Kost tilskud, og kost planlægning.


kaoshjerte
 Share

Recommended Posts

vær hilset, træningsguder! :w00t:

Jeg har siddet og læst med i diverse Logs. Primært dem tilhørende de herrer Cillius, og AndersL. Og de gør meget ud af kosten, og har enormt godt tjek på det pis, som vi siger der hvor jeg kommer fra. Og så var det at jeg fik kigget ned af mig selv, og så jeg var begyndt at blive grøn! :crazy:

Jeg vil meget gerne have bedre styr på det, både iforhold til når jeg skal tabe mig, forud for kamp, men også bare "in general", for at maximere udbyttet af min træning, maximere mine chancer hos damerne, og minimere håndtagene :wink:

Jeg swinger kugler, tæt på hver dag. Og træner MMA mandag, og onsdag aften, og ofte også lørdag formiddag. Jeg har gjort et ydmygt forsøgt på at tilpasse min kost, og jeg kan da også se en tydeligt reduktion i fedtmængden, men jeg er ikke tilfreds før jeg er så rippet at AnderL bliver misundelig.(eller stolt! :devil:)

(Jeg vil vel egentlig gerne ligne ham der i Sublimsport reklamen øverst på siden, men så samtidig være så stærk at jeg med venstre hånd kan rive fordøren af en mellemstor Volvo, tage en bid af den, og kyle den tværs igennem en rumfærge! :superman: )

Som det ser ud nu, spiser jeg cirka som følger:

07:00 Morgen:

Lille portion havregryn, blandet i en 2dl proteinshake med 1spk vegetabilsk olie.

09:00 Snack:

Et stykke rugbrød med 3-4stykker kødpålæg eller ost.

11:00 Middagsmad:

1-2 stykker kød(alt efter hvad der er i kantinen), og så salat, m. vegetabilsk olie.

14:00 Snack:

Proteinshake +1 lille stk. frugt.

16:00 Snack:

Et stykke rugbrød med 3-4stykker kødpålæg eller ost.

18:00 Aftensmad:

1-2 stykker kød(alt efter hvad der er i kantinen), og så salat, m. vegetabilsk olie.

20:00 Snack:

Proteinshake +1 lille stk. frugt.

Ekstra Info:

Derudover ryger der 1 vitaminpille, og 3 fiskeolie til et af de store måltider.

Jeg er kreatin non-respondent.

Jeg har i en periode benyttet Animal Pak, mens jeg trænede op kamp. Det gav mig mulighed for at træne mere, og hårdere, men jeg er ikke sikker på at det er lovligt i Danmark?

-

Hvis der er flere spørgsmål, eller tvivler så spørg endelig! Jeg er her for at lære. :4mewantfood:

Edited by kaoshjerte
Link to comment
Share on other sites

Yo Jacob

Vi tager en runde med hele pivtøjet d. 30.

Så måler vi din fedtprocent, kigger på kost og sætter nogen konkrete mål ikke bare for styrke (som sidst), men også for kropskomposition osv.

Vær tålmodig to uger endnu, så skal vi nok få styr på det hele. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg godt at AndersL ikke er meget for at dele sin guldkorn (kostråd) men da jeg kender ham indgående vil jeg fortælle baggrunden for hans succes med at komme fedtet til livs

Du skal sørge for kun at spise fedt og kulhydrat sammen. Det er meget vigtigt at du ikke får protein da protein er meget hårdt for nyrene, desuden er vi mennesker ikke skabt til at spise kød, det har talrige studier af især vore forfædres tænder bevist (AndersL har referencerne liggende). Husk godt med mættet fedt da kolesterol bliver omdannet til testosteron i kroppen og samtidig massere af tomme kulhydrater som testosteronen kan skyde direkte ind i musklerne via de såkaldte androreceptorer der er meget sensitive overfor denne kombination.

Samtidig er det vigtigt at du kun spiser et måltid om dagen og det er lige inden du går seng. På den måde kan du forbrænde fedt hele dagen og opbygge muskelmasse imens du mest har brug for det, nemlig når du sover. Det er videnskabeligt bevist at kroppen bedst opbygger muskelmasse når den ikke bliver forstyrret og ja du har gættet rigtigt, søvnen er derfor optimal.

AndersL har også andre kostråd han efterlever men ovenstående er desværre de eneste han har delt med mig

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg godt at AndersL ikke er meget for at dele sin guldkorn (kostråd) men da jeg kender ham indgående vil jeg fortælle baggrunden for hans succes med at komme fedtet til livs

Du skal sørge for kun at spise fedt og kulhydrat sammen. Det er meget vigtigt at du ikke får protein da protein er meget hårdt for nyrene, desuden er vi mennesker ikke skabt til at spise kød, det har talrige studier af især vore forfædres tænder bevist (AndersL har referencerne liggende). Husk godt med mættet fedt da kolesterol bliver omdannet til testosteron i kroppen og samtidig massere af tomme kulhydrater som testosteronen kan skyde direkte ind i musklerne via de såkaldte androreceptorer der er meget sensitive overfor denne kombination.

Samtidig er det vigtigt at du kun spiser et måltid om dagen og det er lige inden du går seng. På den måde kan du forbrænde fedt hele dagen og opbygge muskelmasse imens du mest har brug for det, nemlig når du sover. Det er videnskabeligt bevist at kroppen bedst opbygger muskelmasse når den ikke bliver forstyrret og ja du har gættet rigtigt, søvnen er derfor optimal.

AndersL har også andre kostråd han efterlever men ovenstående er desværre de eneste han har delt med mig

Det er muligt jeg bør bære hjelm, når jeg bokser, og gnp'er ... Meeen :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share