Sundt vægttab


mig2009
 Share

Recommended Posts

Problemet med dig er at du kun er fokuseret på vægttab og ikke kvaliteten af det. Vi andre derimod er interesseret i FEDTTAB hvilket nu engang er bedst at gøre så langsomt som muligt med mindre man er ekstrem fed

Det bliver jo også fedttab så meget muskel har jeg heller ikke på kroppen ....

Link to comment
Share on other sites

Du opretter en tråd om sundt vægttab, og kommer med et udspil som enhver kan se ikke er sundt. Når dette bliver påpeget for dig, siger du at du er ligeglad med om det er sundt, bare det er effektivt. Eller du siger at du ikke tror på at nogen her på sitet bedre ved end du selv, hvad der er sundt og hvad der ikke er.

På baggrund af det tror jeg faktisk også, du er en troll, og har derfor anmeldt tråden.

Link to comment
Share on other sites

Du opretter en tråd om sundt vægttab, og kommer med et udspil som enhver kan se ikke er sundt. Når dette bliver påpeget for dig, siger du at du er ligeglad med om det er sundt, bare det er effektivt. Eller du siger at du ikke tror på at nogen her på sitet bedre ved end du selv, hvad der er sundt og hvad der ikke er.

På baggrund af det tror jeg faktisk også, du er en troll, og har derfor anmeldt tråden.

Som sagt er jeg ligeglad med hvad i tror bare luk tråden Hej Hej jeg har en masse andet at se til.

Link to comment
Share on other sites

Du opretter en tråd om sundt vægttab, og kommer med et udspil som enhver kan se ikke er sundt. Når dette bliver påpeget for dig, siger du at du er ligeglad med om det er sundt, bare det er effektivt. Eller du siger at du ikke tror på at nogen her på sitet bedre ved end du selv, hvad der er sundt og hvad der ikke er.

På baggrund af det tror jeg faktisk også, du er en troll, og har derfor anmeldt tråden.

Hvad er en "troll" ? ( kan jo godt læse mig frem til, at trådstarter er en anorektisk stakkel, men jeg går ikke ud fra at det er det der menes med "troll" ).

Vh.

HB

Ps. God bedring til trådstarter. Håber du en dag møder en person, du har tillid til og er tryg ved, som kan trænge igennem til dig, inden det er forsent. Du har virkelig brug for hjælp, men det er jo tydeligt for enhver, der har fulgt denne tråd, at du ikke er modtagelig for hjælp i dette fora. Synd for dig, for der er mange velmenede gode råd til dig. At der også falder nogle skarpe kommentarer ind i mellem, kan vist ikke undgåes, med dine indlæg, som til tider skriger til himmelen, mht mangel på selvindsigt, kropsbevidsthed og almen fornuft.

Mit bedste råd til dig vil være, at kontakte en psykolog ( måske efter lige at have rundet din egen læge først ), og få snakket om, hvad der ligger bag din selvdestruktive adfærd.

Du vil sikkert finde ud af, at der er et eller andet der er gået galt i din barndom, men at DU ER GOD NOK :smile: , og at der ikke er nogen grund til at straffe dig selv :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er en "troll" ? ( kan jo godt læse mig frem til, at trådstarter er en anorektisk stakkel, men jeg går ikke ud fra at det er det der menes med "troll" ).

An "Internet troll" or "Forum Troll" or "Message Board Troll" is a person who posts outrageous message to bait people to answer. Forum Troll delights in sowing discord on the forums. A troll is someone who inspires flaming rhetoric, someone who is purposely provoking and pulling people into flaming discussion.

**

Edited by KåreS
Link to comment
Share on other sites

Hvad er en "troll" ? ( kan jo godt læse mig frem til, at trådstarter er en anorektisk stakkel, men jeg går ikke ud fra at det er det der menes med "troll" ).

Vh.

HB

Ps. God bedring til trådstarter. Håber du en dag møder en person, du har tillid til og er tryg ved, som kan trænge igennem til dig, inden det er forsent. Du har virkelig brug for hjælp, men det er jo tydeligt for enhver, der har fulgt denne tråd, at du ikke er modtagelig for hjælp i dette fora. Synd for dig, for der er mange velmenede gode råd til dig. At der også falder nogle skarpe kommentarer ind i mellem, kan vist ikke undgåes, med dine indlæg, som til tider skriger til himmelen, mht mangel på selvindsigt, kropsbevidsthed og almen fornuft.

Mit bedste råd til dig vil være, at kontakte en psykolog ( måske efter lige at have rundet din egen læge først ), og få snakket om, hvad der ligger bag din selvdestruktive adfærd.

Du vil sikkert finde ud af, at der er et eller andet der er gået galt i din barndom, men at DU ER GOD NOK :smile: , og at der ikke er nogen grund til at straffe dig selv :smile:

Jeg har ikke anoreksi så tynd er jeg nu heller ikke, foresten hvilke gode råd? jeg synes ikke der er nogle råd...

Link to comment
Share on other sites

Hvad er en "troll" ? ( kan jo godt læse mig frem til, at trådstarter er en anorektisk stakkel, men jeg går ikke ud fra at det er det der menes med "troll" ).

Vh.

HB

Ps. God bedring til trådstarter. Håber du en dag møder en person, du har tillid til og er tryg ved, som kan trænge igennem til dig, inden det er forsent. Du har virkelig brug for hjælp, men det er jo tydeligt for enhver, der har fulgt denne tråd, at du ikke er modtagelig for hjælp i dette fora. Synd for dig, for der er mange velmenede gode råd til dig. At der også falder nogle skarpe kommentarer ind i mellem, kan vist ikke undgåes, med dine indlæg, som til tider skriger til himmelen, mht mangel på selvindsigt, kropsbevidsthed og almen fornuft.

Mit bedste råd til dig vil være, at kontakte en psykolog ( måske efter lige at have rundet din egen læge først ), og få snakket om, hvad der ligger bag din selvdestruktive adfærd.

Du vil sikkert finde ud af, at der er et eller andet der er gået galt i din barndom, men at DU ER GOD NOK smile.gif , og at der ikke er nogen grund til at straffe dig selv smile.gif

Kåre har givet en udmærket definition af hvad en "troll" er - i praksis bruges begrebet også lidt løsere om folk, der udgiver sig for at være en anden end de er med det formål at få en diskusion i gang (uden at der nødvendigvis er tale om "flaming").

Det vil altså også sige, at jeg netop ikke tror at mig2009 har en spiseforstyrrelse, men derimod at der er tale om en person, som udgiver sig for at være stærkt spiseforstyrret for at fremprovokere reaktioner.

Link to comment
Share on other sites

Kåre har givet en udmærket definition af hvad en "troll" er - i praksis bruges begrebet også lidt løsere om folk, der udgiver sig for at være en anden end de er med det formål at få en diskusion i gang (uden at der nødvendigvis er tale om "flaming").

Det vil altså også sige, at jeg netop ikke tror at mig2009 har en spiseforstyrrelse, men derimod at der er tale om en person, som udgiver sig for at være stærkt spiseforstyrret for at fremprovokere reaktioner.

Hold kæft, hvor føler jeg mig til grin :mad: . Hvis det er tilfældet, at trådstarter er en "fiktiv person", så er det da den sygeste form for humor jeg længe har oplevet. Nå, men så er trådstarter da syg i hovedet, om ikke på den ene måde, så på den anden.

HB

Link to comment
Share on other sites

Hold kæft, hvor føler jeg mig til grin :mad: . Hvis det er tilfældet, at trådstarter er en "fiktiv person", så er det da den sygeste form for humor jeg længe har oplevet. Nå, men så er trådstarter da syg i hovedet, om ikke på den ene måde, så på den anden.

HB

Selvfølgelig i er jo alle imod mig men det har jeg det også fint med.

Link to comment
Share on other sites

Kåre har givet en udmærket definition af hvad en "troll" er - i praksis bruges begrebet også lidt løsere om folk, der udgiver sig for at være en anden end de er med det formål at få en diskusion i gang (uden at der nødvendigvis er tale om "flaming").

Det vil altså også sige, at jeg netop ikke tror at mig2009 har en spiseforstyrrelse, men derimod at der er tale om en person, som udgiver sig for at være stærkt spiseforstyrret for at fremprovokere reaktioner.

Sig mig engang spinderella hvornår har jeg nogen sinde sagt at jeg har en spiseforstyrrelse, jeg siger jo netop at jeg ikke har. :mad:

FAT DET ALLE SAMMEN JEG SIGER IKKE JEG HAR EN SPISEFORSTYRRELSE :crazy: hader når i siger han er en troll han har ingen spiseforstyrrelse JAMEN HVORNÅR HAR JEG SAGT JEG HAR EN =???????????

JEG HAR INGEN SPISEFORSTYRRELSE ... okay håber i har fattet det.

Edited by mig2009
Link to comment
Share on other sites

Du opretter en tråd om sundt vægttab, og kommer med et udspil som enhver kan se ikke er sundt. Når dette bliver påpeget for dig, siger du at du er ligeglad med om det er sundt, bare det er effektivt. Eller du siger at du ikke tror på at nogen her på sitet bedre ved end du selv, hvad der er sundt og hvad der ikke er.

På baggrund af det tror jeg faktisk også, du er en troll, og har derfor anmeldt tråden.

JEG SKREV SUNDT VÆGTTAB FORDI JEG HAR HØRT AT NUPO ER DET SUNDESTE MAN KAN TABE SIG MED DERFOR SKREV JEG SUNDT VÆGTTAB; HVORFOR OPDIGTER I ALRT MULIGT :nonono:

Link to comment
Share on other sites

"Ny forskning viser, at en lynkur faktisk kan være den bedste metode til et langvarigt vægttab. Den nye undersøgelse viser, at fornuftige lynkure og hurtige vægttab faktisk virker bedre for den langsigtede succes med vægten end langsomme slankekure med små vægttab."

- Susan Roberts (Professor i ernæring ved Tufts University i Bosten, USA)

SE SELV JEG HAR RET :4thumbup:

Edited by mig2009
Link to comment
Share on other sites

"Ny forskning viser, at en lynkur faktisk kan være den bedste metode til et langvarigt vægttab. Den nye undersøgelse viser, at fornuftige lynkure og hurtige vægttab faktisk virker bedre for den langsigtede succes med vægten end langsomme slankekure med små vægttab."

- Susan Roberts (Professor i ernæring ved Tufts University i Bosten, USA)

SE SELV JEG HAR RET :4thumbup:

Hvorfor tror du på hende, hun har jo bare læst en masse bøger...

..........

Link to comment
Share on other sites

nå nu blev alle jo stille loool typisk, i blev jo skuffet over at jeres bøger ikke havde ret :cool:

"Ny forskning viser, at en lynkur faktisk kan være den bedste metode til et langvarigt vægttab. Den nye undersøgelse viser, at fornuftige lynkure og hurtige vægttab faktisk virker bedre for den langsigtede succes med vægten end langsomme slankekure med små vægttab."

- Susan Roberts (Professor i ernæring ved Tufts University i Bosten, USA)

GODT SUSAN :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

:

Edited by mig2009
Link to comment
Share on other sites

Jeg behøver heller ikke jeres råd mere, fatter egentlig ikke jeg skriver mit vægttabs program herinde ? nå det var en dum fejl af mig

MHT til syreskade på tænder:

Tygger du sukkerfrit V6 tyggegummi >> straks efter du har spist øges pH-værdi-en til normalt niveau indenfor få minutter og derved mindskes risikoen for såvel syreskade som karies

SE ALT KAN LØSES

Link to comment
Share on other sites

Nu må mod-gruppen snart fatte det og ikke behøve mere snik snak med hinanden. Det er jo åbenlyst nu.

Det kan kun undre - der er sendt mere end en håndfuld direkte beskeder til moderatorerne de sidste dage. Måske er der en sammenhæng til en anden profil her på MOL, som er ved at blive undersøgt...

Link to comment
Share on other sites

Det kan kun undre - der er sendt mere end en håndfuld direkte beskeder til moderatorerne de sidste dage. Måske er der en sammenhæng til en anden profil her på MOL, som er ved at blive undersøgt...

ER DU VIRKELIG SÅ SUR OVER AT DU IKKE HAVDE RET ???

DEN DER LER SIDST LER BEDST :bigsmile:

Edited by mig2009
Link to comment
Share on other sites

Hold kæft, hvor føler jeg mig til grin mad.gif . Hvis det er tilfældet, at trådstarter er en "fiktiv person", så er det da den sygeste form for humor jeg længe har oplevet. Nå, men så er trådstarter da syg i hovedet, om ikke på den ene måde, så på den anden.

HB

Jeg kan godt forstå du føler dig snydt, men du skal ikke føle dig til grin. Det er da kun godt, at du ønsker det bedste for andre mennesker. Jeg kan også fortælle dig, at jeg selv og mange andre har svaret på samme måde som dig, inden et andet mønster tegnede sig. :smile:

JEG SKREV SUNDT VÆGTTAB FORDI JEG HAR HØRT AT NUPO ER DET SUNDESTE MAN KAN TABE SIG MED DERFOR SKREV JEG SUNDT VÆGTTAB; HVORFOR OPDIGTER I ALRT MULIGT nonono.gif

Nej, spørgsmålet er hvorfor du opretter en tråd hvor du spørger om råd, når du allerede har sat dig for, at du selv ved bedst. Den adfærd du har herinde, og den adfærd du beskriver omkring mad hænger ikke sammen, jeg tror ikke på dig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt forstå du føler dig snydt, men du skal ikke føle dig til grin. Det er da kun godt, at du ønsker det bedste for andre mennesker. Jeg kan også fortælle dig, at jeg selv og mange andre har svaret på samme måde som dig, inden et andet mønster tegnede sig. :smile:

Nej, spørgsmålet er hvorfor du opretter en tråd hvor du spørger om råd, når du allerede har sat dig for, at du selv ved bedst. Den adfærd du har herinde, og den adfærd du beskriver omkring mad hænger ikke sammen, jeg tror ikke på dig.

Jeg har lige skrevet til morten z, hvis han også tror jeg er en troll kan jeg vise mig selv på webcam, det er måske det eneste bevis, det har jeg også skrevet til ham så må han bedømme, men altså hvis jeg var en troll vil jeg ikke vise mig selv...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige skrevet til morten z, hvis han også tror jeg er en troll kan jeg vise mig selv på webcam, det er måske det eneste bevis, det har jeg også skrevet til ham så må han bedømme, men altså hvis jeg var en troll vil jeg ikke vise mig selv...

Fair nok, for det lyder da i forvejen til at du nok bliver genstand for opmærksomhed blandt moderatorteamet.

Men hvis du ikke er en troll, så bliver jeg simpelthen nødt til at spørge: Hvad er det præcis du vil have ud af at skrive herinde?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share