Ondt i fødderne


Awkin
 Share

Recommended Posts

Hej Alle

Jeg forstuvede min venstre fod 3 gange sidste år. Det har sat sit præg på træningen i form af

ondt i fødderne efter endt træning.

Jeg købte for et par uger siden et par sko i løberen, men jeg har stadig ondt i fødderne.

Selvom turen bare har været på 2 km, med roligt tempo.

Kan det skyldes skoene?

Link to comment
Share on other sites

Hvilken slags ondt har du? Føles det som musklerne, leddene eller knoglerne der gør ondt? Eller er det huden eller måske blodtilførslen det er galt med?

Hvorfor mener du at der er sammenhæng mellem dine forstuvninger og at du nu får ondt i fødderne? Jeg tænker om der kunne være noget andet på spil, siden det åbenbart ikke kun er den fod, hvor anklen har været forstuvet, at det er galt.

Jeg er i øvrigt regerende Danmarksmester i ondt i fødderne. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor mener du at der er sammenhæng mellem dine forstuvninger og at du nu får ondt i fødderne? Jeg tænker om der kunne være noget andet på spil, siden det åbenbart ikke kun er den fod, hvor anklen har været forstuvet, at det er galt.

Det sker ofte når man forstuver anklen/foden at der dannes arvæv som nedsætter mobiliteten i leddet, denne nedsatte mobilitet kan let medfører uhensigtsmæssige bevægemønstre som giver problemer andre steder.

@ trådstartet: Få tjekket din ankel op hos en fys, for at se om bevægeligheden og muskelstyrken omkring anklen er som den skal være, da det godt kan lyde til at det er dette som er problemet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share