motions legepladser


MAGNUZ
 Share

Recommended Posts

I københavn:

Jeg har set dem ved ørestad, nord, cirka hvor Nordre digevej møder Grønjordsvej. Der står også en hvor Pommernsgade møder Bøhmensgade, begge i 2300 kbh S.

Der står nogle lidt anderledes pavilloner inde ved søerne. Jeg mener det er der hvor Tagensvej krydser... måske Fredens park? :unsure:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

I københavn:

Jeg har set dem ved ørestad, nord, cirka hvor Nordre digevej møder Grønjordsvej. Der står også en hvor Pommernsgade møder Bøhmensgade, begge i 2300 kbh S.

Der står nogle lidt anderledes pavilloner inde ved søerne. Jeg mener det er der hvor Tagensvej krydser... måske Fredens park? :unsure:

:smile:

Der er også en på Nørrebro, en omkring Utterslev mose og mener der er en i fælledparken også. Så vidt jeg husker har kommunen et kort over dem et eller andet sted online.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har ikke fundet en militær forhindringsbane uden for militært område endnu, men de er super fede. Finder du en så sørg dog for at få anvist teknikker først.

Men de kan klart anbefales, som sagt er jeg dog ikke sikker på der ligger nogle uden for militære områder :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

En del kaserner har aftaler med lokale idrætsforeninger/private om at de kan låne haller og fodboldbaner. Mon det ikke ville være muligt at lave en lignende aftale mht. forhindingsbanen? Ved ikke om der er nogen forsikringsspørgsmål der skal afklares først, men man kan jo altid spørge den lokale idrætsofficer. Og hvis han siger ja er han måske også frisk på at give en grundig gennemgang af øvelserne. Træningen er i hvert fald i topklasse, hvad enten man laver gennemløb af forhindingerne eller bare laver primitiv træning på nogen af dem.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Faldt tilfældigvis over denne artikkel http://www.skovognatur.dk/MimWeb/Modules/News/Article.aspx?NRMODE=Published&NRNODEGUID=%7B9589C815-A3DC-4D90-B196-AD5C066BEF30%7D&NRORIGINALURL=%2FNyheder%2F2006%2FSkovfitness.htm&NRCACHEHINT=Guest omkring en skovfitnessbane ved Roskilde. Den er med 4 forskellige poster og et par ekstra løberuter.

Ved også at der var sat noget op omkring Holbæk til Landsstævnet, men ved faktisk ikke om den stadig eksisterer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share