Bogense pillen


Bebsen
 Share

Recommended Posts

Såvidt jeg ved blev den hevet ned fra hylderne, fordi der var noget fusk med den..

Men jeg er nu på linje med ovenstående, hvis man tager slankepiller, er det en tåbelig genvej, for man kan jo ikke blive ved med at spise dem.

Heller 'spise og træne' det væk, det holder også længere, og så er man inde in positiv spiral- Når det skal vedligeholdes :teachingfinger:

Link to comment
Share on other sites

Vil også lige støtte det med, at man træner og spiser ordenligt. At tage Bogense-pillen - hvis den virker - er vel lidt at vælge den nemme løsning. Så kan man vel lige så godt tage sig sammen og spise ordeligt i stedet.

Mht. om den virker, er der mange der mener, at den har samme virkning som crom - det virker kun for nogen.

Men en løsning på længere sigt er det vel egentlig ikke ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Hej

Jeg er journalist ved Politiken og er i gang med en artikel om kosttilskud. Derfor vil jeg meget gerne i kontakt med personer, som har købt Helsingørpillen?

Hvis det gælder for dig, så send mig meget gerne en e-mail.

Tak

Jakob

jakob.h.beim (snabel-a) pol.dk

Indlægget over dit er snart 11 år gammelt. Prøv evt. at stille spørgsmålet i sin egen tråd og giv lidt forklaring på hvad baggrund for artiklen er og hvad du gerne vil med den.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share