europæiske boksere generelt ikke kan slå amerikanske. Årsagen så vi i nat. Europæiske boksere har tit den klart bedste teknik, og på mange måde den mest "underholdende" stil. Når kampe bliver bokset på europæiske præmisser, så vil europæiske boksere generelt gå ud som sejrsherre. Amerikanske boksere er oftest sloggere, teknikken er er ikke smuk, masser af urene stød, holden, nikken skaller, nakkedrag. På amerikansk jord er dette ok prof boksning og derfor skal det være ekstremt førend kamplederen deler advarsler ud og for alvor blander sig i slagudvekslingerne. Det betyder, at europæisk boksestil ikke har en chance i USA.

Det er ikke underligt, at det to kampe bokset i Europa gav to europæiske sejr og at en kamp i USA gav nederlag til favoritten af dem alle.

Ovenstående analyse kræver selvfølgelig at det er boksere i nogenlunde samme klasse som mødes.

Kessler var favorit til at vinde samlet og han har altid villet bokse de store kampe i USA. Nu har han prøvet det. Og nu skal han så tage ved lære af det, hvis han stadig vil vinde samlet. Ikke noget med at pive, bare kom i gang med at træne målrettet mod at kunne klare sig mod en amerikansk boksestil.

Hvad nattens kamp måske vil medføre er en større fokus på, hvad boksning egentlig er. Er boksning sådan som europæere tænker det eller er det som amerikanere tænker det. Det er jo helt tydeligt for enhver, at det ikke kan siges at være samme sport, sådan som det er nu. Det har man sådan set vidst i årtier. Hvad Super Six bringer af nyt er dog at 6 rimeligt lige boksere skal mødes i hhv. USA og Europa og dermed mere klart end nogensinde viser forskellen. Det er jo som en judokæmper der skal møde en bokser og i det ene land kæmpes der efter judoregler og i det andet land bokses der efter bokseregler.

Kom igen Kessler. Lær af nattens kamp og tilpas dig. Du kan godt.

Link to comment
Share on other sites

Kampen blev vel reelt afgjort af trænerne.

Wards intelligente træner havde kopieret Joe Calzaghes strategi, som allerede havde givet Kessler ét nederlag, og Kesslers åbenbart mindre intelligente træner havde ikke formået at lære af erfaringerne fra Calzaghe-kampen og forberede Kessler på en modstander med samme strategi.

Man har åbenbart regnet med, at de kommende modstandere enten ikke havde set Calzaghe-kampen eller også ikke havde lært noget af den. De seneste 1½ år har Kessler kun haft to kampe mod ligegyldige modstandere (en afdanket tysker og en uerfaren bokser med 16-2), som ingen modstand kunne yde. Så hvordan kunne Kessler være forberedt mod en stærk modstander, som havde fået præsenteret en succesfuld gameplan på et sølvfad?

Heldigvis er Carl Froch en helt anden type bokser end Ward, og jeg er ikke i tvivl om, at Kessler slår ham. Derefter venter Jermaine Taylor, og den kamp mod en over-the-hill bokser bør heller ikke være noget problem for Kessler. Jeg tror på, at Kessler kommer i semifinalerne, og det giver ham et års tid til at lære et forsvar mod den strategi, som knækkede ham mod både Calzaghe og Ward. Og det bliver han nødt til, for nu hvor to boksere har demonstreret, hvordan man slår Kessler, er hans tid på toppen forbi, hvis ikke det lykkes.

Link to comment
Share on other sites

Det er selvfølgelig træls at Kessler har tabt, men er ved at være træt af al hans plapren om at han vil til usa og bokse de store kampe og vise han er verdens bedste. Når han endelig skal bevise noget, og får serveret de store på et sølvfad, så fejler han. Måske er det bare i Danmark han er the worlds greatest, for stort set alle herhjemme havde udråbt ham som sejrherre inden både denne kamp, og også inden Calzaghe-kampen, men det er sgu ikke gået så godt. At han samtidig inden begge af de to kampe har sagt, at han er i sit livs form gør det ikke bedre.

Edited by radium
Link to comment
Share on other sites

Det er selvfølgelig træls at Kessler har tabt, men er ved at være træt af al hans plapren om at han vil til usa og bokse de store kampe og vise han er verdens bedste. Når han endelig skal bevise noget, og får serveret de store på et sølvfad, så fejler han. Måske er det bare i Danmark han er the worlds greatest, for stort set alle herhjemme havde udråbt ham som sejrherre inden både denne kamp, og også inden Calzaghe-kampen, men det er sgu ikke gået så godt. At han samtidig inden begge af de to kampe har sagt, at han er i sit livs form gør det ikke bedre.

Kessler er den bedste......i en "ren" kamp. Var kampen bokset i Europa med den boksestil der er "tilladt" her, så ville han have vundet over Ward. Nu var det i USA, og der skal man kunne slogge. Det er meget svært for europæere at tage til USA og bokse de store kampe, da de oftest ikke så tit møder gode amerikanere på deres hjemmebane og dermed aldrig har lært at bokse mod sloggere (af en god kaliber).

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share