Accept this; My religion of torture!


kaoshjerte
 Share

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg vil også godt lige henlede opmærksomheden mod den næste fightergalla! Fightergalla 21!

Det bliver enormt spændende at se David Rosmon tilbage i buret, efter hans nederlag til Domingos Mestre, hvor han tabte fightergalla titlen.

Og så vender 'The grandfather of MMA' Otto Knudsen tilbage til buret!

Spændende, spændende ...

Edited by kaoshjerte
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også godt lige henlede opmærksomheden mod den næste fightergalla! Fightergalla 21!

Det bliver enormt spændende at se David Rosmon tilbage i buret, efter hans nederlag til Domingos Mestre, hvor han tabte fightergalla titlen.

Og så vender 'The grandfather of MMA' Otto Knudsen tilbage til buret!

Spændende, spændende ...

Oh, shit! Skal Otto i buret igen?!?! Det må sgu' da være som rimelig veteran. Han trak sig da mere eller mindre tilbage fra kampe allerede da jeg startede til Shootfighting i Kbh. for snart 10 år siden.

Link to comment
Share on other sites

Oh, shit! Skal Otto i buret igen?!?! Det må sgu' da være som rimelig veteran. Han trak sig da mere eller mindre tilbage fra kampe allerede da jeg startede til Shootfighting i Kbh. for snart 10 år siden.

Han står på fightcardet. Eller det gjorde han ihvertfald sidst jeg kiggede. Jeg glæder mig sgu også en del til at se ham i action igen!

Link to comment
Share on other sites

I dag blev det bare til en slags kettlebell legestue. :4thumbup:

Der er ikke blevet trænet så meget pga. arbejde, og motivationen var mere til pjat. :laugh:

Men med 20kg i hånden blev der da lavet både snatch, 1h swings, fullsquat cleans and press, og så 20 meters gang med bell'en i lockout, 2 personers-slingshot med 12'eren, og curls med 12'eren. Og til sidst jongleret med den. Det er ikke noget man bliver verdens stærkeste af, men det giver et nyt syn på kontrol, og teknik. Det skal der også være plads til! :devil:

Edited by kaoshjerte
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share