Lige nogen spørgsmål :)


stizzel
 Share

Recommended Posts

Jeg er begyndt at løbe hver dag - ca. 2 kilometer og når jeg kommer hjem, laver jeg denne øvelse: http://www.exrx.net/WeightExercises/RectusAbdominis/LVLyingCrunch.html

blot uden maskinen - altså hvor jeg ligger flat på gulvet, med benene hængene i den stilling som vist, hvor jeg laver 12x15 gentagelser og 2x10 for at ramme de 200 (jeg varier selvfølgelig med alm. lying crunches, og side lying crunches)

derefter laver jeg armbøjninger - 6x15 og 1x10 for at ramme 100

Til morgenmad spiser jeg 2 stykker groftbrød ca 1-2 timer inden jeg løber - (Rugbrød) med høj kulhydrat indhold med lidt pålæg på) da jeg har læst at det skulle være godt at gøre det sådan.

Når jeg kommer hjem fra løb, og har lavet lying cruches samt armbøjninger, tager jeg hurtigt en skive hvidt brød, toast - da jeg læste at det er godt lige efter , eftersom det er hurtigt optagende kulhydrater samt et lille glas protein pulver

derefter spiser jeg rugbrød med pålæg og lidt frugt og skummetmælk , ca. kl 3 - halv 4

klokken 6 spiser jeg almindelig aftensmad - altså varmt mad , og det varierer meget hvad det er for noget mad , det er alt fra kødretter til suppe osv. hvor jeg selvfølgelig spiser meget grønt , og knap så meget af det usunde, så som usund sovs osv.

kl 8 halv 9 spiser jeg lidt rugbrød igen , med vand, og nogen gange lidt frugt til.

og når jeg går i seng ved en 11 - 12 tiden , tager jeg et lille glas mælk (eller vand - lidt afhænging af om vi har mælk hjemme) med en sjat proteinpulver i , fordi jeg har læst at det er godt, eftersom der går rimelig lang tid inden man spiser igen.

Spørgsmålet, er så om det er et godt program jeg har lavet der ?

Jeg er 18 år - snart 19

vejer lige nu 71 kilo

ca 170 høj

- det skal siges at det er et program jeg følger her i ferien - tidspunkterne kommer så til at ændre sig lidt når jeg begynder i skole igen.

Det er meningen at jeg vil tabe mig lidt , men samtidig opbygge muskel masse - jeg er godt klar over at jeg måske ikke taber mig det vilde eftersom

musklerne kommer til at erstatte fedtet. - som i også kan se ud fra programmet, er det også meningen at jeg vil have nogen pæne mavemuskler.

men igen. Hvad syns i om kosten og programmet - er det fint eller ? :)

Edited by stizzel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share