Sjippetov, what to buy?


Kauf
 Share

Recommended Posts

Hephep!

For at holde flæsket fra maveskindet, skal der sjippes som bare fanden!

Jeg gider dog ikke købe et eller andet middelmådigt skodsjippetov med omgangstæller i BR.

Jeg søger efter et pisselækkert sjippetov med wire, med eller uden plasticcoating, hvor wiren bare glider som den skal og der ikke er noget bøvl med snoning af wiren/rebet pga. dårlig rotation med håndtagene.

Pris er mere eller mindre underordnet...-ish...

Hvad vil alle jer, der går til sjipning anbefale? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu går jeg jo til sjipning af og til... :laugh:

Hvis det skal være et supersmooth og -hurtigt reb, der bare skal køre godt og ikke bruges til en masse tricks og lign. så er det noget i denne stil:

http://www.buyjumpropes.net/Ultra_Speed_Cable_Jump_Ropes_p/006ultraspeedcablejump%20rop.htm

Den plejer at gå under navne som ostehøvlen og cookiecutter. :devil:

Buddy Lee's Aero Speed er også fornuftig hurtigt og lidt mere velegnet til freestyle:

http://www.nordicgymsupply.com/jump-ropes.html

Jeg er i tvivl om holdbarheden dog. Synes jeg har hørt fra en del at det går lidt let i stykker, men at der skulle være fin service med reservedele. :wink:

De blå/røde der også er på siden kører egentlig ok, men håndtagene føles desværre som BR-plastik, og holdbarheden er ikke til mishandling i kirken.

Vi har efterhånden været igennem en del forskellige tov dernede og jeg synes ikke endnu vi har fundet en seriøst kandidat der både er god, hurtig, holdbar og nem at justere. Min favorit af dem vi har prøvet mener jeg er et Reebok, tov i klar plast og rimelig små, grå håndtag. Jeg kan høre hvor de har købt det hvis det er.

Link to comment
Share on other sites

Nu går jeg jo til sjipning af og til... :laugh:

Hvis det skal være et supersmooth og -hurtigt reb, der bare skal køre godt og ikke bruges til en masse tricks og lign. så er det noget i denne stil:

http://www.buyjumpropes.net/Ultra_Speed_Cable_Jump_Ropes_p/006ultraspeedcablejump%20rop.htm

Den plejer at gå under navne som ostehøvlen og cookiecutter. :devil:

Buddy Lee's Aero Speed er også fornuftig hurtigt og lidt mere velegnet til freestyle:

http://www.nordicgymsupply.com/jump-ropes.html

Jeg er i tvivl om holdbarheden dog. Synes jeg har hørt fra en del at det går lidt let i stykker, men at der skulle være fin service med reservedele. :wink:

De blå/røde der også er på siden kører egentlig ok, men håndtagene føles desværre som BR-plastik, og holdbarheden er ikke til mishandling i kirken.

Vi har efterhånden været igennem en del forskellige tov dernede og jeg synes ikke endnu vi har fundet en seriøst kandidat der både er god, hurtig, holdbar og nem at justere. Min favorit af dem vi har prøvet mener jeg er et Reebok, tov i klar plast og rimelig små, grå håndtag. Jeg kan høre hvor de har købt det hvis det er.

Hej MaxPOWER!!!

Tusind tak for hjælpen!

Det Reebok du hentyder til skulle vel ikke være DET HER?

Link to comment
Share on other sites

Super!

Skal du have et med?

Tjaa, jeg har min cookie-cutter wire, men det er nok en meget god idé også at være vant til det lidt tungere.

Nap du bare et med til mig også. :smile:

Btw: Mag35 var i restordre, og skulle komme 1-2 uger efter resten, der gerne skulle komme sidst på ugen. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tjaa, jeg har min cookie-cutter wire, men det er nok en meget god idé også at være vant til det lidt tungere.

Nap du bare et med til mig også. :smile:

Btw: Mag35 var i restordre, og skulle komme 1-2 uger efter resten, der gerne skulle komme sidst på ugen. :devil:

Jeg napper et til dig også! Har du virkelig bestilt det fra US, eller?

EDIT: OMFG!!! De assholes tager 49,- for ekspeditionsgebyr og 75 kr. for porto :crazy: :crazy: De bliver først købt, når jeg kan komme omkring Søborg og købe dem ved døren!

OK med ironmind stuff - jeg får overført penge til dig i morgen!

Egentlig skægt at bestille Mag35 fra US, når nu Karsten Jensen er pæredansk og underviser en del i bla. Brøndby :laugh: :laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg napper et til dig også! Har du virkelig bestilt det fra US, eller?

EDIT: OMFG!!! De assholes tager 49,- for ekspeditionsgebyr og 75 kr. for porto :crazy: :crazy: De bliver først købt, når jeg kan komme omkring Søborg og købe dem ved døren!

Bastards!!! Vi venter lidt.

OK med ironmind stuff - jeg får overført penge til dig i morgen!

Egentlig skægt at bestille Mag35 fra US, når nu Karsten Jensen er pæredansk og underviser en del i bla. Brøndby :laugh: :laugh:

Ro på, MesterHakket, og læs din mail.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share