Six pack program?


SiXPaCkiNg
 Share

Recommended Posts

Så tager du noget vægt på brystet, og laver mavebøjninger. Hvis muligt, skal vægten være så tung at du ikke kan lave mere end 15 mavebøjninger.

Det er langt mere effektivt, end et laaaangt træningsproram med en masse øvelser.

Forresten, så er sixpacken kun en muskel, og husk nu at træne hele kroppen.

Link to comment
Share on other sites

Man får markerede store muskler ligesom Brad Pitt i Fighterclub hvis man drikker vand og spiser kyllingfileter og laver mave i kabel hele tiden hver dag!

Sådan noget bullshit... Undskyld mit ordvalg, men jeg har fået en smule at drikke - det ændrer ikke på det faktum at det er noget vrøvl.

En sixpack opnås ved at have en relativt veltrænet maveregion SAMT have en lav fedtprocent. Dette kræver hverken kyllingefiletter eller ekstrem mavetræning.

Jeg træner personligt aldrig mave specifikt, men træner flerledsøvelser (compound) såsom squat, dødløft og military press - som alle træner/styrker/stimulerer maveregionen. Efter at jeg desværre har tabt mig et par kilo, har jeg faktisk "fået" en sixpack, som jeg bestemt ikke har gjort noget for.

Undskyld min tidligere kommentar, det var en prank. En sixpack opnås ikke ved et specifikt program. Den opnås ved at du - igennem kost og/eller motion opnår et tilstrækkeligt vægttab til, at dine mavemuskler blive synlige. Dertil hjælper specifik mavetræning selvfølgelig - men ifht. den "visuelle sixpack" så er kosten klart den vigtigste faktor.

Skål!

Link to comment
Share on other sites

Kongsfelt--> Jeg føler mig ret overbevist om at man nok skal få sin sixpack gennem kylling og vand og mavetræning ;)

Desuden kan man også have six pack selvom fedtprocenten er på 18(jf. badevægt!).

Mht. videoen: Det er da sikkert et helt udemærket program men jeg hellere bare du skulle lave nogle crunches, reverse crunches og side bridges.

Lav dine crunches på en swissball eller rul et håndklæde og læg det under lænden. Fokuser på at lænden skal presses nedad og at det er MAVEN der laver arbejdet.

Reverse crunches: Læg dig på ryggen med strakte ben op mod loftet. Brug så MAVEN til at trække benene bagover/ned mod dig. Behold det så vidt muligt strakt. De arme skal ligge afslappet ud til siden. Når du kan få tæerne ned og røre gulvet over dit hovedet, så har du en sej six pack!

Side bridges: søg på youtube...

(desuden ser gutten i videoen rimelig weak ud, dømt ud fra hans vippen i lænden under hans leg raises.)

Edited by Dr. Durden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share