muskelopbyggning..


bezk18
 Share

Recommended Posts

hej mol.

jeg ved ikke ret meget om kosttilskud da jeg altid har kæmpet mig vej til en god krop uden

nogen slags for kosttilskud men efter jeg har været syg har jeg tabt mig 11 kg. hvor næsten alle er muskler fordi min fedtprocent ligger stadig på det samme som den gang 5,1%.

men nu er jeg blevet klar til at træne igen og vil gerne prøve nogget Weight Gainer, men er bare bange for at tag meget på i fedt for jeg vil jo gerne stadig være meget makeret men vil gerne øge min muskelmasse,

jeg hare kigget på noget fra bodylab

og en muskelmarkeringspakke fra gymnordic.

ville lige hører om nogen har erfaring med de propukter eller andre som

i tror ville virke godt for mig.

hilsen Bezk

Link to comment
Share on other sites

Du kan ikke tage muskler på, uden at tage fedt på. Men Weight Gainer gør dig altså ikke stor og fed. Det er bare kulhydrater og proteinpulver, og så vist også nogle forskellige slags fibre.

jeg ved godt jeg ikke kan undgå at tage lidt fedt på men jeg vil stadig være meget makeret.

inden jeg skal til konkurancer.

Link to comment
Share on other sites

jeg ved godt jeg ikke kan undgå at tage lidt fedt på men jeg vil stadig være meget makeret.

inden jeg skal til konkurancer.

Først og fremmest, kig på din kost. Er den i orden? Kosttilskud er ikke magiske piller, men det navnet siger. Tilskud til din kost. Når det er sagt, så vil du nok som så mange andre, kunne drage fordel af kosttilskud. Der er 1000 man vil kunne anbefale, men Weight Gainer er nok den "vigtigste". Hvis du vil købe kosttilskud, er der absolut ingen grund (Måske bortset fra økonomisk) til at gå uden om Weight Gainer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share